Skip to main content

Auteur Topic: Duinrell

R

Rolexs

Duinrell
OP: 12-11-2007, 20:54
Hey, ik heb eens toen ik 14 was een vakantie liefde gehad, en dat was in duinrell. Ik ontmoette hem in de kleedhokjes van het zwambad. Er waren 3 kleedhokjes naast elkaar. En ik dacht dus dat mijn nichtje naast mij zat.
Dus ik kijk over het pashokje heen! En zie dus dat er een jongen in zijn naakie staat. En ik zeg dus echt zo van ooh sorry hoor, ik dacht dat me nichtje er stond. Ik zeg ga je nu ook zwemmen? Dus hij zo van ja ik ga nu zwemmen dus ik trek maar ff me zwembroek aan! Dus ik zeg ja is goed. Dus ik ging me eigen ook aan kleden. En toen riep ik me nichtje en die jongen was zijn kleren in zijn tas aan het doen, en me nichtje dus ook boven die kleedhokjes uit, dus ik zeg ooh ben je er nog steeds? Dus hij zo van ja, dus ik zeg zo van goh ik zal me dan maar voor stellen en hij stelde zich ook voor! En toe daarna hebben we de hele middag samen gezwommen.
Na het zwemmen hadden we afgesproken bij zijn bungalow want we  bleven daar een weekend en hij ook en hij had ook een broer, en daar kreeg me nichtje iets mee en ik met die jongen. Ik heb mijn vakantie liefde meteen in zijn naakie gezien! Eigenlijk best grappig toch?
Maar ik spreek hem helemaal niet meer! Ik zou niet weten waar die woont! Of wat zijn telefoon nummr is! Maarja wie weet kom ik hem ooit nog is tegen!
De wereld is klein hoor!
 
Groetjes Roxy
  • IP logged

t

totalwar

Re:Duinrell
#1: 13-11-2007, 00:11
Tja hopen is op dat soort momenten het beste. Ik heb et ooit gehad op een franse camping, een meisje uit provincie zeeland, was ook stapel op haar en het enigste wat ik nog van der weet is de voornaam. Maar die hoop heb ik allang opgegeven :P

Vakantieliefde loopt niet altijd goed :P dus als je hem of haar echt leuk vind, probeer op een manier in contact te blijven, dan pas is het het leukst.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re:Duinrell
#2: 13-11-2007, 16:03
dat kan gebeuren zoals steffen al zei het is moeilijk om een vakantie liefde te vinden als je niks of alleen de voornaam weet.

veel succes met zoeken.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 13-11-2007, 19:53 door Totalwar »

T

TienerJen

Re: Duinrell
#3: 09-05-2009, 21:00
Inderdaad het is wel jammer dat je niks van hem hoort. Maarja hopen is wel iets anders, dan dat het gebeurd  ::)



Groetjes,
Jennifer
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 07:42 door Totalwar »

m

mich

Re: Duinrell
#4: 13-05-2009, 17:32
kan altijd nog hyves proberen als je zn naam weet
  • IP logged

t

totalwar

Re: Duinrell
#5: 14-05-2009, 07:43
Niet iedereen heeft hyves ;) ik heb et ook pas sinds kort :P en de meeste hebben soms nog moeite met mij te vinden :P Vooral omdat ze me achternaam neit kunnen schrijven :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

mich

Re: Duinrell
#6: 14-05-2009, 09:17
je kan daar btr gewoon ng ff kijke dan helemaal niks doen en jammeren t' is altijd beter dan niks en miss vind je hem/haar dan nog egt ook  :)
  • IP logged

t

totalwar

Re: Duinrell
#7: 14-05-2009, 09:40
Wie weet ;) maar vind de kans klein en vraag me af of het wat moeer zou worden dn een vakantieliefde :P maar toch succes Rolexs.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal