Skip to main content

Auteur Topic: Probleempje.

h

hallodoei

Probleempje.
OP: 14-12-2008, 17:02
Heey.

Ik zit met een probleem. Sinds eind Juli/begin Augustus zie ik ieder weekend een meisje (wat niet vreemd is). Maarja, dat meisje geeft een gevoel bij me weg waar ik niet mee kan omgaan. Ik wil graag een relatie met haar, maar ik weet niet hoe ik het zou moeten doen. Ik heb al een heel aantal relaties achter de rug, maar het gaf nooit zo'n explosief gevoel als wat het nu geeft. Doordat ik er niet mee kan omgaan heb ik in de tussentijd ook dingen gedaan waarvan ik weet dat ik ze niet wou. Ik wou haar jaloers maken door een ander meisje eigenlijk een beetje te gebruiken, wat ook gewoon helemaal mis ging en uitliep op een bijna aangifte tegen me. Daarnaast heb  ik ook dingen geschreven over het meisje waarin ik beschreef hoe graag ik iets met haar wil, maar daar heb ik niks aan, aangezien ze het toch niet zal lezen (denk ik).

Het blijft gewoon iedere keer naar elkaar kijken, heey zeggen en daarna lopen we beiden een beetje.. Tja.. Vrolijk weg, met een lach op het gezicht. Ik weet daardoor ook eigenlijk wel dat ze iets voor mij zou moeten voelen, alleen ik ben gewoon bang om afgewezen te worden door haar. En wat me ook opviel is toen ze laatst bij mij op het werk kwam, dat toen haar moeder vroeg hoe duur de boerenkool was, ze schamend doorliep. En afgelopen Donderdag toen ik op mijn werk aan kwam (zonder werkkleding) en naar de kantine liep, kwam ik haar ouders tegen, die ineens heel vrolijk tegen me aan begonnen te praten.. Dat viel me heel behoorlijk op, aangezien ouders dat meestal niet doen..

Voelt zij ook iets voor mij? Moet ik gewoon op haar afstappen en het proberen? Wie kan me helpen?  :-\

Houdoe,

Ricardo.
  • IP logged

t

triiesja

Re: Probleempje.
#1: 14-12-2008, 17:09
niet geschoten is altyd mis
  • IP logged

C

Coen

Re: Probleempje.
#2: 03-01-2009, 14:06
Inderdaad, gewoon proberen, ik bedoel WAT heb je te verliezen? Ik snap dat het eng kan zijn maar als ze je afwijst.. SO WHAT gewoon niet laten merken dat je je K*T voelt;)
  • IP logged

s

superdenman

Re: Probleempje.
#3: 19-01-2009, 17:20
Dit is een best lastig...
Ik zou het doen als ik jou was. Als je een relatie met iemand wilt, en je bent al lang bezig om het voor elkaar te krijgen, dan voel je je al snel niet zo goed. Als ik jou was gewoon doen, gewoon doorzetten en haar vragen.

En over die ouders: De ouders van mij 'vriendin' (mn ex, maar ben weer op dr, lang verhaal laatmaar zitten xD :$) lieten ook dingen aan mij merken, en toen bleek dat ze me leuk vond. Nu laten die ouders weet 'iets' merken, dus dat kan wel iets zeggen, maar niet altijd natuurlijk
succes!
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Probleempje.
#4: 20-01-2009, 19:54
Ik wou dat ik het al had gedurft..

Heb laatst wel wat geschreven op hyves over hoe ik me erover voel.. Maar toch..

Voor de geïnteresseerden:

Een tijd van komen en gaan.. Tja.. Een lach komt ooit op je gezicht, maar toch zal ie ooit verdwijnen.

Een traan komt op je gezicht. Maar ooit zal ie weg zijn.

Ooit komt een mens op de aarde. Maar ooit zal deze dood de aarde verlaten.

Voel ik me depressief? Noppes. Misschien ben ik kapot. Kapot van binnen van dat ene gevoel wat er niet uit komt. Of van alle tijd die ik wakker zit. Te weinig slaap, niet doen wat ik wil doen, soms weet ik het niet. De kracht omzeilt alles hoop je. De kracht van die lach, de kracht van de muziek. Maar het is gewoon niet zo. De kracht die van binnen komt, komt niet. Ik kijk in de spiegel en zoek mijn lach. De lach is er, maar waar is het echte blije gevoel? Het zit er niet bij. De blik van die persoon, de blik van mij. Ze zeggen genoeg, veel kracht, misschien wel passie.. Maar nooit het gevoel waar ik altijd al naar zocht. Die oude momenten van liefde.. Dat ik bij iemand terecht kon.. Dat ik mijn problemen kon wegduwen in plaats van verbergen.. Er is geen oplossing. Ik zie het niet. Ik weet niet wat jij wilt. Ik weet niet wat ik kan doen. Ik weet maar 1 ding, ik weet dat ik verliefd op je ben. Dat ik je alles wil geven. Alle liefde die ik heb. Alle passie die ik heb. En alle kracht die ik ooit heb opgebouwd. En al weet ik dat je dit nooit zult lezen, ik weet wel dat ik van je houd (l)

Echt het gevoel wat ik gister op school had over heel het gebeuren... :x
  • IP logged

s

superdenman

Re: Probleempje.
#5: 20-01-2009, 20:19
Dat is in ieder geval al heel wat: dat je je gevoelens uit.
Maar ikweet precies hoe je je voelt, en dat is echt verschrikkelijk! Wat je eraan kunt doen....... ik denk dat je het tegen iemand moet vertellen die je goed vertrouwd. Dat lucht op, geloof me!
Sterkte!
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Probleempje.
#6: 20-01-2009, 20:43
Nou.. Haar bijna BF weet het van me.. En dat voelt wel vreemd, aangezien ze het gewoon stil houdt. En ze het gewoon op  hyves mee kan lezen, wat ook een beetje de bedoeling is.. Aangezien ze wel weet dat ik het over haar heb, met oogblikken enz.. :)
  • IP logged

s

superdenman

Re: Probleempje.
#7: 20-01-2009, 20:52
Ga eens een keertje met de BF praten, misschien weet zij een oplossing? Zij kent haar immers goed, en weet ook hoe ze zal reageren.
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Probleempje.
#8: 05-03-2009, 12:43
En toen zat ik er weer mee.

Vandaag zag ik haar weer en we keken elkaar weer recht in de ogen aan. Ze zit nu achter de kassa, dus we praten wel iets meer dan eerst. Daarnaast weet ik dat ze bij me op school zit en zie ik haar op school af en toe ook wel eens.

Alleen ik weet gewoon dat ik haar wil, maar ben bang dat ze mij niet wilt. Nog steeds weet ik dat ze interesse in mij heeft, doordat ze over heel veel dingen vraagt. Alleen ik denk dat wanneer ik haar wat zeg, ze denkt dat ik niet geïnteresseerd ben.

En nu zit ik ook nog met het probleem dat ik vorige week met een ander meisje heb staan zoenen, waar zij ook wat over zou hebben gehoord. Ik ben bang dat ze daarom denkt dat ik der niet zou willen ofzo..

Wat moet ik doen om te laten merken dat ik haar leuk vind, zonder dat ik het letterlijk zeg?
  • IP logged

t

totalwar

Re: Probleempje.
#9: 05-03-2009, 13:16
dan heb ik toch eerst de vraag, als je over je oren verliefd bent op dat meisje, waarom zoen je dan een ander meisje?

Daarnaast ik zou inderdaad je woordgebruik een beetje aanpassen, maar verder is er niks mis met iemand vragen wat die voor je voelt. Je kan er voor eeuwig over twijfelen of pijlen in het duister schieten en hopen dat die haar raken, maar soms moet je toch eens het licht werpen en met een vaste blik op het doen afgaan. Vermeid wel dinge zoals "Alleen ik weet gewoon dat ik haar wil", klinkt namelijk een beetje eiserig alsof het meisje dan zelf geen keus meer heeft.

Zoals ze al zeiden, wie niet waagt wie niet wint. Dus durf eens een stap te zetten en niet via hyves of wat dan ook, want dan weet je nooit zeker of ze het leest of hoe ze erop reageerd.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

R

Roos-

Re: Probleempje.
#10: 16-03-2009, 16:03
 Gewoon vragen..
Je weet het toch pas zeker als je je kans hebt gewaagd. !
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Probleempje.
#11: 18-03-2009, 13:41
Ik heb het gevraagd. Volgende week vrijdag na de les ga ik iets met haar doen!  :) :) :)
  • IP logged

x

x-anoniempje-x

Re: Probleempje.
#12: 22-04-2009, 20:04
Heey.

Ik zit met een probleem. Sinds eind Juli/begin Augustus zie ik ieder weekend een meisje (wat niet vreemd is). Maarja, dat meisje geeft een gevoel bij me weg waar ik niet mee kan omgaan. Ik wil graag een relatie met haar, maar ik weet niet hoe ik het zou moeten doen. Ik heb al een heel aantal relaties achter de rug, maar het gaf nooit zo'n explosief gevoel als wat het nu geeft. Doordat ik er niet mee kan omgaan heb ik in de tussentijd ook dingen gedaan waarvan ik weet dat ik ze niet wou. Ik wou haar jaloers maken door een ander meisje eigenlijk een beetje te gebruiken, wat ook gewoon helemaal mis ging en uitliep op een bijna aangifte tegen me. Daarnaast heb  ik ook dingen geschreven over het meisje waarin ik beschreef hoe graag ik iets met haar wil, maar daar heb ik niks aan, aangezien ze het toch niet zal lezen (denk ik).

Het blijft gewoon iedere keer naar elkaar kijken, heey zeggen en daarna lopen we beiden een beetje.. Tja.. Vrolijk weg, met een lach op het gezicht. Ik weet daardoor ook eigenlijk wel dat ze iets voor mij zou moeten voelen, alleen ik ben gewoon bang om afgewezen te worden door haar. En wat me ook opviel is toen ze laatst bij mij op het werk kwam, dat toen haar moeder vroeg hoe duur de boerenkool was, ze schamend doorliep. En afgelopen Donderdag toen ik op mijn werk aan kwam (zonder werkkleding) en naar de kantine liep, kwam ik haar ouders tegen, die ineens heel vrolijk tegen me aan begonnen te praten.. Dat viel me heel behoorlijk op, aangezien ouders dat meestal niet doen..

Voelt zij ook iets voor mij? Moet ik gewoon op haar afstappen en het proberen? Wie kan me helpen?  :-\

Houdoe,

Ricardo.
'

heyy!

tip meisjes houden er niet van als je ze jaloers probeert te maken :S

Je kan het toch proberen .
vraag haar is een keer mee naar de bios of zo misschien vind ze het wel leuk.

 :P
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Probleempje.
#13: 23-04-2009, 20:36
haha, het is al gelukt.. :) Maar ik heb gekozen niets met haar te nemen, haar persoonlijkheid lag me niet zo heel erg goed.. :)
  • IP logged

R

Roos-

Re: Probleempje.
#14: 24-04-2009, 15:29
Haha okeej !
:D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal