Skip to main content

Auteur Topic: Ik snap zijn gevoelens niet..

R

RRRachh

Ik snap zijn gevoelens niet..
OP: 11-05-2009, 19:06
Hallo,
Ik vind een jongen nu al bijna een half jaar heel erg leuk en ik snap hem niet echt daarom durf ik nog niks te doen.
Het begon toen mijn beste vriendin vertelde over hem en zei dat hij een hele leuke jongen was en dat hij heel lief was enzo. Ik zei dat ik niet geintresseerd was maar na een paar dagen zei ze dat hij naar me vroeg dat hij me wou zien en leren kennen.Dus die dag hadden zijn vrienden en mijn vriendinnen expres afgesproken in de pauze bij het winkelcentrum. Daar werden we naar elkaar geduwd enzo en hij moest er wel om lachen.

Toen we in de rij stonden keek hij me lang aan en toen keek ik hem aan toen werden we alle twee rood. De volgende dagen wist iedereen er eigenlijk van en ging iedereen zijn en mijn naam roepen en elke keer als ik hem zag staarde hij me aan en werd hij rood. Toen vroeg mijn vriendin wat ik nou echt van hem vond en ik zei dat ik hem wel een hele leuke jongen vond toen vertelde ze dat aan hem en hij moest lachen en werd rood. Hij zei dat hij me ook een best leuk meisje vond maar me beter wou leren kennen. Toen werd ik echt verliefd op hem maar na een paar dagen vonden we het roepen van iedereen steeds irritanter worden en er werden zelfs roddels gemaakt dat ik bijv. zei dat het mijn vriendje al was en daardoor kwam wel verwarring.

Uiteindelijk keek hij me niet echt meer aan alleen soms even snel. Ik was er best kappot van dus vroeg aan mijn vriendin of ze wou vragen hoe dat kwam hij zei dat hij het echt vervelend vond als iemand ging roepen en dat als wij elkaar echt leuk vinden dat we wel naar elkaar groeien en daar hoeft niemand voor te zorgen alleen wij. Later vervaagde alles een beetje. Maar ik was nog steeds gek op hem. En bij het dinee op school had ik toch wel weer het idee dat hij me messchien wel leuk zou vinden omdat hij die dag de hele dag staarde en keek en als ik hem aankeek lachde die en werd hij rood of keek hij weg. En op de gang keek hij zelfs nog achterom enzo.

Toen zaten we daar met onze eigen vrienden 2 uur lang tot ik geen zin meer had en toch maar weg ging.Direct daarna hoorde ik hem zeggen dat hij ook snel weg wou terwijl zijn vrienden nog niet klaar waren met eten.Toen deed ik me jas aan en hij ook en ik stond bij de deur en zijn vriend liep toen naar me toe met hem en hij zag niet dat ik bij de deur stond en toen begon die vriend tegen me te praten en probeerde hij de jongen die ik leuk vind in het gesprek te zetten. Hij wist niet wat hij moest zeggen en stotterde toen snel vragend waar zijn mentor was. Toen moest ik lachen en ging met andere mensen praten. Ik zag hem weggaan met zijn vrienden en keek nog naar me uit het raam 5 minuten later ging ik ook weg en zag hem nog steeds staan leunend tegen zijn fiets en lachde naar me toen hij me zag.


Toen fietste hij voor en keek de hele tijd naar achter en reed even langzaam als ik loopte.Toen ik zei tegen een vriendin dat ik de andere kant op moest keek hij nog even naar achter en fietste hij hard weg met zijn vriend. Daarna was hem gevraagt door een andere jongen of hij me nou leuk vond of niet toen zei hij niks en werd hij rood en glimlachde. Maar de hele tijd als ik op de gang loop en ik loop langs hem kijkt hij voor 3 sec. en loopt hij door. Na dit alles zei hij ook nog tegen een jongen dat hij me een leuk meisje vond maar me nog niet echt kende. Daarna kwam ik achter zijn msn en toen ik hem toevoegde accepteerde hij me en begon metteen te praten en vroeg later 'ben jij op mij?' ik vroeg wat hij zelf dacht. Hij zei dat hij het niet wist maar ik durfde niet met ja te antwoorden. Hij zei tegen mijn beste vriendin dat hij verliefd op iemand is maar hij wil niet dat iemand anders het weet en ik mag het ook niet weten van hem. Toen ze vroeg of ik het misschien was zei hij misschien wie weet. Maar als ik tegen hem praat op msn reageert hij niet anders maar gewoon met hoi enzo gewoon heel normaal. Het enige wat hij heeft gezegt is dat hij me oog mooi vond. En als ik het aan zijn vrienden vraag zeggen ze als we je naam zeggen kijkt hij altijd heel snel op naar het raam enzo.

Verder heeft hij een paar keer gevraagt waar ik les had en waar ik was enzo. (maar dat was wel een maand geleden) De eerste keer dat ik bij hem in de klas zat keek hij veel en ik ook en dan werd hij rood omdat andere kinderen ook weer dingen ging roepen. De 2de keer ging hij heel druk enzo doen en zei iedereen dat hij nooit zo doet en dat dat komt omdat ik er zit. 3de keer was 2 weken geleden en toen als ik keek keek hij hellemaal niet en als ik niet keek staarde hij me aan.

Ik vind hem echt heel erg leuk maar als ik met hem ben gewoon waar iedereen bij is dat is hij zo normaal en kijkt hij maar soms enzo. Dus ik snap het niet echt. Als ik het zelf vraagt zegt hij niks of messchien dus messchien weet iemand hoe hij zich voelt. hij zegt dat hij niemand gaat vertellen op wie hij is en misschien weet iemand misschien waar zijn gedrag op slaat? Heel erg bedankt als iemand dit verhaal heeft gelezen!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-05-2009, 19:53 door Totalwar »

h

hallodoei

Re: Ik snap zijn gevoelens niet..
#1: 11-05-2009, 19:17
Ik denk dat hij bang is om het aan je toe te geven dat hij je wilt omdat hij bang is dat er dingen op het spel staan.. :)
  • IP logged

t

triiesja

Re: Ik snap zijn gevoelens niet..
#2: 11-05-2009, 19:32
wat een verhaal zegxD
Maar ik denk eerder dat hij misschien bang is voor de reacties van mensen als die het verteld en hij weet waarschijlijk ook niet zeker of jij wel echt van hem houd vertel het hem is ga eens met um uit of ergens apart zitten ;)


xx
  • IP logged

t

totalwar

Re: Ik snap zijn gevoelens niet..
#3: 11-05-2009, 19:56
Ik denk dat hij heel erg onzeker is, waarschijnlijk over zichzelf. Hij merkt misschien wel dat je hem leuk vind of verliefd op heb bent, maar hij is te onzeker erover om het echt vast aan te nemen. Misschien als je durf te bekennen dat je hem heel erg leuk vind, zal hij het ook bekennen.

Daarnaast het feit dat hij zegt dat hij je nog niet echt goed kent. Betekend wel dat hij echt in contact met je wilt zijn. Maar hij gebruikt het ook een beetje als smoes om afstand tussen jullie te houden.

Het kan ook zijn dat hij bang is gekwetst te worden. Maar dat weet ik niet zeker.

Dus bedenk zelf wat je zou willen met hem, gewoon als vrienden of als vriendje. Want het lijkt erop dat als je iets wilt, dat jij degene zal moeten zijn die de knoop doorhakt en toegeeft dat je verliefd bent.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

R

RRRachh

Re: Ik snap zijn gevoelens niet..
#4: 13-05-2009, 17:22
bedankt voor de opmerkingen maar ik ben als nog bang dat ik het niet ben. Hij lijkt me echt heel verliefd op diegene op wie hij dus is. En als ik het niet ben sta ik aardig voor schud.een paar dagen geleden liep hij heel vaak langs me en toen riep een vriendin van mij dat ik van hem hield. Hij kreeg zo een bigsmile en stotterde iets dat ik niet kon verstaan..(was niet belangrijk iets van nou oke dan) maar toch lijkt het of hij me negeert..
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 13-05-2009, 17:24 door RRRachh »

R

Roos-

Re: Ik snap zijn gevoelens niet..
#5: 13-05-2009, 19:52
Ik denk dat hy jou wel beschouwd als een vriendin.
Misschien zelf meer, omdat hy altyd kykt naar jou.
& jongens doen gwn zow :D
Ze gaan niet zograag met een meisje om als ze denken dat hy op dat meisje is.
Stoerdoenerij &zo.
Dat is heel normaal. Dat zal wel verdwynen.
Maar ik zou vooral niet panikeren ofzoo..
Alles komt wel goed. 
Jongens tonen hun gevoelens ook niet goed.
Zker n de puberteit.
Dan denken ze dat ze mietjes zijn &zo.
Ik denk dat jy gewoon moet wachten tot hij hierovr tegn jou praat.
Maar ik denk wel dat dat nietmeer lang gaat duren.
Misschien kun jy eens zeggen dat je em een leuke vriend vind fzow.

Nog veel suc6
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal