Skip to main content

Auteur Topic: Gezoent in tegenzin

N

Naomi

Gezoent in tegenzin
OP: 17-05-2009, 19:11
Hey,
Het begon allemaal Begin November, ik werd verliefd op een jongen bij mij uit de klas, en ik vroeg hem, hij was ook op mij en we kregen verkering.
Ik hield heel veel van hem en hij ook van mij, ik was al een paar keer bij hem thuis geweest hij ook bij mij.
Hij had me een keer gevraagt als ik wou zoenen, ik zei toen nee, omdat ik absoluut nog geen zin had om te zoenen. Ik vond mezelf een beetje te jong en ik vond hem niet de geschikte jongen voor een tongzoen.
Een paar weken laten gebeurde het toch, hij kustje mij eerst en daarna zoende hij me. Ik wou dat niet dus ik duwde hem van me af. Maar daar reageerde hij niet op en ging dus gewoon verder.
Eerst geloofde ik het niet.
Maar daarna toen hij weg was werd ik echt woedend, Ik wist niet wat ik nou moest, ik heb het toen nog een tijdje aan gehouden maar ik was gewoon bang dat het nog een keer gebeurde. Ik heb het dus maar uitgemaakt.
Ik wil hem zo graag vergeten en alles wegdenken, maar dat lukt nooit meer, ik zie hem elke dag op school en elke keer word ik er weer mee geconfronteerd.

x Naomi
  • IP logged

S

Sanne

Re: Gezoent in tegenzin
#1: 17-05-2009, 19:15
Naomi,
Ik wist van je probleem,..
alleen nooit gedacht dat het zo erg zou zijn.
Ik vind gewoon echt dat je hem moet vergeten, maar dat weet je. Bedenk je: Hij heeft iets gedaan dat ik niet wilde, Nou en? Ik heb me eigen leven. Bekijk het op een leuke manier: Je hebt nu al gezoend,. en dan weet je wat je de volgende keer moet doen. En als dit nog eens mocht proberen weet je dat je harder moet duwen. Misschien moet je N66 vertellen hoe je geleden hebt. Probeer serieus tegen hem te praten,.. als jullie alleen zijn. Op msn kan ook. Vraag hem wat hij ervan vind,.. en vraag hem waarom hij dat gedaan heeft. Dat kan opluchten,.

X BFF Sanne.
  • IP logged

t

totalwar

Re: Gezoent in tegenzin
#2: 17-05-2009, 21:18
Tja waarom zal niet zo moeilijk zijn, omdat hij het wou. Maarja ik vind het niet fijn voor je naomi, dat de zoen gedwongen was, terwijl je niet wou. Ik weet zelf dat de eerste zoen bijzonder moet zijn enzo, maar ik vind altijd dat dingen die gedwongen worden nooit als eerste keer gelden.

Over hem heen komen, dat zal niet snel gaan. Maar je kan wel denken dat hij tenminste die aandacht van je niet meer waard is. Hij is het niet waard om te denken en de zoen die je met hem had zal nooit zo speciaal zijn als een echte zoen, omdat die gewild is en veel beter is. Maak je niet druk om hem, hij weet schijnbaar niet hoe waardevol een meisje is. Zoek een jonge die dat wel weet en alles op jou tempo doet.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

T

TienerJen

Re: Gezoent in tegenzin
#3: 21-05-2009, 19:53
Hey,

Ja het is erg.. dingen met tegenzin doen.. Zo vaak meegemaakt. Je kan het indd niet vergeten maar uitmaken heb je wel gedaan.. Gewoon negeren.

Groetjes,
Jennifer
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal