Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op mijn beste vriend.. ;s

R

Roos-

Verliefd op mijn beste vriend.. ;s
OP: 19-05-2009, 16:10
Ik ben erachter gekomen dat mijn beste vriend al een tijdje gek s van mij.
& om eerlijk te zijn ,  ik ook van hem.
Hij is geweldig.
Hij is heel lief voor mij. Geeft my veel complimenten & doet er alles aan om bij mij te zijn. Maar hij zegt ook dat veel van mij houdt. Maar ik ben bang om het te beantwoorden. Hij weet zelf ook wel dat ik gevoelens voor hem heb. Daar praten we ook vaak over. Heel veel mensen vragen of we iets hebben. Omdat we zoveel bij elkaar zijn.Maar er zijn een paar problemen.

1. Ik wil mijn beste vriend niet kwijtraken.
2. Hij is gek geweest van mijn beste vriendin.. ( Is hij dan zo snel op iemand anders ? )
3. Wat als het een kalverliefde is ?

Ik lig er echt wakker van. Ik ben geen makkelijke om van te houden. Stel dat k et helemaal verpest. Ik weet het echt allemaal niet meer !  Ik ben zoo verliefd op hem. Maar ik durf het niet..
Vooral omdat hij zo lief doet.
Hij zegt dat k hem steun geef bij zijn wedstrijden. Hij vind mij mooi &zoo.. Hij pakt veel mijn hand vast. En komt ook veel aan my. Hij wrijft over mijn arm nzoo..Hij is een echt schatje  ! Veel vrienden zeggen dat we een mooi koppel zouden zijn. Maar ik ben bang.
Wat moet ik doen ?
  • IP logged

m

mich

nouja je kan tog gwn verkeering nemen mr zeg dan wel tegen hem dat je hem egt niet kwijtwilt
vraag gwn of hij wil beloven dat als het uitgaat niks veranderd tussen jullie vriendschap
  • IP logged

R

Roos-

Njah makkelyker gezegd dan gedaan e..
  • IP logged

m

mich

ja tuurlijk snap ik dat mrja die andere dingen die je ook kunt doen zullen waarschijnlijk ook nie makkelijk zijn
  • IP logged

m

maraa

eeeyz

Als ik jou was zou ik gewoon wat nemen eik (A) ik bedoel jullie vinden elkaar allebei leuk ;)
En als je met je beste vriend iets neemt en het gaat uit hoeft niet perse de hele vriendshap weg te zijn hoor ;)
Ik heb ook een tijd terug iets met mn beste vriend gehad en we zijn nu juist betere vrienden dan daarvoor ;)
En tjah over dat 2e ik weet niet hoelang dat geleden is, maar sommige mensen zijn redelijk snel verliefd . Dat verschilt gewoon per persoon ;)
En of het een kalverliefde is tjah srry daar kan ik echt niks over zeggen ..
byee byee
  • IP logged

C

CupCakeMies

Hmm..

Ik zei eerst ook tegen iemand dat ik vrienden wou blijven als het uit ging..
Maar toen het uit was heb ik zeker 2 maanden niet tegen hem gepraat x'D

Hij klinkt ook super lief!
Als hij je leuk vind waarom vraagt hij je dan niet? ;o

En als je op iemand verliefd bent kan je nog best snel verliefd op iemand anders worden?
Dat had ik ook  :-X

Dus ik denk wel dat hij serieus van je houd  ;)
Het is te proberen...  :P

xxx
  • IP logged

t

totalwar

Tja zo te merken ben je echt stapel op hem. Ik weet niet hoe je erover denk, maar als je vriendschap is uitgegroeit tot meer, dan zal het nooit hetzelfde worden. Vooral niet als je erachter ben dat jullie van elkaar houden. Misschien is het dan de tijd dat het doorgroeit naar een relatie, maar of je daar klaar voor bent, dat weet alleen jij.

Daarnaast. Afspraken zijn er altijd te houden, zoals ik et nu zie gaan jullie al aardig met elkaar om als vriendje en vriendinnetje, dus zoveel zal er niet veranderen waardoor je hem kwijt zou raken. Soms moet je gewoon een gok wagen en eventueel een fout maken. Soms is de vriendschap nog niet verloren, als je er moeite voor wilt doen.

Doe alles op je eigen tempo, je hebt geen haast. Zelfs met een relatie beginnen heb je tijd, vind je dat die nu is, dan moet je het nu doen, wil je nog wachten, wacht dan, want als hij echt stapel op je is dan zal hij dat ook doen.

Sterkte en succes met beslissen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

vraag eens hoe hij er over denk. als het uit gaat is inderdaad de kans groot dat jullie nooit meer zo close zullen zijn als voorheen. maar als je echt van hem houd en hij echt van jou dan is het de moeite waar denk ik.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

h

hallodoei

Tja, stel jezelf 1 vraag: Waar hecht ik meer waarde aan, liefde of vriendschap?

Ik zou persoonlijk voor de vriendschap gaan, omdat als ik je verhaal zo lees jullie echt veel voor elkaar betekenen. Dat houdt dus in dat stel jullie een relatie krijgen, het misloopt, je dat ALLEMAAL kwijt bent. Wil je dat? Dat lijkt mij in ieder geval niet.

Ricardo. :)
  • IP logged

R

Roos-

We zijn een koppel...
Iedereen zegt hoe schattig wy zijn..
&zo..
We zien wel wat de tijd brengt .
  • IP logged

m

maraa

gefeliciteerd :)
veel plezier met hem ;)

xxxx
  • IP logged

m

mich

idd gefeliciteerd :)
  • IP logged

t

totalwar

Gefeliciteerd en hopelijk wordt het voor eeuwig ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

P

PaulieenOnTheRadio

probeer , niet voor je vriend te gaan , want ik heb dat ook gedaan, en nu kijken we amper nog naar elkaar  hij zij tegn mij jaa wij bijven voor altijd vrienden , jaa dat zie ik ! 
dus mijn advies , ga er niet voor ! :-*
paulieen x
  • IP logged

t

totalwar

beetje laat met je advies, wel alles lezen paulieeen ;)
  • IP logged

R

Roos-

Njaah , kbn blij dat k et heb gedaan.
& Als wij later  dan niet meer bevriend zn , dn vond k et waard.
Hij is superr ! :D
  • IP logged

m

mich

hehe das een goed teken  :)
  • IP logged

C

CupCakeMies

Echt super leuk dat jullie nu een koppel zijn! :)
  • IP logged

R

Roos-

Hahaa ,
heel erg bedankt  ! :D
  • IP logged

t

totalwar

Mooi dat je geen spijt heb van je keuze ;) veel plezier met hem, we zullen vast nog wel eens horen hoe het gaat of aan je merken hoe het gaat ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal