Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: hoever gaan?

  • *****
  • admin
  • Oude Bekende
  • Berichten: 65
  • Beheerder
    • Tiener Problemen
  • Man -
  • Aangemeld: nov 2006
hoever gaan?
OP: 05-06-2007, 20:05
hoe ver ga jij met een vakantieliefde, wat doe je wel en wat doe je niet?
  • IP logged
Vriendelijke groet

Webmaster www.tienerproblemen.nl

r

rotjonk

Re:hoever gaan?
#1: 05-06-2007, 20:12
tongzoenen en haar verwennen door massage tegeven ben niet de 18+ zone in gegaan dat deedt ik niet maar wel tongen en nog meer leuke dingen dat was een mooie relatie voor een week het was de mooiste vakantie uit mijn leven tot nu toe is zien hoe mooi het dit jaar word :D:D:D:D:D:D
  • IP logged

I

Ilse

Re:hoever gaan?
#2: 06-06-2007, 09:11
Hoi,

Dat hangt er vanaf hoe goed jullie elkaar kennen. Als jullie elk jaar op dezelfde camping op vakantie gaan en als jullie elkaar elk jaar zien zou ik wel echt met hem naar bed gaan. Maar dan wel heel veilig. Moet 100 % veilig zijn.

Grtz Ilse
  • IP logged

r

rotjonk

Re:hoever gaan?
#3: 06-06-2007, 15:50
wie zegt dat het op bed gebeurd eerder op ons plekje die ik heb met haar
  • IP logged

E

Eva

Re:hoever gaan?
#4: 06-06-2007, 17:43
Als ik écht denk dat ik wat voor hem voel, wil ik best zoenen.
maar dat doe ik niet bij de eerste de beste die ik tegen kom.
en zeker geen seks, dat is iets moois dat je niet als 'een wip' kunt beschouwen.
vind het wel altijd leuk om een vakantieliefde te hebben ;)
je ziet elkaar even, dus het is ook niet echt vast.
wel wordt het een probleem als je deze persoon thuis heel erg gaat missen.
maar dan bestaat er altijd nog msn, en mail !!
hoe ver ik dus wil gaan is wel duidelijk.
zoenen , maar meer ook niet.
dat vind ik ook niet echt nodig!, en hoe kun je nou in (meestal 14 dagen) veel van elkaar te weten komen.
je komt wel een eind, maar je kent elkaar toch niet zo goed., dus houd ik het bij alleen zoenen. :)

xx eva  :-*
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 06-06-2007, 17:44 door Eva »

t

totalwar

Re:hoever gaan?
#5: 07-06-2007, 16:40
Tja heb ik maar 1 keer gehad en toen ging het niet verder dan praten en gaan zwemmen, omdat ik toen heel verlegen was. Als ik der nu tegen zou komen dan zou het misschien ook zoenen zijn.

En zorg ervoor dat je niet de dupe word van vakantieliefde, dus let op de veiligheid ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

frummel

Re:hoever gaan?
#6: 08-06-2007, 13:04
maar als je op vakantie gaat en je zoekt een vakantie liefde als je nog geen vriend(IN) heb dan is het toch leuk om dingen uit te proberen je kan er heel veel leren zonder gevolgen dat je word uitgelachen dat je niet kan zoenen ofzoo ;D mijn eerste vakantie liefde was met een duitser ???kan geen 1 woord duits :) maar als je echt iets voor hem voeld vlinders dan kan je elkaar ook buiten de vakantie om zien enzo toch  :P

groetjes ronald
  • IP logged

c

chris1984

Re:hoever gaan?
#7: 10-06-2007, 19:58
hangt natuurlijk van de situatie af vind ik,  en hoe de stemming is,  als ze er niet op uit is of wil niet gebeurt het ook niet,   maar als de stemming er wel heel goed is, zal ik niet weigeren om zex te hebben
  • IP logged

l

lydje

Re:hoever gaan?
#8: 13-06-2007, 19:24
Ik was in Engeland, daar was ook een hele leuke jongen, toen liepen we wel hand in hand en zaten we heel dicht tegen elkaar aan, na die week heb ik heb nog wel een paar keer gezien, maar het is nooit meer geworden. Eerst vond ik dat jammer, nu niet meer, nu ben ik er blij om.
Soms zie ik hem nog, als we naar de stad gaan waar hij woont, mij ouders moeten daar vaak heen. Hij vindt mij nog leuk, maar ik hem niet. Ik praat niet echt meer tegen hem, dat vindt hij wel jammer.
  • IP logged

t

totalwar

Re:hoever gaan?
#9: 14-06-2007, 17:58
Tja sommige gaan juist op vakantie om andere mensen te ontmoeten en soms voor een vakantie liefde of vakantie lol (xes op vakantie). Maar zo'n type ben ik niet, ik ga op vakantie voor de ontspanning en plezier, niet om met andere meiden in bed te liggen :P dan zou ik onderhand net zo goed thuis kunnen blijven, want als je het bij je eigen vriendin krijgt en je zou dan nog op vakantie met andere meisjes in bed duiken, betekend het dus dat je vriendin je niet genoeg kan bevredigen en dan word vreemdgaan (of het nu in eigen land of niet in eigen land is) bijna normaal voor die personen.

Daarom ben ik er ook niet echt een voorstander van.

Ik weet zelf wel hoe het gaat. Bij de meeste is het een tijd de vriend of vriendin moeten missen en om de leegte op te vullen, nemen ze een vakantie vriend of vriendin, maarja dan zou ik zeggen, neem je vriend of vriendin mee op vakantie :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

l

laura231

Re:hoever gaan?
#10: 14-06-2007, 18:30
ik heb noit een vakantie vriendje gehad :'( maar ik zou nooit snel sexen  laura231
  • IP logged

t

totalwar

Re:hoever gaan?
#11: 14-06-2007, 18:44
Tja je bent niet de enigste, ik heb ooit eens een vakantie vriendin soortvan gehad, maar dat was een gewone vriendin, niet echt een vriendin vriendin (ookal vond ik haar heel leuk).

Dus soms hoef je het niet te hebben en soms kunnen ze zelfs heel lastig zijn ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

mieke900

Re:hoever gaan?
#12: 04-07-2007, 19:47
 ;D ;D ;D ;D
echt sex als hij lekker  is
zorg dat niemand het ziet
want mijn zusje gaat dan lacht
des noots doe je het in de bosjes hahahahaa....
  • IP logged

X

Xx.Leila.xX

Re:hoever gaan?
#13: 05-07-2007, 12:36
Ik heb op het verkeerde bolletje gedrukt...
Ik ga niet verder dan kussen...
nouja... Een paar keer tongzoenen maar
zeker niet verder 8)
  • IP logged

r

rotjonk

Re:hoever gaan?
#14: 06-07-2007, 08:49
Ik heb op het verkeerde bolletje gedrukt...
Ik ga niet verder dan kussen...
nouja... Een paar keer tongzoenen maar
zeker niet verder 8)

dat hadt een meisje bij mij in de buurt ook gezecht en nadat zij van vakantie was hoorde ik via via dat zij het gedaan hadt met iemand
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal