Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: hoever gaan?

t

totalwar

Re:hoever gaan?
#30: 10-12-2007, 09:33
Nee niet moeilijk uitgelegd, maar het brengt wel verkeerde gedachten op. Jullie vinden elkaar leuk, of in ieder geval leuk genoeg om aardig ver te gaan, maar toch nemen jullie geen verkering....

Is de reden omdat jullie te ver uit elkaar wonen? of omdat je hem maar 20 van de 56 weken in een jaar ziet? Of welke reden precies, want als het niet die 2 is dan kan het alleen maar zijn omdat:

of hij niet verliefd op je is
of zodat hij vrij blijft om met andere meisjes te rommelen.

Maarja zo kijk ik ertegenaan, want vind zelf dat je beter pas verder kan gaan als je verkering heb, dan is alles wat sirieuzer. Daarnaast moet je niet in bed duiken alleen omdat je iemand leuk vind of omdat het fijn voelt, want ik kan je nu al vertellen dat moet iemand naar bed gaan van wie je houdt veel beter voelt dan naar bed te gaan met iemand van wie je niet houdt en als het dan ook nog je eerste keer is is het al helemaal bijzonder.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

Re:hoever gaan?
#31: 10-12-2007, 12:32
we houden wel van elkaar maar ik weet niett het is anders this verkering zonder dat je egt verkering hebt ja uhmm,, this allemaal ingewikkkeld
this vooral omdat we ja ver wge wonen en ik uhm inpreciepe niet zo super vaak zie en tog ja ik ken hem door en door mag ook wel als je iemand all van sun 3e jaar ken  en hij gaat egt niet zo snel vreemd met een andere meid ;)
  • IP logged

t

totalwar

Re:hoever gaan?
#32: 10-12-2007, 23:13
Tja zoals ik zei, je moet toch echt een beslissing maken, of nemen, of uitstellen, of  niet nemen. Want je speelt nu alleen maar met je gevoelens en het wordt er niet makkelijker door.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

Re:hoever gaan?
#33: 11-12-2007, 10:03
nee daar heb je gelijk in
  • IP logged

N

Nickjeeee

Re:hoever gaan?
#34: 11-12-2007, 11:05
Tja bij mij ligt het er aan, als het voor 2 dage is of zo dan ga ik dus niet ver, maar krijgen we echt een band in 2 weke of zo dan is het denk ik anders.
  • IP logged

M

MadelonX

Re:hoever gaan?
#35: 12-12-2007, 20:46
Het ligt er nogal aan.
Als ik zker weet dat ik hem na de vakantie toch niet meer zie. Doe ik goede gesprekken en hand in hand lopen meer niet.
Maar woont ie niet aan de andere kant van het land ofzo, maar wat dichter bij.
En we zijn echt verliefd; en we kennen elkaar goed.
Zou ik best wel al willen tongen.
Maar dan niet al meteen de eerste dag !

xM
  • IP logged

x

x-lies-x

Re:hoever gaan?
#36: 04-01-2008, 14:44
ik heb wel een seen vakantievriendje gehad en we tongde wel, want ik ging 4 weken op vakantie en hij woonde daar dus dat was geen probleem, we hadde dus wel getongt enso maar geen seks ofso want wou hij neit en ik ook neit denk ik, maar we hadde wel een heelle goeie relatie dus we saten eigenlijk wel op het randje.
ik vertourde hem ook heel erg wan thij was heel aardig en deed neit té aardig weet je dus je wist gewoon skr dat eht gene loverboy of wat dan ook was

xxx lies
  • IP logged

x

x-lies-x

Re:hoever gaan?
#37: 04-01-2008, 14:45
vertoerdeis vertouwde trouwens  ;D ;D ::) ;)
  • IP logged

f

fph

Re:hoever gaan?
#38: 04-01-2008, 19:06
als ze echt leuk is dan wel seks
  • IP logged

t

totalwar

Re:hoever gaan?
#39: 05-01-2008, 00:50
Tja lies,

ookal gaat het heel goed, je moet wel rekening houden dat je hem niet zo vaak zie en dat het heel lastig is om zo'n relatie te behouden. Dat is mijn mening :P Daarom is mijn mening ook dat ookal ben je stapel op je vakantievriendje en denk je dat hij de ware is, wacht met naar bed gaan tot je zeker weet dat je makkelijk een relatie kan hebben en dat je er geen spijt van zal hebben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

1

1jolanda

Re:hoever gaan?
#40: 09-01-2008, 17:52
nou ik heb ook een vakantie liefde gehad
hij was 16 en ik was 12 :-\
ik vond hem erg leuk maar ik kende hem pas net minder dan twee weken :'( maar die dag dat we elkaar ontmoet hadden vond ik het erg leuk als die bij me was ik was verliefd op hem en hij was verliefd op mij :D
aleen hij wauw al dingen die ik nog niet wauw
hij wauw al zoenen en dat wauw ik nog niet :-[
we liepen wel hand en hand en knuffelde elkaar en gaven elkaar steets kusjes ik wauw wel zoennen eigelijk maar ik durfde niet :'( ik heb er nu erg spijt van ik vind hem nu nog steets leuk :-[
maar nu is het te laat nu zie ik hem meschien nooit meer :-\ :'(
maar je moet zelf doen waar je aan toe bent
liefs jolanda
  • IP logged

t

totalwar

Re:hoever gaan?
#41: 09-01-2008, 18:04
Je heb er spijt van dat je niks met hem gedaan heb? Waarom precies, want welk ander eindresultaat verwacht je als je het wel gedaan had?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

xanoniempj

Re: hoever gaan?
#42: 22-03-2008, 19:06
Het ligt er maar aan.
  • IP logged

E

Elize

Re: hoever gaan?
#43: 30-03-2008, 07:16
Denk dat dit ook erg licht aan de situatie en de leeftijd...
  • IP logged

E

Elize

Re: hoever gaan?
#44: 30-03-2008, 07:20
Trouwens grappig hoe veel mensen zeggen dat ze graag willen dat die gene in de buurt woont. Ik heb ook wel zo'n fase gehad toen ik jonger was dat ik wilde dat al die leuke jongens van vakantie in de buurt woonde of dat ik ze mee kon nemen. Maar nu vind ik het juist zo leuk dat ze juist ergens anders wonen. Een serieuse relatie zit er vaak toch niet in, en het is gewoon leuk voor even. Meestal hou je ook niet lang contact na je vakantie, dat verwaterd toch. Zelfs als die gene in Nederland woont.

En als je wel contact houd, en die gene woont in een ander land, kunnen er ook leuke vriendschappen ontstaan en zo heb je altijd leuke adresjes om naar toe tegaan als je in dat land bent!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal