Skip to main content

Auteur Topic: ik wil graag

r

rowan164

ik wil graag
OP: 13-04-2014, 22:53
Ik heb een probleem.
Ik wil graag seks maar ben nogal onzeker maar wil het echt heel graag. Ik weet ook niemand. die t wil. Ik heb al wel eens naaktfoto's gestuur enzo maar nog nooit in het echt wat moet ik doen en als ik t zou doen met wie?
  • IP logged

O

Opradah1

Re: ik wil graag
#1: 14-04-2014, 09:19
Ikzelf vind dat je seks zou moeten houden voor degene vanwie je echt heel veel houdt en denkt voor altijd bij je te zijn.. Je vriendje/ vriendinnetje die bv al erg lange tijd samen met jou is..
Maar zeker je eerste keer moet je niet met zomaar iemand doen omdat je graag wilt weten wat het inhoudt en hoe het is.. Daar krijg je bijna zeker weten later spijt van, dit zeg ik uit ervaring. Om mij heen hebben genoeg (teveel) mensen hun eerste keer gedaan met iemand die er ook wel even zin in had, ipv vriendjes/vriendinnen o.i.d.  En zij zeggen nu allemaal dat ze dit beter niet hadden kunnen doen en dat ze er spijt van hebben, ook al dachten ze op dat moment dat ze er nooit spijt van zouden hebben (zoal jij wellicht nu denkt er nooit spijt van te krijgen wanneer je het met iemand doet die niet je verkering is)

Het is overigens heel normaal dat je zin in seks hebt en dat je er nieuwsgierig naar bent, daar is niks mis mee! En het blijft bovenal je eigen keuze, ik kan het je echter sterk afraden (zeker je eerste keer) mee te maken met 'zomaar' iemand die het ook wil.

Wacht nog een tijdje voor je iemand hebt die je evht heel leuk vind en diegene jou ook, en dan.. Nadat jullie het beide willen,, komt het er vanzelf van!

Tot die tijd is er natuurlijk niks mis met zelf het een en ander doen, maar nogmaals ik raad het je af om verder dan dat te gaan.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: ik wil graag
#2: 14-04-2014, 09:29
Oh ja; wat betreft de naaktfoto's. Dit moet je echt (ECHT!) niet meer doen! Het is heel verleidelijk misschien, maar tegelijk ook heel gevaarlijk!

Heel vaak hoor je verhalen dat deze fotos gescreenshot worden opgeslagen en doorgestuurd en op het internet komen, eenmaal op het internet krijg je het er nooit helemaal meer vanaf!
Later wanneer je een baan zoekt en je baas naaktfotos van jou ziet, heb je grote kans dat hij zich 2x bedenkt voor hij je aanneemt.. Het is echt niet slim om naaktfotos te sturen, ook al denk je dat de persoon waarnaar je het stuurt te vertrouwen is; nooit doen!

Zelfs niet naar je vriendje of vriendinnetje..
  • IP logged

P
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: jul 2014
Re: ik wil graag
#3: 07-07-2014, 20:19
Ik zou wachten tot je de ware hebt gevonden.

Maar niet in een keer zeggen ''ik wil seks''. Je moet wachten op het juiste moment x
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: ik wil graag
#4: 08-07-2014, 18:36
Ik hou het kort en simpel:
Wacht ermee :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal