Skip to main content

Auteur Topic: niks helpt(more info blabla)

s

shalala

niks helpt(more info blabla)
OP: 25-02-2009, 10:24
heyy

nja ik ben 13 en een vriend van me vroeg me om hier hulp te zoeken... Hij zei dat t beter dan de psych werkt (sommige vrienden dwingen me zowat om daar heen te gaan ='( )
Nja
Like, ik vind mezelf echt veel te dik! Ik kom de laatste tijd alleen maar aan ='(
En ik probeer echt vanalles om af tevallen sporten weinig eten (<- lukt niet )
heb een poos lactuose stroop geslikt (ranzig!!)
maar niks hielp mij om af te vallen
en ik vind mezelf zo dik ik bedoel... ik weeg nu like 43 kilo(!!!!) en ik wil echt 30/35 kilo wegen like ik ben 1.60 meter en dan is 43 kilo veel ste veel!!
Binnenkort komt waarscheinlijk de schoolarts... (jippie >.<) en dan gaat ie vast zeiken ='( like always, want mn arm zit voll krassen...
Maarja
help ofzo...

groetjes and hug



En nja peepzz...
Ik haat mezelf zoo zwaar ='[ like ik had een super goede vriend waar ik egt super veel om gaf enzo.... En nja ik ben nu weer op dieet wnt ik word gestrest een paar vriendinnen van me zitten ook op dieet en zijn er van overtuigd dat ze het nodig hebben.... Maar dan heb ik t al helemaal nodig O_O maar oke...
Ik wou het hem  eige\nlijk neit vertellen want ik had een paar dagen eerder gezegt dat ik nix meer met dieeten te maken wou hebben.... (like ik wou dat hij zich geen zorge zou maken =_=) maar nja like later op MSN zei ik t toch tegen hem... En hij antwoorde: Maar... Als je weer gaat dieeten kan ik neit zoveel meer met je omgaan... ik weet niet hoe ik ermee meot handelen

\9fz ik weet t nie precies mee)

En ik schok er egt tyfus hard van want hij is like zoown super goede vriend van me ='[ maar ik reageerde lik::
Nou dan doe je dat

En ik wou niet zo bot doen ='[ en ik ben egt bang om hem te verliezen maar ik wil ook niet van mijn dieet af ='[ T is zo fuckedup  hatelijk ='[ verder had ik een maand niet gesneden =_= en in 2 dagen weer zo'n 4/5 keer en like een jongen (we hebbe een soort van iets XD) kwam daar achter en nja toen werd ik gestrest (en hij oowk =_=) en omg O_O 

En btw ik weeg nu 45 kilo en ben 1.63 en mn streefgewicht is van 35/30 naar 30/25 gegaan like I don't care anymore maar t is zo lastig ='[ like iedereen houd me in de gaten =_= mja okee

Iemand tips fz?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 30-07-2009, 21:41 door shalala »

C

Coen

Re: niks helpt
#1: 25-02-2009, 11:25
Euy,, ik ben 14, en 1.50, ik weeg 32,5 wat echt VEEL te weinig is..

Persoonlijk vind ik dat je een prima gewicht hebt en het lijkt me niet gezond als je 35 gaat wegen. Als je dat wil is dat jouw keuze maar ik denk dat je je dan gaat schamen als je je gewicht zegt.. ik bedoel; 35 kilo :o
Ik denk dat je eerder negatief opvalt als je te weinig weegt dan als je te dik bent. Als je gewoon uitstraalt dat je zelfverzekerd bent (ookal ben je dat niet!) dan maakt het niet uit of je dik of dun bent, als je maar lekker in je vel zit;)
  • IP logged

m

magiclover

Re: niks helpt
#2: 25-02-2009, 15:48
ewicht is nu al zo goed als te ligt. dus absoluut niet afvallen. en aangezien je weinig eet is het heel slecht. als je dna wel wat wilt eten kun je het niet meer dna is je maag te klein. wanneer je dit te lang volhoud kun je er aan sterven!!
  • IP logged

m

mich

Re: niks helpt
#3: 25-02-2009, 17:58
toen ik 13 was was ik 1.80 m en woog rond 70 kilo (hd toen ng flinke beennen nu zijn ze meer gespierd door trainninge)
mr weinig eten is het slechste wat je kan doen bij afvallen gwn s'ochtends goed ontbijten zoals onbijt koek enzo of corn flakes middag 4 tt 6 broodjes en avond gwn flinke maaltijd met veel groenten enzo dat is gwn iedeaal om af te vallen de rest veel blijven bewegen enzo
mr dat je aankomd dat zit ook gwn in de puberteit hoor dat is egt niet erg als je nu juist egt dit hierboven doet dan krijg je ook gwn spieren niks vreemds aan
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: niks helpt
#4: 25-02-2009, 19:15
als je minder gaat wegen dan word je mager...
niet slank maar mager..
en das slecht
  • IP logged

E

Elize

Re: niks helpt
#5: 25-02-2009, 22:35
Met jou leeftijd lengte en gewicht is hélemaal niets mis! Probeer je zelf er van te overtuigen dat je een perfect gewicht hebt, door eens wat leuke dingen over je zelf te denken en te zeggen als je in de spiegel kijkt.... en zoek elke dag iets in de spiegel aan je dat je mooi vind van je zelf!
  • IP logged

s

shalala

Re: niks helpt
#6: 01-03-2009, 20:51
omg 6 keer is idd veel
Maar ik wil wel veel eten enzo maar ik kan het niet...
ik vertik het gewoon want een poosje hebben een paar vrienden van me me zowat gedwongen om veel te eten... dan kap je er vanzelf mee >.<
  • IP logged

l

lover12

Re: niks helpt
#7: 23-03-2009, 18:02
ik ben 1.60 ben 50 kg : :o en bne 12 wees blij met je zelf je bent zoals je bent en de ander moet jou respecteren hoe je er ook uitziet!
  • IP logged

L

Lief_meisje_lol

Re: niks helpt
#8: 16-04-2009, 13:27
ik ben ook 1.60 (ongeveer) en weeg 50 kilo! nouja dat denk ik, misschien wel meer...
maar ik ben niet echt dik, beetje stevig...
maar als je 43 kilo weegt is volgens mij nog beetje te weinig ook!
  • IP logged

S

Something.else

Re: niks helpt
#9: 16-04-2009, 19:11
Als je wilt afvallen door te weinig eten krijg je alleen maar vreetbuien omdat je jezelf veel te veel ontneemt. Gezond eten en sporten is het beste. Dan zul je niet aankomen en niet afvallen, maar dat is zeker niet nodig met jou gewicht, 30/35 is veel te laag.

En als je er nu niet meer uit komt door je gedachte raad ik je net zoals je vrienden aan om proffesionele hulp te zoeken. Ook die krassen op je arm staan er niet voor niks. Je voelt je niet oke, en daar moet iets aan gedaan worden.

x
  • IP logged

s

sOfie*

Re: niks helpt
#10: 16-04-2009, 20:08
Voor een meisje van 13 is 43 kilo echt niet veel !
Geloof mij ! Je moet je helemaal niet schamen over je gewicht, !

x
  • IP logged

r

remco1983

Re: niks helpt
#11: 18-04-2009, 11:50
Maak je niet druk om het gewicht, wanneer jullie straks 18+ zijn dan word het toch meestal wel dikker enzo. Ik als man zijnde vidn het helemaal niet beglangrijk hoe een dame er uitziet qua postuur, en ik train zelf 5 keer per week bij de sportschool en ben dus niet dik ofzo. Maar maak je er vooral niet druk om, tis nutteloos :)
  • IP logged

J

Just me E.V.E.

Re: niks helpt
#12: 21-04-2009, 08:56
heyy

nja ik ben 13 en een vriend van me vroeg me om hier hulp te zoeken... Hij zei dat t beter dan de psych werkt (sommige vrienden dwingen me zowat om daar heen te gaan ='( )
Nja
Like, ik vind mezelf echt veel te dik! Ik kom de laatste tijd alleen maar aan ='(
En ik probeer echt vanalles om af tevallen sporten weinig eten (<- lukt niet )
heb een poos lactuose stroop geslikt (ranzig!!)
maar niks hielp mij om af te vallen
en ik vind mezelf zo dik ik bedoel... ik weeg nu like 43 kilo(!!!!) en ik wil echt 30/35 kilo wegen like ik ben 1.60 meter en dan is 43 kilo veel ste veel!!
Binnenkort komt waarscheinlijk de schoolarts... (jippie >.<) en dan gaat ie vast zeiken ='( like always, want mn arm zit voll krassen...
Maarja
help ofzo...

groetjes and hug

Meid wat ben je jezelf aan het aandoen? 43 kilo en 160 lang? Je bent veel te dun zelfs! Ik ben 170 en ik weeg 65 kilo dan zou ik een vet varken moeten zijn volgens jouw maatstaven. Eet gewoon gezond want je hebt voedsel nodig. Juist als je weinig eet gaat je lichaam meer vet aan maken als reserve. Je moet zorgen dat je gewoon goed eet eng ezond en als je 2 keer per week gaat sporten dan is dat genoeg. Zeker met jouw gewicht en lengte. het feit dat je al zegt dat de schoolarts gaat zeuren betekent al dat je weet dat je dom bezig bent. Waarom bekras je je armen? Ik weet precies hoe dat is, ik heb daar nu nog lelijke littekens van over gehouden. Ik heb uiteindelijk een andere uitlaatklep gevonden om rust en ontspanning te vinden en bepalde gevoelens kwijt te raken. Ik ben yoga gaan doen end at werkt optimaal voor mij. Ook ben ik gedichten gaan schrijven om mijn gevoelens kwijt te raken ipv me te bekrassen.  Dus probeer ook iets te vinden en maak je niet druk om ej gewicht want daar is niks mis mee je bent alles behalve dik of te zwaar
  • IP logged

t

temtationgirl007

Re: niks helpt
#13: 29-04-2009, 12:58
hey X
   ik weet het is al eventjes geleden dat je dit berichtje
   hebt achter gelaten op het forom dus waarschijnlijk   
   zal het al wel beter metje gaan.
 
kga ja wat vertellen
- je bent niet dik ..
   en waarom niet wel vorig jaar wel ik voelde mij net zoals jij ook veel te dik en ik wou er met niemand over pratern op op het internet in woog ook 43 en ik wou 30 killo wegen ik was net zoals jij ook 1 m 60  groot
en ik viel af en af tot ik amper 32 killo woog en ik ben opgenomen in een zieken huis in dat zieken huis was het egt een nachtmerrie ik had daar 2 keuze
 - bijkomen
 - daar blijven en sonde voeding krijgen
- mijzelf late dood gaan door niet te eten
want mijn hard was zeer hard verslapt
hoe veel pijn het ook deed ik ben trg begonne met eten en daarvoor had ik veel moed nodig maar uiteindelijk is het mij toch gelukt en nu weeg ik 47 killo ben nog steeds 1 m 60 en ik ben gelukkig en als ik foto's van mezlf bekijk toen en nu weet ik dat ik nooit nog zo zou willen zijn

khoop dat jij niet dezelfde fout gaat maken als mij want ik weet dat het niet fijn is om een gewocht te zien boven de 40 killo maar dat gevoel gaat weg

khoop dat mijn verhaal je een beetje heeft kunnen helpen

X kus X
  • IP logged

v

vosje

Re: niks helpt
#14: 01-05-2009, 15:23
hey,
zoals heel veel meisje rond jouw leeftijd en ouder hebben dit probleem wel eens. Maar meid je bent echt niet dik als ik deze cijfers lees ben je eerder te dun 43 kilo is erg weinig en wat je wil gaan wegen is onmenselijk als je na gaat dat een kind van 8/9 dat al ongeveer weegt. Dat iedereen zegt dat je hulp moet gaan zoeken is ook niets voor niks ze zijn bezorgd om je. Zorg ervoor dat je bmi tussen de 18 en de 22 is en je bent een gezond persoon.
  • IP logged

A

A17

Re: niks helpt(more info blabla)
#15: 31-07-2009, 19:12
schatje ik heb het ongeveer hetzelfde als jij (vrienden willen ook dat ik naar een psych ga) alleen jij bent denk ik wat verder als ik met dieeten enzo
maar ik vind 25/30 toch iets te weinig voor je
ik moet zelf ook niks zeggen eigelijk wantja je hebt me verhaal al gelezen maartoch
kun je het niet op 35/40 ongeveer laten?

ps; als je verder wilt praten moet je maar even mijn msn vragen ofzo.

xje
  • IP logged

n

nobody

Re: niks helpt(more info blabla)
#16: 05-08-2009, 19:57
hee ik snap je volledig want tja ik ken je stiekem in real life en whaaaah ik weeg ook 45 en mn streef is ook 25 en whaah like wij zijn best erg maar we gaan tog samen lax halen en ik vind dat dat werkt want idd ongeveer niks helpt om af te vallen en dat zuigt heel hard en tja..
jij en ik gaan samen aan de lax..
nja.

hugs<333
  • IP logged

t

totalwar

Re: niks helpt(more info blabla)
#17: 05-08-2009, 21:42
25 kilo  :o :o :o Dat is lichamelijk echt niet goed voor je, als je jezelf wilt vermoorden ben je een aardig eindje op weg als dat je streefgewicht is.

Ik weet niet of je et weet, maar je lichaam kan niet zonder vet, haal je al het vet weg, dan nog kan je geen 25 wegen....

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

v

verkauft

Re: niks helpt(more info blabla)
#18: 05-08-2009, 21:45
25 kilo  :o :o :o Dat is lichamelijk echt niet goed voor je, als je jezelf wilt vermoorden ben je een aardig eindje op weg als dat je streefgewicht is.

Ik weet niet of je et weet, maar je lichaam kan niet zonder vet, haal je al het vet weg, dan nog kan je geen 25 wegen....

Groetjes,

Steffen
dat d8 ik ook al en dan 25 kilo is echt vet laag 40 is ongeveer gezond kan ook 45 zijn aangezien jij 1.65 bent en je waars nog moet groeien en het dan meestal wel recht trekt maar 25 is idd heelijnd op weg naar zelfmoord
hoop dat je de 25 tog uit je kop zet want das gwn jah zelfmoord en dat wil je niet op zon manier
grtz
  • IP logged

s

shalala

Re: niks helpt(more info blabla)
#19: 07-08-2009, 09:19
nah....
Als ik dood wiol spring ik van een flat[a]
maar
wrm kan je lichaam niet zonder vet?
ik bedoel
vet is nou niet egt bepaald leuk enzpo >_>
En nja ik dacht altijd daty vet iets overbodigs was?


PS Ad nobody We moeten snel weer meeten enzo<3
  • IP logged

v

verkauft

Re: niks helpt(more info blabla)
#20: 07-08-2009, 10:42
te veel vet is niet goed maar je lichaam heeft vet nodig als reserve en als soort isolatie d8 ik, vet word gebruikt als reserve voor als je lichaam eve geen voeding heeft.
grtz
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: niks helpt(more info blabla)
#21: 07-08-2009, 17:18
je lichaam vet onder andere opslaan voor energie...
25 kilo is echt niet mogelijk volgens mijn wegen al je botten bij elkaar meer dan 25 kilo...
als je streef gewicht 25 kilo is, ben je gewoon ziek in je kop(sorry)
  • IP logged

t

totalwar

Re: niks helpt(more info blabla)
#22: 10-08-2009, 00:45
Je lichaam heeft 2 soorten vet, wit en bruin vet. De ene is energieopslag en de andere warmtegeneratie. Als je veel vet heb krijg je veel wit vet, het je heel weinig vet dan wordt het meestal ook wit vet, daardoor hebben hele slanke mensen het meestal ook koud, het kleine beetje bruine vet dat ze hebben verbruikt gelijk alles en de rest wordt opgeslagen als reserve.

Bruin vet wordt ook meestal babyvet genoemd, als je een beetje normaal gewicht heb en niet overdreven afslank of dik wordt, zal je lichaam altijd de verhoudingen goed houden.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

A

Anoniempje

Re: niks helpt(more info blabla)
#23: 14-08-2009, 12:57
je moet wel goed ontbijten en drinken want je lichaam heeft energie nodig om te verbranden em zo val je af


Dat is een kleine tip maar als je echt niet tevreden bent met jezelf pleeg dan je moeder om raad of je huisarts
  • IP logged

s

shalala

Re: niks helpt(more info blabla)
#24: 26-08-2009, 21:37
ik kan mijn moeder niet om raad vragen... Die is ehm... 1 en half jaar (ong) geleden overleden..
en ik durf niet naar de huisarts... vorige keer kwam ik terecht bij een psych TT_TT

X

PS Omg dat vet belangrijk kan zijn...
  • IP logged

D

DeadRose

Re: niks helpt(more info blabla)
#25: 26-08-2009, 21:41
wowowowow!!
Niet gezond!
Echt
Stop hiermee<3

Xx
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 30-09-2009, 19:26 door DeadRose »

i

iris117

Re: niks helpt(more info blabla)
#26: 30-10-2009, 13:44
ik wou dat ik jou was! weetjewel niet hoeveel mensen zoveel moeite doen om zoweinig te wegen zoals jij?
afvallen is mega gevaarlijk!!! je kan er zelfs onvruchtbaar van worden. Mn kleine nichtje weegt nog geen 25 kilo, die is zelfs zwaarder en die is 8!!!

geniet er maar van, later als je fotos terug ziet, wil je juist dat figuur hebben dat je nu hebt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal