Skip to main content

Auteur Topic: wondje

d

dragie_dragon

wondje
OP: 08-08-2009, 16:49
vorige week ging een vriendin van me over mijn arm heen met haar nagels zei heeft echte kattennagels zo scherp
en het bloede een beetje nu is het gestopt met bloeden maar nu is het eromheen helemaal blauw tis echt eng mijn moeder weet ook niet wat het is  >:( :'( het doet alleen pijn als je erop drukt voor de rest doet het blauwe niet pijn


xxxjes linda
  • IP logged

v

verkauft

Re: wondje
#1: 08-08-2009, 18:34
waar zit het, had ze nagellak of iets dergelijks want ik weet niet maar het kan zijn dat als dat soort spul of vuil onder je huid komt zoiets dat t blauw is, het kan ook gewoon een blauwe plek zijn want die voel je ook als je er op drukt;)
hopelijk hedde ge er wa aan
grtz
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: wondje
#2: 08-08-2009, 22:13
zoals verkauft zegt, het kan misschien door vuil ofzo.
maar ik zou het gewoon even laten rusten niet te veel aankomen en dan zou het na een tijdje wel wegtrekken, is dat niet het geval kan je altijd nog evne langs de huisarts.

x
  • IP logged

d

dragie_dragon

Re: wondje
#3: 09-08-2009, 09:20
ze had wel nagelversteviger op kan dat ook maar ik was in bad en toen verdween het blauwe en begon het weer te bloeden
  • IP logged

v

verkauft

Re: wondje
#4: 09-08-2009, 12:40
de plek gewoon evetjes met rust laten, weet niet hoe erg het is maar denk dat het vanzelf wel dicht gaat als het ope is evetjes onder de kraan goed schoonspelen dan is eventueel vuil tenminste weg
grtz
  • IP logged

d

dragie_dragon

Re: wondje
#5: 09-08-2009, 16:33
dankje het is al helemaal dicht gegroeit
  • IP logged

v

verkauft

Re: wondje
#6: 09-08-2009, 19:58
oke goed
grtz
  • IP logged

d

dik-dik

Re: wondje
#7: 27-10-2009, 17:59
Hoeso gaat je vriendin met der nagels over je arm??
Omg  :P Maar opassen dat het niet onstoken is ofso!
Verder sterkte..;)

x
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal