Archief > Problemen met Seksualiteit

bultjes, vlekken en kleine bloedingen? help!!!

<< < (2/2)

Opradah1:

--- Citaat van: ikluisternaarje op 05-04-2013, 00:29 ---sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je vriendje vreemd gaat en een SOA heeft overgedragen naar je

--- Einde van citaat ---

Kan, maar dit lijkt me in deze situatie niet waar je vanuit moet gaan. Als je een relatie hebt met iemand, dan neem ik aan dat je de ander ook vertrouwt en gezien deze situatie zijn er nog vele andere openstaande mogelijkheden.
Als je er direct vanuit gaat dat je vriendje vreemdgaat, dan denk ik dat die bultjes en vlekjes niet je grootste problemen zijn...

ikluisternaarje:

--- Citaat van: Opradah1 op 05-04-2013, 11:13 ---Kan, maar dit lijkt me in deze situatie niet waar je vanuit moet gaan. Als je een relatie hebt met iemand, dan neem ik aan dat je de ander ook vertrouwt en gezien deze situatie zijn er nog vele andere openstaande mogelijkheden.
Als je er direct vanuit gaat dat je vriendje vreemdgaat, dan denk ik dat die bultjes en vlekjes niet je grootste problemen zijn...

--- Einde van citaat ---

Dat klopt, uiteraard ben je zelf wel ten goede trouw, alleen omdat dit nu al een paar maanden speelt en het erger wordt - dit moet je zsm laten onderzoeken. Het kan door hormonen komen, iets wat normaal is (heb even online gezocht nu net). Ik heb een link gevonden en wil je vragen even naar de symptomen te kijken. http://www.mijnpil.be/scripts/nl/3seksualiteit/soa/soortensoa/index.php

ik hoop dat dit je vooruit helpt

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie