Skip to main content

Auteur Topic: Problemen met mijn vrienden en van m'n ex

D

Doctor.Whovian

Okey ik begin maar met m'n ex, ik noem hem even J, het is nog maar net uit en dat is het probleem niet, het zit hem in zijn beste vriend en mijn beste vriend. Zijn beste vriend H is namelijk al een tijd op me en voor ik met J kreeg ik ook op hem, nu loop ik sinds ik weet dat hij mij leuk vindt te twijfelen maar het is J zijn beste vriend en ik wil J geen pijn doen al is hij m'n ex. Dan heb je nog een andere super goede vriendin van me A die al heel lang een crush heeft op H en het is niet zo lang geleden dat hij haar afwees. Ik wil haar dus ook geen pijn doen en dan nog het feit dat ik niet wil dat mijn vriendschap, die echt goed is, met H verpesten. H weet overigens niet dat ik weet dat hij op me is..

Probleem 2. J heeft nog erg veel liefdesverdriet van de vriendin voor mij en daardoor ging het uit want het ging bijna altijd over haar. Toen we een paar dagen geleden belden (J en ik) nadat het net uit was vertelde J dus dat hij al een tijdje op m'n beste vriendin M is. Nou maakt het me niet uit of J en M verkering krijgen maar ik wil niet dat J M pijn doet. Hij is heel lief enzo maar doordat gedoe van z'n ex kan dat verkeerd worden opgevat door M. Ik kan/kon er ook niet zo tegen maar ik sta steviger in m'n schoenen dan M.

Het klinkt allemaal als een lul verhaal maar ik heb er echt moeite mee en moest het gewoon aan iemand kwijt.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Wat mij een goed idee lijkt is dat je gewoon open bent tegen je ex en tegen je vriendin, je kunt er met hun over praten. de kans is dan klein dat je je vriendin kwijt raakt, je moet dingen nooit uit het niets doen, bijv dat je morgen opeens met die jongen hbt zonder dat je vriendin dat weet snap je een beetje wat ik bedoel? gewoon met je vriendin er over praten, geloof me dan komt alles vast wel goed
  • IP logged

D

Doctor.Whovian

Ja ik heb er vanochtend met haar over gepraat en ze vatte het gelukkig goed op, wel een update: J is ineens boos op me en negeert me en H wist kennelijk dat ik op hem was volgens A..
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal