Skip to main content

Auteur Topic: wel of geen relatie?

m

me

wel of geen relatie?
OP: 25-12-2013, 21:23
Hallo,

Ik heb een probleempje, er zit een jongen bij mij op school waar ik een aantal keer mee gezoend heb. Maar het is nooit echt iets geworden terwijl we het allebij wel wilde. Het probleem is nu dat al mijn vriendinnen het niet zoon leuke jongen vinden, maar ik wel. En zijn vriendinnen vinden mij niet echt geweldig. Maar ik vind hem wel nog steeds heel leuk. Wat moet ik doen, en hoe moet ik contact zien te krijgen met hem, want ik weet niet hoe :(

Xx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: wel of geen relatie?
#1: 16-01-2014, 20:21
Ik zou zeggen, let niet zoveel op wat andere mensen denken of willen of verwachten van jou het is jouw leven en jij bepaalt dus wat jij wel en niet wilt in jou leven, en als jij die jongen in jou leven wilt dan moet je daar voor gaan, en  zoals iedereen zou zeggen als hun echt jou vriendinnen zijn zouden ze dat uiteindelijk accepteren, en betreft die jongen en zijn vrienden, zelfde geld voor hem als hij echt iets met jou wilt dan boeit het hem niet wat zijn vrienden denken.

beetje onbeschoft wat ik nu ga zeggen maar je moet beetje schijt hebben aan wat andere mensen denken of verwachten van jou.
je moet je zelf niet inhouden alleen omdat jou vriendinnen hem niet mogen, en hij moet zich  niet inhouden als zijn vrienden jou niet mogen.

als ze echte vrienden zijn van jullie zouden ze het uiteindelijk accepteren.
het is inmiddels JOUW leven en niet van hun.

Succes
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal