Skip to main content

Auteur Topic: seks

m

muizeke1008

seks
OP: 31-10-2007, 13:39
jah mense keb een probleem
ik ben nu al 2 maanden same met een jonge en kzie em egt ng altij doodgraag maar hij wilt al met me naar bed maar we zijn ng maar 13 alee ik 13 en een half :d
please help iemand me


grtjs marijke
  • IP logged

V

VanceX93

Re:seks
#1: 31-10-2007, 14:28
Je moet gewoon zeggen dat je het niet wilt, dat moet hij waarderen zoniet, dan moet je gaan bedenken of hij wel "de Ware" voor je is.

een goed gesprek erover hebben kan ook helpen, maar je moet hem dan gewoon duidelijk maken dat je nog niet met hem naar bed wilt.
  • IP logged

t

totalwar

Re:seks
#2: 31-10-2007, 16:39
Jeps gewoon eerlijk zijn zoals vance zegt. Als je er nog niet klaar voor bent, zeg dat tegen hem en laat het niet te ver gaan, anders krijg je er spijt van.

Groetjes,

Steffen

P.S.
laat hem je neit ompraten, hij moet je mening respecteren, anders is hij geen goede vriend.
  • IP logged

e

eenwieler

Re:seks
#3: 31-10-2007, 20:44
Persoonlijk vind ik 13 nog te jong voor seks. Al zijn de meningen daar vaak over verdeeld als ze 13 zijn. Later geven ze me vaak toch gelijk.

Ik zou gewoon wachten totdat jij je er goed bij voelt. Het leven hoeft niet meteen om seks te draaien. Je hebt nog jaartjes genoeg.

En als hij echt om je geeft, dan blijft hij bij jou, en wacht hij geduldig tot jij er aan toe bent. Zie het maar als een relatie test. Als hij met de volgende het bed in duikt, weet je wat voor een klootzak het is.

Ferko
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal