Skip to main content

Auteur Topic: nu al sex

A

Anique

nu al sex
OP: 01-11-2007, 20:48
mijn vriend heeft me gister voor het eerst gevingerd ik was er wel klaar voor maar we hebbe nog maar een maand en hij wil het al doen met me ik wil het ook maar tog heb ik zoiets van is dat niet vreemd dat we het al so snel doen ..  hij zegt wle van ik doe het als jij er klaar voor ben ik ben er wel klaar voor maajaa de meeeste doen het pas naar een paar maanden of selfs naar een paar jaar .. wat moet ik doen
  • IP logged

S

Suzanne__

Re:nu al sex
#1: 01-11-2007, 21:46
Hangt een klein beetje van je leeftijd af (stel je ben al wat ouder... dan is het vaak al wel wat serieuzer ik zeg vaak, soms ook al wel op je 15e hoor ^^)

Tjsa... als ik jou was, wacht even 3 maandjes?  ik bedoel.. maand is kort. Persoonlijk vind ik dat je wel 3-jaartje kan wachten.
Dan leer je elkaar pas beter kennen, en ook als je er dan klaar voor bent en allemaal. Maargoed, this nogmaals jou keuze.
Geloof mij, ik ken het heel goed datie alles voor me geeft en dit dat, en uiteindelijk, bam! Uit.
  • IP logged

t

totalwar

Re:nu al sex
#2: 02-11-2007, 00:35
Eum geen commentaar :P hahahahaha. Nee ik snap je bezorgdheid, ik zou dat ook hebben en zou ook nog even wachten, maar schijnbaar ben je er nog niet helemaal klaar voor, anders zou je geen twijfel hebben. Want je lijkt er bang voor te zijn dat hij alleen met je naar gaat om de sex, of lijkt dat maar zo.

Pas als je zeker weet en geen twijfel heb en geen spijt van kan krijgen om welke reden hij het ook doet, dan pas doen. Soms kost het de een wat meer tijd dan de ander en misschien ben je er wel klaar voor over een tijdje.

Succes.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

Lieneu

Re:nu al sex
#3: 02-11-2007, 11:25
Ik denk dat jij jezelf niet zo thuis voelt bij hem omdat je dit niet wilt. Maar het kan natuurlijk ook dat je jezelf er gewoon niet goed onder voelt. Maar eigenlijk moet je wel je leeftijd zeggen. Anders hebben we er niets aan!  ;)
  • IP logged

V

VanceX93

Re:nu al sex
#4: 03-11-2007, 13:39
je kan beter nog ff wachten.. als je te snel handelt kan het wel eens verkeerd aflopen..
Tis beter dat je het nog even afwacht, en dat je er vanzelf achter komt of je het wel écht, écht wilt..
Het is tenslotte ook een keuze van jou..
als je je er onzeker over voelt kun je misschien met um praten.. ;)
  • IP logged

A

Anique

Re:nu al sex
#5: 07-11-2007, 13:40
Ik ben 15 .. en ik voel me wel goed bij hem .. maar dan als we gewoon samen zijn en een beetje zoenen ensoo . maar hij wil verder en ik nog niet .. en dan ga ik me ongemakkelijk voelen omdat hij het wel wild. en hij stopt er ook gewoon neit over krijg ik weer smsjes met wanneer mag ik met je neuken ensoo .. ik wordt er best wel gek van hij is me een beetje aan het pushen
  • IP logged

V

VanceX93

Re:nu al sex
#6: 07-11-2007, 15:00
misschien moet je gewoon zoals ik al zei goed met hem praten en gewoon goed duidelijk maken dat je het écht niet wilt! als hij dan blijft doorzeuren moet je goed bedenken of je wel verder wilt met hem of dat je het uitmaakt.
  • IP logged

t

totalwar

Re:nu al sex
#7: 07-11-2007, 15:13
Ik krijg een beetje de indruk dat hij om andere redenen verkering met je heeft of zo met je omgaat. Als hij verliefd is moet hij gewoon wachten en maak geen beloftes zoals later of binnenkort, gewoon zeggen dat je het voor een tijd nog niet wil. Het is jou lichaam en jou beslissing.

En al helemaal niet ja zeggen zodat hij bij je blijft, daar krijg je spijt van.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal