Skip to main content

Auteur Topic: Afschijding en ongesteld???

L

LovelyGirl567

Afschijding en ongesteld???
OP: 10-12-2007, 15:02
vraagje als je een afschijding hebt betekent dat dan dat je al bijna ongesteld wordt?? want ik heb dit al een tijdje en ik ben nog niet ongesteld dus vandaar mijn vraag ;)
  • IP logged

d

dik-dik

Re:Afschijding en ongesteld???
#1: 10-12-2007, 17:53
jha..
ik had ook lang een afscheiding.
hEEl lang,maar ebn toch ongesteld geworden.
maar volgens mij kan je dit onderwerp
ook ergens anders lezen.
Maar Kweet niet welke onderwerp.
maat je wordt wel ongesteld hoor!
kwetsie van tijd, ;D
  • IP logged

t

totalwar

Re:Afschijding en ongesteld???
#2: 10-12-2007, 23:14
Dat je afscheiding krijgt betekend meestal dat je ongesteld word, maar wanneer staat dan nog niet vast. Bij de ene duurd het lang bij de andere kort, je weet in ieder geval vast dat je voor de zekerheid maandverband mee moet nemen of in moet doen ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

x

xx-sally

Re:Afschijding en ongesteld???
#3: 13-12-2007, 16:00
dan heb ik daar ook gelijk ff een vraagie over ik heb het ook al heeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeel lang maar ik ben het ook nog niet is dat normaal wnt ben denk minimaal al 1,5 jaar al afscheiding.......... en dus weet het ff neit maar kan je dan ook ineens ong.worden in de klass???
  • IP logged

t

totalwar

Re:Afschijding en ongesteld???
#4: 13-12-2007, 18:40
Jah je kan dan ook in eens ongesteld worden in de klas. Maar zover ik weet merk je het meestal wel (je heb het gevoel dat je naar de wc moet en er komt niet in 1 keer heel veel uit).

Daarnaast is het wel normaal dat het zo lang is, sommige hebben het wel 3 a 4 jaar voordat ze ongesteld worden. Dat verschilt gewoon per meisje. Maar zolang je gewoon 1 maandverband of tampon bij je heb, kan het geen kwaad.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

LovelyGirl567

Re:Afschijding en ongesteld???
#5: 16-12-2007, 16:27
Maar steffen ik heb geen bruinige afschijding word je dan alsnog bijna ongesteld?


Groetjes LovelyGirl567
  • IP logged

t

totalwar

Re:Afschijding en ongesteld???
#6: 16-12-2007, 17:25
Je krijgt de afscheiding meestal voordat je ongesteld wordt, dit kan een paar dagen tot een paar jaar zijn. Dus bij jou kan het bijvoorbeeld zijn dat je maar 1 dag afsscheiding heb en daarna ongesteld word. Dus je wordt nog wel ongesteld als je dat nog niet ben.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

tiener-problemen

Re:Afschijding en ongesteld???
#7: 16-12-2007, 17:48
 :D :Dhallo k wil wat vragen .. 1k vinger me zelf niet .. maar k wrijf op mijn vagina :-[ :-[ en met klren zelfs en dan krijg je een leker gevoel ben je ontmaagd ??? ??? :-\ 2wie heeft zich weleens gevinbgerd doei x geeft antwoord :'( :'( :) :) :) :) :) :) :) :) ;) ;) :D
  • IP logged

L

LovelyGirl567

Re:Afschijding en ongesteld???
#8: 16-12-2007, 19:48
Ja ik ben nog niet ongesteld dus het betekent dat het niet zo lang duurt??


Groetjes,

Jennifer.
  • IP logged

t

totalwar

Re:Afschijding en ongesteld???
#9: 18-12-2007, 19:36
@jennifer

Meestal krijg je een afscheiding, dus dat merk je vanzelf. En hoelang het duurd voordat je ongesteld word is heel verschillend en niet vast te stellen.

@tiener-problemen

Over je vagina wrijven kan je niet van ontmaagden, dat ben je pas als je echt met iemand naar bed gaat en sex hebt (in de volksmond), je kan wel ontmaagd zijn als je iets in je vagina heb gehad of bepaalde sporten beoefen, maar dat is wetenschappelijk dat vind niet iedereen ontmaagd zijn.

En nee heb mezelf niet gevingerd omdat ik een jonge ben.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

L

LovelyGirl567

Re:Afschijding en ongesteld???
#10: 19-12-2007, 14:17
Aha maar kan het wel bijna komen  ::)
  • IP logged

t

totalwar

Re:Afschijding en ongesteld???
#11: 20-12-2007, 19:43
Het is mogelijk ;) Het kan zijn dat je namelijk die afscheiding maar heel kort heb en daarna gelijk ongesteld ben ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

L

LovelyGirl567

Re:Afschijding en ongesteld???
#12: 24-12-2007, 09:00
Whaa help totalwar ;D whaha grappje maar ff serieus ik heb grote oogjes ;D
  • IP logged

t

totalwar

Re:Afschijding en ongesteld???
#13: 25-12-2007, 12:13
hoe bedoel je?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

L

LovelyGirl567

Re:Afschijding en ongesteld???
#14: 26-12-2007, 20:55
Ik vind het eng ;D
  • IP logged

m

magiclover

Re:Afschijding en ongesteld???
#15: 27-12-2007, 19:33
wat vind je dan eng lovelygirl567?

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

triiesja

Re:Afschijding en ongesteld???
#16: 27-12-2007, 21:52
this niet iets om bang voor te zijn je hebt het en het is weer weg bij mij dan je hebt het hooguit n7 dagen ik gelukkig maar 3 soms 4 soms 2 maar het is nergens om bang voor te zijn wees voorbereid;)
  • IP logged

L

LovelyGirl567

Re:Afschijding en ongesteld???
#17: 28-12-2007, 10:28
Maar ik ging net kijken ik voel dat ik weer een afschijding had en dat had ik al een maand of 2 niet meer gehad en toen was er een sliert van dat witte slijm :-X is dat normaal?
  • IP logged

D

Denies-xx

Re:Afschijding en ongesteld???
#18: 29-12-2007, 18:18
Haajj,,
nee dat is nie normaal,, dus als ik jou was zou ik maandverband gaan dragen,, want dan is het een teken dat je verschijnlijk heel snle HET wordt!! ;) Ik wil je nie bang maake hoor
  • IP logged

L

LovelyGirl567

Re:Afschijding en ongesteld???
#19: 19-01-2008, 13:49
Ik denk het niet denies ik heb het namelijk weer gewoon zoals een normale afschijding ::)
  • IP logged

t

triiesja

Re:Afschijding en ongesteld???
#20: 20-01-2008, 21:56
dat is heel normaal draag gewoon inlegkruisjes:)
  • IP logged

L

LovelyGirl567

Re: Afschijding en ongesteld???
#21: 10-03-2008, 17:46
ik ben 10 nu maar ben bang dat ik ongesteld word tijdens gym :-X ik was maandag gaan gymmen en was heel nat (Door de afschijding).. Maar is een keer stond ik in de douche toen kreeg ik een hevige witte afscheiding die haast niet meer te stopppen was is dit normaal??


xxx jennifer
  • IP logged

r

roosje

Re: Afschijding en ongesteld???
#22: 10-03-2008, 18:05
heb je er last vn bedoel
jeuk of zo ??
wnt anders is het beter naar de dokter te gaan
  • IP logged

t

totalwar

Re: Afschijding en ongesteld???
#23: 10-03-2008, 21:38
Jeps zolang je er geen last van hebt, is het normaal. Wat je voor de zekerheid kan doen is een inlegkruisje dragen, die absorbeert het vocht en daardoor valt het ook niet echt op ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

Dom blondje

Re: Afschijding en ongesteld???
#24: 17-03-2008, 12:29
Oow onder de douche dat lijkt me kut,
dat heb ik nog nooit gehad
Ik weet niet hoe je dat kan oplossen
Ik heb nooit echt me zorgen gemaakt wanneer ik het zou worden, maar als je echt denk dat je het bijna wordt gebruik dan gewoon wat maandverband.
Trouwens als je bang bent tijdens gym ofzo doe dan een zwarte of blauw gym broek aan.
En Jennifer ik zou niet kunnen zeggen of die afscheiding normaal is, want echt te veel lichamen zijn anders.
veel succes nog
  • IP logged

L

LovelyGirl567

Re: Afschijding en ongesteld???
#25: 25-03-2008, 10:27
Hoi hoi ;) je spreekt met mevrouw jennifer :p

Ik heb nog steeds afschijding nie ongesteld maar afscheiding word telkens regelmatiger en het stinkt nie het is wit van kleur en het loopt altijd als een slierd kan hier iemand antwoord op geve??

XxX Jennifer.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal