Skip to main content

Auteur Topic: een vraag aan de meiden

s

sandermotor

een vraag aan de meiden
OP: 09-10-2008, 11:52
hey meiden ik ben een jonge van 15 en wil graag seks met een meisje maar niemand wil het met me doen wat kan ik het beste doen ?  ps wachten heb ik al vaker gehoort en ook al lang gedaan

pleas help me 
al vast bedankt
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: een vraag aan de meiden
#1: 09-10-2008, 12:33
als je echt zo wanhopig ben, ga dan naar een hoer...
maar anders  tja gewoon w88 (kan ook na 2 maanden verkering al hoor) misschien helpt het als je met haar over seks praat, dan raken jullie in ieder geval in de sfeer, en dan heb je misschien kans dat ze eerder wilt. maar je moet niet met iemand nemen voor de seks natuurlijk hea ;)
(al kan ik het wel begrijpen XD)

P.S. ik ben dan wel een jongen met 0% ervaring in de liefde, maar daar heb ik scheit aan :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

D

DC-P

Re: een vraag aan de meiden
#2: 09-10-2008, 14:13
je kan het best gewoon afwachten
  • IP logged

t

totalwar

Re: een vraag aan de meiden
#3: 10-10-2008, 18:22
Sex kan je niet dwingen omdat je denk dat je er zin in heb of er aan toe bent. En zo ie zo als je het opdring op een meisje heb je meestal minder kans op slagen. Meisjes zijn geen sexobjecten waar je alleen maar sex mee kan hebben :P toon een beetje respect :P

Je bent nog niet 100 jaar oud en voorlopig wordt je dat ook nog niet, dus geen smoezen verzinnen over ik heb lang genoeg gewacht. Ben je het echt zat, dan moet je inderdaad wat geld bij elkaar pakken en naar de prostituees gaan, als ze het met je willen doen omdat je minderjarig bent.
  • IP logged

T

TienerJen

Re: een vraag aan de meiden
#4: 25-10-2008, 09:45
Hey ;)

Blijf gewoon met jezelf spelen ofzo een beetje aftrekken en wacht tot je 16 17 of 18 bent ofzo dat lijkt me verstandiger en k weet dat je niet wilt wachten maar als een je aan een meisje opdringt voor aleeen dat dan zal je minder slagen.. :P

Grtz Jennifer
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal