Skip to main content

Auteur Topic: vingeren?

a

anoniem

vingeren?
OP: 20-11-2008, 19:27
op school zeiden meisjes dit en moesten lachen maar wat betekent vingeren ??? ??? ???
  • IP logged

n

nice

Re: vingeren?
#1: 20-11-2008, 22:21
dat doen meisjes bij zichzelf om klaar te komen niet ieder meisje komt erdoor klaar maar je gaat dan met je vinger in je vagina en streelt de clitoris met je vinger het geeft een lekker gevoel  :-* :-* :-*nice
  • IP logged

a

anoniem

Re: vingeren?
#2: 21-11-2008, 20:29
wat bedoel je precies met klaar komen??
 ??? :-\ :(
  • IP logged

-

-Miss

Re: vingeren?
#3: 22-11-2008, 08:51
Is een seksueel gevoel ,
Denk ik ?
  • IP logged

s

stars-and-stripes

Re: vingeren?
#4: 22-11-2008, 18:22
met klaarkomen krijg je opeens een soort van adrenaline kick in je lichaam. Het lijkt net alsof je onder stroom staat .. en er komt dan heel veel vaginaal vocht uit je vagina.
Tenminste, dat hoor ik van anderen;)
  • IP logged

t

totalwar

Re: vingeren?
#5: 24-11-2008, 11:04
Klaarkomen is een bevredigend gevoel krijgen. het is lastig uit te leggen en je zal het denk ik meer moeten ervaren om te weten wat het precies is (vooral als meisje, omdat dat nog moeilijker uit te leggen is dan als jonge).

Maar vingeren is echt is sexueels en kan je een keer uitproberen, maar of het fijn voelt ligt aan de omstandigheden en of je het wil doen of niet.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

L

Lydia

Re: vingeren?
#6: 17-12-2008, 16:10
Als je met je vinger over je clitoris gaat worden daar een hoop zenuwen gestimuleerd. Er stroomt allemaal bloed naartoe, en zwelt wat op en na een tijdje kom je klaar, kom je tot een hoogtepunt.
Het is niet gevaarlijk ofzo, er zitten zelfs voordelen aan.
Zo val je er sneller van in slaap en is het goed voor je hart en bloedvaten.

Xx.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: vingeren?
#7: 17-12-2008, 16:42
Ik heb zelfs ergens gelezen, dat als je hoofdpijn hebt dat de hoofdpijn dan weggaat als je klaarbent met masturberen en bent klaargekomen :D
Vooral bij jongens, want dat stroomt er bloed naar de penis, en daardoor wordt de druk in je hoofd minder :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: vingeren?
#8: 17-12-2008, 18:12
Daarnaast is er tijdens klaarkomen heel wat met je hersenen :P zijn ze nog steeds aan het onderzoeken. Zo maken jongens bijvoorbeeld hersencellen aan als ze klaarkomen :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: vingeren?
#9: 17-12-2008, 18:54
hehe, dus als je 5 bierjtes ophebt ben je X aantal hersencellen kwijt.
en als je dan 5 keer klaarkomt heb je de helft van die verloren hersencellen weer bijgemaakt XD
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: vingeren?
#10: 18-12-2008, 17:22
misschien, misschien een kwart misschien wat minder :P hoeveel weten ze niet precies. Volgens mij ligte het er wel aan hoe goed je klaar kwam (dus hoeveel je genoten heb. Is het gewoon zomaar, dan is het weinig. Is het bijv speciaal, dan wat meer).

Groeten,

Steffen
  • IP logged

t

triiesja

Re: vingeren?
#11: 26-12-2008, 23:55
ik dirnk geen bier geef my maar wat sterkers=)
  • IP logged

T

TienerJen

Re: vingeren?
#12: 01-01-2009, 09:54
Hey,

Vingeren betekent iets met je vagina. Je clitores bevredigen en in je vagina sexgaatje te gaan.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal