Skip to main content

Auteur Topic: ten einde raad!!!

c

clara

ten einde raad!!!
OP: 07-05-2009, 18:11
ik heb echt een mega groot probllem!

ik ben een meisje en ben bijna een jaar samen met mijn vriendin! We hebben al 'seks' gehad, maar vinger ik haar altijd, want als ik opgewonden ben, dan is dat maar een klein beetje, en als ze met haar been over mn vagina wrijft dan voelt dat wel lekker, maar na een paar seconden niets meer! ook met haar hand! maar als ze met der hand tussen mn benen gaat klap ik toe!! :-[
we hebben er al vaak ruzie over gehad, maar ik kan er echt niets aan doen!!
ik heb ook wel gemerkt dat haar schaamlippen meer zichtbaar zijn dan die van mij! is dat normaal? Bij mij zie je gewoon niets als ik gewoon rechtsta ofzow!
  • IP logged

t

totalwar

Re: ten einde raad!!!
#1: 07-05-2009, 19:01
Je schaamlippen zijn normaal hoor. Bij sommige zijn de binnenste schaamlippen wat langer dan bij andere, dat heeft met gevoeligheid niet echt veel te maken.

Ik weet niet precies waarom je ongevoellig wordt. Misschien komt ze niet op de goeie plekken of komt ze daar wel, maar voor heel kort. Daarnaast ligt het misschien ook een beetje aan je gevoel dat je heb tijdens het uitvoeren. Misschien kan je daar wat meer over vertellen.

Groetjes,

Steffen

P.S.
(je kan et ook in een PB sturen, als je dat wat fijner vind.)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: ten einde raad!!!
#2: 07-05-2009, 19:29
misschien moet je eerst maar is bij jezelf gaan vingeren ofso, en dan moet je zelf de lekker plekjes opzoeken en kijken wat wel en niet fijn is. als je dat allemaal hebt gedaan kun je het haar vertellen wat ze moet doen :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal