Skip to main content

Auteur Topic: eerste keer bloed?

a

anoniem-sh

eerste keer bloed?
OP: 03-06-2010, 08:25
uhm ik heb een vraaG
is het war als je voor het eerst sex hebt met een jongen dat je bloed ? :O
  • IP logged

v

verkauft

Re: eerste keer bloed?
#1: 03-06-2010, 15:30
ja dat kan gebeuren. ***CENSUUR***  had hier op geantwoord een paar dagen geleden, kan het bericht niet vinden :(
mvg
verk
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 03-06-2010, 16:22 door Webmaster »

K

Karian

Re: eerste keer bloed?
#2: 03-06-2010, 18:10
Dat ligt er volledig aan hoe voorzichtig hij is en hoe ontspannen jij bent, als je snapt wat ik bedoel.
Natuurlijk is het mogelijk, maar het bloed wat dan ontstaat zal minimaal zijn. Meestal komt het doordat de spieren van jouw vagina door de zenuwen erg strak gespannen zijn en je niet echt vochtig genoeg bent om het soepel te doen verlopen. Maar je kunt altijd een situatie creëren waarbij je allebei opgewonden word en dat zou het zomaar een stuk makkelijker kunnen gaan!
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: eerste keer bloed?
#3: 03-06-2010, 21:29
Ik denk dat het er helemaal van af hangt wat je verstaat onder sex hebben met een jonge.

Naar mijn idee valt vingeren, beffen, pijpen, aftrekken allemaal onder de noemer seks hebben. En ik heb nog nooit gehoord dat dit tot gevolg kan hebben dat er bloed komt. Tenzij jullie wel heel erg abnormaal te keer gaan.

Pas wanneer er sprake is van gemeenschap zou er een klein beetje bloed vrij kunnen komen maar nogmaals, dat KAN, dat is zeker niet wat altijd het geval is.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

a

anoniem-sh

Re: eerste keer bloed?
#4: 05-06-2010, 20:16
oke dank jullie wel  :D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal