Skip to main content

Auteur Topic: Hoe kan ik het beste zorgen dat een jongen opgewonden van me raakt?

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2009
Hoe kan ik het beste zorgen dat een jongen opgewonden van me raakt? (met opgewonden bedoel ik ook dat ie een stijve krijgt)
Iemand tips?
  • IP logged

I

Ine

Mmh... Een erectie gaat meestal vanzelf, allee, bij mijn vriendje toch wel. Voor de rest heb ik ook nog niet zo heel veel ervaring, maar ik weet wel dat het meestal niet zo moeilijk is om een jongen opgewonden te maken. Probeer eens nieuwe dingen uit? Misschien vindt hij die dingen leuker en is hij sneller opgewonden?
Ik weet niet of je dit zoekt, maar succes!
  • IP logged

W

W-illem

Het hangt van persoon tot persoon af, maar vaak heeft iedere jongen zo wel zijn zwakke punten. :)
Je kan bijvoorbeeld gewoon kussen, zijn hals strelen, op zijn oor bijten, over zijn benen strelen, zijn handen op je borsten leggen etc...
Je kan het zo gek niet bedenken, probeer maar wat raak ik ben zeker dat het je vrij snel zal lukken! ;)
succes!
  • IP logged

s

sammie_

Mijn ex (  :'(  hihi) vond het altijd nogal opwindend als ik met mn koude hand op zn buik onder zijn shirt ging, en dan beetje wrijven en ondertussen zoenen

succes!

liefs x
  • IP logged

M

Muse

je kan van alles doen iedere jongen heeft zijn eigen ''fetisch'' hem je borsten laten voelen zachtjes over zijn broek zijn kruis zachtjes aaien of bewegingen waardoor hij inkijkt krijgt helpt ook wel altijd
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal