Skip to main content

Auteur Topic: Moeder betrapt

t

teengirl

Moeder betrapt
OP: 01-07-2012, 10:08
Hoi,

Heb echt een megaprobleem.

Kwam laatst voor mijn moeder onverwacht vroeg thuis. Ze lag gewoon te sexen met een ander!!! Vind het zo rot voor mijn vader. Ze belazerd hem gewoon

Heb echter 250,- gekregen om het niet te vertellen, maar zit er giga mee, wat moet ikdoen, het vertellen? Was éénmalig volgens haar.

HELP!!!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
Re: Moeder betrapt
#1: 01-07-2012, 19:22
Ik vind het wel een beetje raar dat ze je omkoopt?
Ik snap dat je je schuldig voelt en praat er over met je moeder.
Over hoe je je voelt etc. Want ze zit helemaal fout echt waar, maar het is haar taak om dat te vertellen..
  • IP logged

x

xAshley

Re: Moeder betrapt
#2: 01-07-2012, 19:26
Dit is vreselijk.. Ik weet zo ongeveer hoe je je voelt, ik had een paar jaar geleden ongeveer hetzelfde maar dan met mijn vader. Ik was net zoals jou zo vreselijk radeloos, en wat je moeder gedaan heeft maakt het er helemaal niet makkelijker op. Ik wil jouw moeder niet slecht praten, maar ze mag absoluut helemaal niets in jouw schoenen schuiven. Nu ligt het probleem op jouw schouders terwijl ze zelf volwassen is en dit zelf zou moeten oplossen.

Het beste is om gewoon te praten met je moeder, vertel haar dat je dit niet vind kunnen. Geef haar eventueel het geld terug om te laten zien dat jij hier niet achter staat. Want om zo aan geld te komen is niets, toch? Denk hier goed over na, en praat hierover met iemand die je vertrouwd. Je mag die absoluut niet opkroppen, want geloof me, dat gaat echt vreten aan je.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Moeder betrapt
#3: 02-07-2012, 17:21
idd zoals hierboven al gezegd, heel erg wat je hebt meegemaakt..
je moet nu eigenlijk kiezen tussen 2 slechte... of je vader niets vertellen, of je moeder verraden en het wel zeggen.. beide niet prettig om te kiezen voor jou.

inderdaad wat ik je ook zal zeggen als advies, praat erover met je moeder.. en volg jouw volledige gevoel..
je moeder zal je proberen om te praten om het niet te vertellen(in haar opzichte begrijpelijk) maar je moet je niet laten overhalen als jijzelf vindt dat je het gwn moet vertellen... luister naar wat jijzelf wilt en waar je je goed bij voelt.

sterkte en succes meis.

xxx opradah1
  • IP logged

L

Larisa

Re: Moeder betrapt
#4: 13-12-2012, 10:38
O Mijn God kind dit is niet normaal en zeker niet dat ze je omkoopt! Ze hheft het recht er niet toe dat te doen en als je het niet tegen je vader zegt komt hij er misschien op een vreselijke manier achter! JE MOET HET ZEGGEN dat is het enige wat je op zo'n moment kan doen!

Veel succ6 er mee lieverd xx
  • IP logged

H

Hope

Re: Moeder betrapt
#5: 22-12-2012, 18:55
Ik snap hoe je je voelt. En ik snap dat je denkt dat wat je ook doet fout gaat zijn. Maar dat is het niet. Er is een last op jou schouders gelegd, een last die niet op jouw schouders gelegd hoort te worden. En daarbij komt nog dat je moeder je ook nog heeft omgekocht. Dat gaat echt veel te ver. Het hoort gewoon niet zo. Ze had er met je over moeten praten. Dit is echt fout.

Nu moet jij bedenken wat je gaat doen. Je kan het vertellen aan je vader, dan ben je meteen van de last af. Je kan het ook stil houden en gaan praten met een vertrouwenspersoon op school, zodat je op die manier van die grote last die op je schouders ligt afkomt. Ik kan je niet zeggen welk van de 2 je moet gaan kiezen. Het is volledig jou keuze. En dat zal hij ook blijven. Maar je hoeft niemand te verraden.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Moeder betrapt
#6: 22-12-2012, 23:30
Ik sluit dit topic aangezien de maker betrapt is op een oneerlijk account, teengirl is niet echt.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal