Skip to main content

Auteur Topic: Liever geen condoom

N

NNoah

Liever geen condoom
OP: 03-08-2012, 01:03
Mijn vriend en ik hebben 6 maanden en hebben regelmatig seks. Toen we 3 maanden hadden ben ik ontmaagd, we hebben het veilig met een condoom gedaan.

We hebben regelmatig seks, het enige probleem is dat ik een condoom niet fijn vind. We hebben alles geprobeerd, een vrouwen condoom, glijmiddel en alleen vingeren of orale seks. Maar een vrouwen condoom ging er niet gemakkelijk in en glijmiddel was niet beter. Vingeren en orale seks is wel fijn maar geslachtsgemeenschap is toch lekkerder...

Het gevoel bij een condoom is gewoon onnatuurlijk en stroef. Ik word wel gewoon geil en krijg voorvocht maar toch..

Mijn vriend is ook bang dat hij mij pijn doet en wil minder seks hebben terwijl dat het laatste is wat ik wil.

Tips ???

X NNoah
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Liever geen condoom
#1: 03-08-2012, 07:07
Ik zie nergens de pil staan?
Of spiraaltje (al weet ik hier de min. leeftijd niet van, als die er al is)
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: Liever geen condoom
#2: 03-08-2012, 10:57
Een condoom is wel veilig voor soa's, maar als je zeker weet dat hij het alleen met jou doet kan je dat vergeten.

Je hebt inderdaad nog het spiraaltje, pessarium en verder kan ik je aanraden gewoon alles te proberen en wat het 'beste' is dat te houden.

Gr,

Sigtør
  • IP logged

K

Karian

Re: Liever geen condoom
#3: 05-08-2012, 17:32
Als je een vaste relatie hebt en je gebruikt de pil, kan het geen kwaad om het condoom weg te laten.
Zorg er wel voor dat je je allebei even laat testen voordat je het zonder condoom doet, zodat je zeker weet dat geen van jullie een vreemde ziekte heeft daarbeneden!
  • IP logged

s

sintri

Re: Liever geen condoom
#4: 17-09-2012, 16:37
Het gevoel bij een condoom is gewoon onnatuurlijk en stroef. Ik word wel gewoon geil en krijg voorvocht maar toch..

Je Heb Evt Exstra dunne condooms die glijden uit evaring beter dan merk je minder dat je er 1 om heb of evt so a karian all zij de pil of prik pill
  • IP logged

m

mariekeee

Re: Liever geen condoom
#5: 19-10-2012, 18:26
Je kan een condoom ook gebruiken in combinatie met een glijmiddel, hoe je het beschreef heb je dat dus nog niet gedaan. Dat werkt echt beter en anders moet je, zoals anderen ook al zeiden, aan de pil gaan of een spiraaltje nemen. Bij die laatste 2 moet je sowieso even langs de huisarts om advies te vragen en te laten kijken welke pil/spiraaltje het best voor je is.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal