Skip to main content

Auteur Topic: Pijpen; vraag aan meisjes en jongens

N

NNoah

Pijpen; vraag aan meisjes en jongens
OP: 03-08-2012, 01:17
Mijn vriend en ik hebben sinds mei seks. We hebben vaak (soms elke dag) orale seks en ik vind het heerlijk. We zijn allebei dan heel geil. Het is ook heel spannend want we doen het op veel (aparte) plekken, zoals; het bos, in de toilet, de bieb, de bios, een feest, zwembad (bij mij), lift (in zijn huis), de auto en zelfs op school. Hij beft en vingert mij dan, ik ruk en pijp hem dan, alleen vind ik het pijpen niet lekker. Het is wel geil en hij vind het fijn maar eigenlijk wil ik het helemaal niet. Ik doe het voor hem. En als ik het doe probeer ik een kusje erop te geven maar niet te likken. Maar hij wil gepijpt worden en anders wil hij mij misschien ook niet meer beffen of vingeren..

Dus hoe kan ik het pijpen fijner/ lekkerder maken?

X NNoah
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Beste NNoah

Ik heb dit berichtje al eens gelezen maar wist er geen antwoord op te geven, ik antwoord nu wel even omdat ik het jammer vind dat niemand hierop een antwoord kan geven.
Ik wil je wel proberen wat tips te geven hiervoor maar veel kan ik niet doen, want op seksueel gebied ben je verder dan ik...  :-[

Ten eerste ik denk dat het slim is om gewoon met hem over jullie sex en andere dingen te praten, ik weet niet hoe hij is maar ik denk dat het niet makelijk zal zijn voor hem.
Je kunt ook je techniek verbeteren door op sex sites te kijken, of gewoon te surfen, er zijn vast wel pagina's waar mensen daar uitleggen hoe iets beter kan of fijner. ;)

Nog veel succes!

Tim
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

B

BliepMiep

Het moet wel leuk blijven, he?!
Doe wat je zelf wilt, ga niet over je grens heen speciaal voor hem.

xxxx
  • IP logged

O

Opradah1

Vraag hem wat hij het lekkerste vind en wissel daarmee af :)
Diep/ondiep
Snel/lanzaam
Met hand/zonder hand erbij
Maak het leuk :)
als hij het opwindend vindt als je aan zn tepels zit, doe dit dan tussendoor of tegelijk af en toe...

Of koel je tong iets aan een ijsklontje (A)
(noem even de dingen die mijn vriend lekker vond.. Miss heb je er wat aan:) )
  • IP logged

K

Karian

Ik vind het helemaal niet netjes dat hij je voor een keuze stelt.
Als ik jou was zou ik het daar eens over gaan hebben met hem... het moet niet zo zijn dat jij niet meer verwend word omdat jij het niet lekker vind om hem te pijpen, dat zou heel vreemd zijn!

Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden; wissel af met wat je doet, vraag regelmatig hoe hij het vind. Probeer het ook niet te vaak te doen, hoe spannender het blijft, hoe leuker het is!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Ik ben het eens met Karian. Het is niet netjes dat hij je op die manier dwingt door te zeggen dat hij het anders niet meer wil doen.

Verder om het pijpen lekkerder te maken kan je nieuwe dingen uitproberen. Misschien kan je condoom's met een smaakje kopen? (je hebt bijvoorbeeld aarbei en dat soort smaakjes) Heb ook ergens gelezen dat als een man van te voren iets van ananas eet dat hij dan lekkerder smaakt.
Probeer dat soort nieuwe dingen uit zodat het lekkerder voor je wordt.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

N

Nick123

Jongens lees ff iets beter:
Maar hij wil gepijpt worden en anders wil hij mij misschien ook niet meer beffen of vingeren..

Hij heeft nooit iets gezegd over dat hij anders stopt, ze denkt dat hij het misschien dan nietmeer doet.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal