Skip to main content

Auteur Topic: verder met me vriendje.. uhh hoe ?

m

myrthe301

verder met me vriendje.. uhh hoe ?
OP: 17-09-2012, 20:17
hejx,
ik heb al een maand een relatie met een goeie vriend van me, en we zijn nog niet echt verder dan zoenen en onder mijn shirt enzo.
hij is alleen nogal sexueel aangelegd en ik weet dat hij graag verder zou willen.
ik heb op sommige momenten dat ik dat ook wel wil, maar toen hij laatst bleef slapen, kon ik het niet.
ik heb dat eerlijk gezegd, dat ik nog niet klaar was voor bv vingeren en aftrekken.
en hij zei dat hij blij was dat ik het toen heb gezegd en dat ik alleen moet doen als ik me er goed bij voel.
ik vond het fijn dat hij dat zei, en we hebben verder de hele avond gewoon geknuffeld en gezoend.
de volgende ochtend was hij echt heel droog en ik weet zeker dat het kwam doordat ene van de nacht daarvoor..

ik weet dat je niet voor een jongen verder zo moeten gaan, maar ik wil het zelf wel, en niet zo pussy zijn om op het laatste nee te zeggen.

duss.. ik heb paar vragen, hoe je moet aftrekken en pijpen.
met condoom om? en slik je ook eerste keer dat je pijpt?
en.. stel dat ik iets verkeerd doe, of hij gewoon niet klaar komt.
een paar tips?
turn on's?

lang verhaal, haha maar vast bedankt !
x
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Hey

Mijn eerste opmerking is dat je nooit voor een jonge over je grens moet gaan!
Jou grens moet hij maar respecteren daar heeft hij in mijn ogen het recht niet voor om droog te gaan doen in de ochtend omdat jij niet wilde...
Het is zeker niet pussy om niet te willen, ik vind dat juist omin sick dat je de ballen heb om dat niet te willen. (sorry voor mijn taal gebruik)

Trouwens zulke dingen kun je ook zelf achter komen, door gewoon te proberen en hem te vragen of
hij dit lekker vind zo niet doe je iets anders...
Niks is verkeerd, hij zal je vast wel helpen ermee als hij een goede jonge is. ;)

Succes!

Groetjes,

nuccah

  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

m

myrthe301

Dankjewel !
Ennee.. Ik doe het misschien een beetje voor hem, maar vooral ook voor mezelf.
Ik wil het graag een keer doen.

Maar dan heb ik wel nog de vraag, óf ik zeg maar gewoon kan slikken nadat ik hem heb gepijpt. Kun je daar iets van krijgen? En hoe kan je dat voorkomen?

x
  • IP logged

O

Opradah1

Idd nooit voor iemand verder gaan dan jijzelf wilt! Blijkbaar ben je er nog niet helemaal aan toe, dit heeft hij maar te respecteren.

Ja je kan van sperma soas krijgen, als hij iets meedraagt. dit kun je tegen gaan door een condoom te gebruiken haha.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Heey myrthe,

Volgens mij ben je nog niet helemaal toe aan seks met je vriendje. Je moet het alleen doen als je er 100% achter staat. Anders kan je spijt krijgen.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

K

Karian

Wees je ervan bewust dat je ALLEEN HOEFT TE DOEN WAT JIJ WIL.
Excuses voor het gebruik van caps-lock, maar ik kan het niet duidelijk genoeg zeggen.

Als hij hiervoor vriendinnetjes gehad heeft waar hij seks mee heeft gehad moet hij zich gewoon laten testen, dan weet je zeker dat je zonder vervelende effecten seks kan hebben. Wees jij er hierbij ook van verzekerd dat je een voorbehoedsmiddel gebruikt. Liefst een vorm van de pil.

Je hoeft hem nooit te pijpen als jij dat niet wilt en zijn sperma slikken is ook iets wat jij compleet zelf moet bepalen. Het is een onaangenaam gevoel in eerste instantie omdat het een vreemde substantie is, maar je kan eraan wennen. Hij kan het zelf ook opvangen in een condoom als hij klaar komt of in zijn hand desnoods.
Vingeren moet je even goed klaar voor zijn, want het is een leerproces voor zowel jou als je vriend. Het ene meisje is veel gemakkelijker te plezieren dan de ander, dus probeer van alles uit, overleg met elkaar en doe nooit iets wat je niet wil.
  • IP logged

m

myrthe301

Zooo bedankt voor al dit, maar ik was nog niet van plan om seks te hebben.
Ik vraag me eigelijk af hoe je moet aftrekken, en moet zijn penis dan stijf zijn voor je daar aan begint ?
x
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
kun je zelf toch ook achter komen door te proberen ;)
ik zou echt niet iemand hoeven die meteen heel goed is in zulke dingen...
Ik zou het een stuk fijner vinden, leuker en spannender als zei ook niet helemaal weet wat ze moet doen.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

x

xdliefmeisje

hejj,
je bent pas 14 he misschien is het beter om gewoon af te wachten tot je gevoel zegt wat je moet doen.
en als je vriendje echt van je houd accepteerd hij echt wel dat je tijd nodig hebt.
en als je echt wilt aftrekken of pijpen vraag dan gewoon lief : wil je me dann helpenn
waarschijnlijk vind hij dat alleen  maar schattig :thumbs:
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal