Skip to main content

Auteur Topic: Bang om weer misbruikt te voelen.

N

NeverEndingStory

Bang om weer misbruikt te voelen.
OP: 10-10-2012, 23:32
Ik heb sinds kort met een hele leuke en lieve jongen. Hij heeft nog nooit iets met een meisje gedaan en heeft al tegen me gezegt dat hij het met mij wilt delen. Nou dat vind ik wel erg lief. Maar ik zit er ook mee ! Doordat ik vroeger ben misbruikt en ongewenste intimiteit heb meegemaakt en bij me vorige vriendje heb ik ook alles gedeeld met hem om het zo maar te zeggen, maar echt nadat we het een paar keer hadden gedaan maakte hij het uit met de reden: 'ik weet ook niet waarom ik het uit maak maar het is beter zo' ik heb er echt een kut gevoel van over gehouden en voelde me best misbruikt alsof hij alleen met me had zodat hij een keer sex had gehad. Ik ben nu dus gewoon erg bang dat als ik verder ga met de jongen waar ik nu mee heb, en stel dat het uit gaat dat ik me weer misbruikt voel :( misschien bedoelde hij het niet zo maar toch voel ik me misbruikt.... Ik moest dit even kwijt want zit me echt dwars ! Dus als iemand tips heeft... Graag ! Dankjulliewel!
  • IP logged

x

xdliefmeisje

misschien is het slim om dit verhaal te vertellen aan je vriendje en als je hem beter kent kan je hem wel het vertrouwen geven denk ik. maar soieso moet hij dit denk ik wel weten en ik denk dat hij het wel zou snappen. je moet ook geen seks hebben omdat je bang bent dat je vriendje het uit maakt ofso gewoon wachten tot jij er weer klaar voor bent en anders weet je zeker dat er een kans is dat hij je misbruikt. succesxx
  • IP logged

N

NeverEndingStory

Ik ga het hem dan toch maar vertellen... Bedankt ! :)
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Veel succes in ieder geval!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal