Skip to main content

Auteur Topic: Topic Klaar

p

projectS

Topic Klaar
OP: 28-10-2012, 13:41
topic klaar
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 29-12-2012, 15:56 door projectS »

S

Sigtør Brann

Nee, ik heb het nog nooit gedaan.
Maar het is heel normaal, en heel veel jongens hebben dit wel gedaan.
Het is helemaal niet gay, heel veel jongens (en ook meisjes doen dit).
Maar ik dus niet.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Hoi, normaal reageer ik niet op dit soort topics, want ik denk er namelijk anders over en ik vind eigenlijk dat dat homo trekjes zijn.
Natuurlijk is dat mijn mening maar ik vind het vreemd als iemand die niet homo is (althans dat weet ik eigenlijk niet) een jonge wil aftrekken of iets, ik heb daar nooit iets van gemerkt, en als ik daar mee zou komen zouden ze me heel raar aankijken ik ook als ik hun was...
Wat ook kan is dat je niet homo maar bi bent, dan kun je op beiden geslachten vallen.
Maar ik denk dat jij daar zelf het beste achter kunt komen.
Ik zou er zelf niet aan kunnen denken om zoiets wel te willen doen.
(als dit gemeen overkomt spijt het me het is alleen mijn mening)

Groetjes
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

d

dragie_dragon

ik ben dan wel een meisje maar ik vind het heel normaal :D dat heet expirimenteren ;)

groetjes linda
  • IP logged

x

xdliefmeisje

dat lijkt me wel een beetje gay... als een meisje aan mij zou vragen wil je samen vingeren ofso zou ik ook zo iets hebben van owwkeeee dit is raar, ik zou vooral denken dat ze dan lesbo zou zijn. maar je zegt dat je het zelf wel wilt.. dus je wilt je beste vriend pijpen? misschien is dat een teken naar iets?
  • IP logged

d

dragie_dragon

je kan het altijd proberen en als je het toch niks vind kan je ermee kappen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 458
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jun 2009
je kan het altijd proberen en als je het toch niks vind kan je ermee kappen
Daar ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens. Als je twijfelt, niet doen!
Als je begint en dan ineens stopt heb je achteraf alsnog spijt en daarnaast kwets je je vriend er waarschijnlijk mee.

Ik zou eerst afwachten tot je weet of je dit wel wilt!
  • IP logged

H

HereIAmG98

Re: Topic Klaar
#7: 04-01-2013, 13:12
nou als je als een jongen een jonge pijpt noem ik dat geen experimenteren meer...
  • IP logged

O

Opradah1

Daar ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens. Als je twijfelt, niet doen!
Als je begint en dan ineens stopt heb je achteraf alsnog spijt en daarnaast kwets je je vriend er waarschijnlijk mee.

Ik zou eerst afwachten tot je weet of je dit wel wilt!

Hoezo kwets je daar je vriend mee??
Als je gwn verteld dat je wilt experimenteren of je miss homoseksueel bent of biseksueel, en je hem verder totaal niet pusht ofzo maar het gwn aan hem af laat hangen, wat maakt dat uit??
Het is toch gwn een vraag, en als het echt je beste vriend is vind ik niet dat hij daarom boos of gekwetst moet zijn...

Net als dat je naat je beste vriend gaat met het verhaal dat je bi of homo bent... Wat maakt dat uit?? Kan je dan opren geen vrienden meer zijn? :s
En nu zit er alleen een extra vraag bij, namelijk of hij mee wilt experimenteren, een simpele "nee" voldoet...

Als hij om zoiets boos zou worden, zou ik eerder twijfelen aan mijn vriendschap dan aan mijn geaardheid.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal