Skip to main content

Auteur Topic: Zoenen

M

Moozz

Zoenen
OP: 03-11-2012, 11:07
Ik ben zestien en ik heb een vriend, al bijna anderhalf jaar. Het is altijd heel fijn als ik bij hem ben maar op het moment dat ik hem zoen (met tong) wordt hij echt áltijd meteen opgewonden. Ik vind dit heel vervelden en heb het ook tegen hem gezegd maar hij kan er niets aan doen zegt hij. Ik krijg dus alleen maar een kus op mijn mond. Maar omdat ik nooit een échte zoen krijg zonder dat hij opgewonden raakt, krijg ik steeds meer de neiging om lekker uit te gaan en andere jongens te zoenen.

Herkent iemand dit en weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
  • IP logged

i

ikke

Re: Zoenen
#1: 03-11-2012, 11:50
Heei. Wat bedoel je met heel erg opgewonden?
Ik krijg bij zoenen ook gwn een stijve waar ik niks aan kan doen..
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Zoenen
#2: 03-11-2012, 14:06
@ mooz
Hey, wat is er mis mee dat een jongen gelijk opgewonden raakt als je hem zoent? En waarom wil je dan het liefst met andere jongens zoenen?
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

E
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 27
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: Zoenen
#3: 03-11-2012, 15:31
Het toch alleen maar fijn als een jongen opgewonden raakt als je hem zoent? Misschien moet je een keer met hem gaan praten, dat je het vervelend vindt. Misschien kunnen jullie samen een oplossing zoeken. Ik weet wel dat met andere jongens zoenen geen goede oplossing is!
  • IP logged

M

Moozz

Re: Zoenen
#4: 03-11-2012, 16:46
Nou, op het moment dat we gewoon niets aan het doen zijn, of net samen iets romantisch aan het doen zijn, vind ik het fijn om gewoon te zoenen. Maar als hij opgewonden raakt, een stijve krijgt dus, wil hij meteen seks en dat wil ik niet. Dan wordt hi enorm hitsig tijdens een romantisch moment. En dat vind ik jammer. Maar alle jongens hebben dit dus?
En waarom ik de neiging heb om andere jongens te zoenen is omdat ik nooit díe aandacht krijg die ik wil.
  • IP logged

i

ikke

Re: Zoenen
#5: 03-11-2012, 16:53
Ik krijg t altijd... Maar ook als ik gwn lekker bij dr ben (momenteel single) maar bij zoenen en zo krijg ik t. Maar ben uit me eigen romatisch:$ dus die momenten koester ik:$
Ik zou gwn gaan zoenen als ik jou was. Want ookal zoen je niet hij heb toch wel een stijve
Je kan hm miss gek maken... Door juist doen alsof je ook opgewonden word en dan bij hm inslaap gaan vallen zonder iets gedaan te hebben
  • IP logged

M

Moozz

Re: Zoenen
#6: 03-11-2012, 16:56
Haha, dank jullie wel. (:
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Zoenen
#7: 03-11-2012, 18:30
haha, ik word niet echt opgewonden als ik zoen, dan is het eerder tongen en lichaam tegen lichaam, (elkaar voelen) ja dan word ik wel opgewonden maar ik heb er geen moeite mee om het niet te laten merken, ik ben ook heel snel niet meer opgewonden, en dan heb ik er ook geen zin meer in, eigenlijk ben ik dan gewoon niet meer geinteresseert ;p
(heel raar ja.)

misschien is deze jonge niet de goede voor jou, als je zin heb om andere jongens te zoenen ja dan zou ik niet meer verder gaan met hem.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

A

Amytrue

Re: Zoenen
#8: 06-12-2012, 18:06
Ja dat herken ik helemaal.
ik hield wel van hem, maar ik hem tegen hem gezegt dat k het niet langer aan kon zo'n relatie.
Ik heb gezegt dat k dan beste vrienden met hem zou blijven.
Nu hem k weer een vriend en nu zijn de problemen opgelost
  • IP logged

L

Larisa

Re: Zoenen
#9: 13-12-2012, 10:18
Heeyy! Ik herken je probleem, mijn vorige vriendje had dat ook de hele tijd. Ik kon niet normaal met hem zoenen zonder dat hij opgewonden raakte. Ik heb het tegen hem gezeld maar hij kon er (net zoals bij jou) nix aan doen. Vat het op als een compliment! Dan komt t vast wel goed! ;)
  • IP logged

m

mikey

Re: Zoenen
#10: 13-12-2012, 18:25
dat heeft elke jongen wel als ik als samen ben met een meisje en ze komt dicht tgen me aan zitten ofzo dan krijg ik het al maar dat komt door de hormonen dat gaat vanzelf over bij de jongens
  • IP logged

H

Hope

Re: Zoenen
#11: 22-12-2012, 18:39
Mijn vriendje wordt ook altijd opgewonden als we liggen te zoenen ofzo, en dan ga ik hem expres pesten door af en toe te stoppen met zoenen.
Hij accepteert het dat ik nog niet verder wil dan zoenen en voelen. En ik ben heel erg graag bij hem. En hij ook bij mij. Dus als ik jou was zou ik gewoon met hem blijven zoenen en dan gewoon een beetje plagen enzo, maar niet stoppen met zoenen. Als jij wil zoenen moet je dat gewoon doen. En dat je met andere jongens wil zoenen kan ook gewoon betekenen dat je meer aandacht wil. Meer wil dan 1 jongen.
Daar is niks mis mee. Het komt volgensmij best veel voor. Ik heb er alleen geen last van ;)
  • IP logged

A

Amytrue

Re: Zoenen
#12: 28-12-2012, 09:35
ik herken het probleem. ik heb het toen uitgemaakt en ben verder gegaan ik kon er nettegen
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Zoenen
#13: 28-12-2012, 10:08
Mijn vriend heeft dit ook, en ik neem dit als een compliment. Het betekent dat hij het lekker vindt en jou lekker vindt zoenen... Mooier compliment kun je niet hebben toch?
En als je verder wilt gaan dan zoenen en ook echt seks wilt hebben, is het nog handig en fijn ook.. En wederom weer een compliment.

En euhh, vreemd dat er niet al eerder een dergelijke reactie is geplaatst, naja dan ben ik de eerste:
Als ik met mijn vriend zoen, en we zoenen lang en gepassioneerd.... Dan word ik daar zelf ook opgewonden van hoor. Dus niet alleen jongens hebben dit, meisjes ook maar dan merk je er niet direct iets van bij meisjes.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal