Skip to main content

Auteur Topic: seksuele dingen lees

A

Amytrue

seksuele dingen lees
OP: 07-12-2012, 17:01
ik was met mijn vriend naar bed geweest. net als alle vorige keren ging het goed. tot ik ineens een  zware bloeding kreeg. ik moest naar het ziekenhuis. het bleek dat ik zwanger was. wat moet ik nu?? ik wil geen kinderen vermoorden en ik wil nu ook geen kiinderen. ik wil het niet gaan adopteren en mijn ouders No way. Mijn vriend en k hadden het zo goed. Nu is het een hel. kan jij mij helpen zet je reactie hieronder dan
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: seksuele dingen lees
#1: 07-12-2012, 17:33
Hallo Amytrue,

Als je zwanger blijkt te zijn moet je de tijd nemen om goed na te denken over wat je ermee gaat doen.
Je hebt de keuze om het weg te laten halen. Dat is een abortus. Voor sommige vrouwen kan dat ingerijpend zijn omdat je toch van het kindje dat in de buik zit bent gaan houden.
Als je dat niet wilt heb je nog 2 keuzes: Je kan het kindje houden en er zelf voor zorgen of je kan het kindje weggeven aan andere mensen die jouw kindje willen adopteren.

Weten je ouders dit toevallig? En zijn er andere mensen die dit weten in je omgeving buiten je vriend om? Het is ook misschien handig om erover te praten met een dokter over alle gevolgen die het mogelijk zou hebben.

Sterkte,

meisjegevoel
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

m

maraa

Re: seksuele dingen lees
#2: 07-12-2012, 18:33
Ik ben het geheel met meisjegevoel eens, maar zou ook aanraden er met een psycholoog over te gaan praten, omdat wat je ook kiest heftige gevolgen voor je zal hebben en daar zal je denk ik wel hulp bij nodig hebben.
Hoe bedoel je je ouders no way? no way door hen te laten opvoeden of om het te vertellen?
Aan vertellen kom je niet onderuit, als je abortus laat plegen moeten ze het weten en als je het houd komen ze er anders vanzelf achter.
Je zegt dat het nou een hel is, laat je vriend je in de steek of ruzie of wat is er?
Heel veel sterkte
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: seksuele dingen lees
#3: 07-12-2012, 20:03
Wanneer je in het ziekenhuis bent (geweest) mag ik toch aannemen dat er daar over gesproken is met je.

Bovendien kan ik mij slecht voorstellen dat wanneer een 14-jarige in het ziekenhuis terecht komt, de ouders niet op de hoogte worden gesteld. Volgens mij zijn ze daar zelfs toe verplicht.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

D

Dennetje

Re: seksuele dingen lees
#4: 07-12-2012, 21:49
Hey meid je bent pas 14, en je hebt nog een heel leven voor je. Hoelang is het kindje er al en anders denk ik wel dat je er echt serieus over moet gaan denken om het te adopteren. Je bent er nog niet klaar voor neem ik wel aan. Ik ben ook 14 maar kan me niet voorstellen om een kindje te hebben.
  • IP logged

A

Amytrue

Re: seksuele dingen lees
#5: 08-12-2012, 21:01
mijn ouders weten het vanaf het begin al en ik het toch besloten om het weg te laten halen. ik ben jong en wil gewoon nog een echt leven hebben bedankt voor jullie steun maar dit is wat ik wil
  • IP logged

a

ano-niempje

Re: seksuele dingen lees
#6: 08-12-2012, 21:20
Ik denk dat je eerst en vooral moet nadenken over wat jij wil. Hoe wil jij dat je toekomst eruit ziet? Denk je dat je lang samen zal blijven met je vriend?

Ik kan best geloven dat dit makkelijker gezegt is dan gedaan, maar je zal toch ooit een beslissing moeten nemen. En liever vroeg dan laat, want na een aantal weken kun je je kindje niet meer laten weghalen. Ieder heeft zijn eigen gedacht over een abortus, en wel, dit is het mijne: Een abortus is geen moord, het kindje of beter gezegt 'de futus' heeft zich nog helemaal niet ontwikkeld, en kan volgens mij zelfs nog geen pijn voelen. Dit heb ik misschien grof gezegt maar je bent nog maar 14. Je hebt waarschijnlijk nog niet eens je pubberteit doorstaan. Je moet nog zoveel leren en meemaken, en er is een grote kans dat jij en je vriend niet samen blijven. Natuurlijk zal het altijd bij blijven en zul je misschien denken dat je kindje laten weghalen een grote fout was, maar denk dan aan hoe de situatie was. Je kunt nog zo genieten van je leven.

Als je je kindje toch wilt houden, praat dan met je ouders over de hele situatie. Vraag ook hun mening, want zij zullen waarschijnlijk de komende jaren een hele tijd voor jou en je kindje moeten zorgen. Praat ook met je vriend en zijn ouders.

Veel sterkte meid, hopelijk stel je het goed en heb je geen spijt van je keuze die je maakt. En denk eraan, alleen jij weet wat goed voor je is.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal