Skip to main content

Auteur Topic: klaarkomen

C

CoffeeCupcake

klaarkomen
OP: 18-12-2012, 21:47
Hoi hoi,

Mijn vriendje en ik hebben echt geweldige seks samen.  :-*
Ik vind het echt super en het voelt fantastisch aan maar... hoe voelt het om klaar te komen en hoe kun je het weten als meisje wanneer het zover is? Ik heb elke keer een prettig gevoel in me onderbuik die echt kriebelt ofzo (moeilijk uit te leggen) kan dit een teken zijn?
alvast bedankt  :D
  • IP logged

O

Opradah1

Re: klaarkomen
#1: 19-12-2012, 07:47
Als je twijfelt of je een orgasme gehad hebt, dan is dit waarachijnlijk niet zo. Een orgasme geeft je zo'n speciaal en lekker gevoel dat je, na het hebben van een orgasme, niet zult twijfelen maar zeker weet dat je zojuist klaargekomen bent. Niet ieder mens reageert hetzelfde wanneer hij/zij klaarkomt..
Sommige mensen kreunen graag zacht/hard
Andere genieten in stilte, of huigen/zuchten.. Andere krijgen schrokjes door het lichaam waarbij je dus beweegt zeg maar..

Ik denk dat waar jij het over hebt nog niet echt klaarkomen is, voor een iedet is het anders.. Maar ik denk dat als je het hebt gehad, je het wel zeker weet en niet meer zult twijfelen :)

  • IP logged

C

CoffeeCupcake

Re: klaarkomen
#2: 20-12-2012, 21:14
Ah okay, wel het voelt wel altijd heel lekker en ik tril altijd wanneer we al een eindje bezig zijn of is dat door het opgewonden zijn? Whatever, ik vind het gewoon zalig
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal