Skip to main content

Auteur Topic: ik wou niet

M

Muisje

ik wou niet
OP: 03-03-2014, 17:33
Naja, best wel ingewikkeld allemaal, maar ik heb het met een jongen gedaan terwijl ik eigenlijk niet wou, maar toch heb ik het gedaan, en nu wil hij weer, en ik vind het stom om nu nee te zeggen, wat moet ik doen?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ik wou niet
#1: 03-03-2014, 22:19
Nee zeggen.

NOOIT zoiets TEGEN je ZIN DOEN.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

M

Muisje

Re: ik wou niet
#2: 04-03-2014, 15:46
Naja, het is nu niet meer echt tegen mn zin in hoor, maar ik wou toen eigenlijk niet omdat ik mezelf nog te jong vond, maar hij ging gewoon door, en zei dat mijn vriendin (die is even oud als ik) het ook gedaan had. Maar ik snap mezelf echt niet, ik wil eigenlijk niet weer met hem, maar ook weer wel! :-X ik word helemaal gek van mezelf!! :eek:
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: ik wou niet
#3: 04-03-2014, 17:16
Misschien dat je gewoon die afspraak met die jongen moet afzeggen. Aangezien je twijfelt...
De schade achteraf kan groter zijn dan je denkt. Geloof me.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

M

Muisje

Re: ik wou niet
#4: 04-03-2014, 17:46
mja..maar eigenlijk wil ik ook wel graag weer met hem! pfff, lastig hoor!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: ik wou niet
#5: 04-03-2014, 17:52
Doe waar je je goed bij voelt..
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

M

Muisje

Re: ik wou niet
#6: 05-03-2014, 14:47
Naja, ik heb het vanmiddag tog weer met hem gedaan, en het was nou wel hartstikke lekker, veel beter dan de 1e X!!
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: ik wou niet
#7: 06-03-2014, 09:09
Volgens mij begrijp ik het allemaal niet zo erg.

Je wilde niet dus heb je het nog maar een keer gedaan :(

Wat mij betreft, hoe dom kan je zijn.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: ik wou niet
#8: 06-03-2014, 10:01
Naja, ik heb het vanmiddag tog weer met hem gedaan, en het was nou wel hartstikke lekker, veel beter dan de 1e X!!
Dus je hebt geen spijt van de 2e keer?
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

M

Muisje

Re: ik wou niet
#9: 06-03-2014, 14:36
Neeej, echt niet!! het was egt onwijs lekker, en hij zei dat ik het beter deed dan mn vriendin!
  • IP logged

m

marijn

Re: ik wou niet
#10: 06-03-2014, 22:19
pfffff en jij trapt daarin? als iemand zei dat ie het ook met een vriend van me gedaan had en ons dan ook nog ging lopen vergelijken was het meteen over
  • IP logged

O

Opradah1

Re: ik wou niet
#11: 06-03-2014, 23:20
pfffff en jij trapt daarin? als iemand zei dat ie het ook met een vriend van me gedaan had en ons dan ook nog ging lopen vergelijken was het meteen over
En hier sluit ik me geheel bij aan.
(met al het bovenstaande trouwens)

Bij twijfel over zoiets moet je het nooit doen! Ook al denk je nu misschien dat je nergens spijt van hebt gehad de 2de keer, dat wil niet zeggen dat dit zo blijft.. Deze jongen doet het ook met een vriendin van je en vergelijkt je ook nog is met haar..
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: ik wou niet
#12: 07-03-2014, 03:02
Nee ik zou het niet doen, geloof me. Beetje zelf respect als je het niet nog eens doet.
  • IP logged

M

Muisje

Re: ik wou niet
#13: 07-03-2014, 14:06
Maar hij gaat al niet meer met mn vriendin hoor, hij wil alleen nog maar met mij zei ie vanmiddag nog! Ik ben nou wel een beetje verliefd op hem geloof ik! :-*
Eigenlijk had ik willen wachten met seks, maar ben nu toch wel blij dat ik het gedaan heb!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 07-03-2014, 15:43 door Muisje »

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 328
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2013
Re: ik wou niet
#14: 07-03-2014, 23:02
Ik geloof niet dat hij het ooit met jou vriendin heeft gedaan. En zo wel vind je het niet beetje raar dat hij jou vriendin heeft gehad en nu gaat die verder naar jou? Straks laat hij jou ook zitten omdat die een nieuw meisje heeft om sex mee te hebben.

 Doe iets waar je zeker van weet dt je later in de toekomst geen spijt van krijgt. Want tegenwoordig nemen jongens stiekem fotos of maken stiekem filmpjes van meisjes zonder dt ze dat zelf weten. En voor hun het weten staat door heel internet naakt fotos of filmpjes van hun erop..

Wees zeker met wat je gaat doen en met wie.

Is hij echt te vertrouwen? Grootte kans vsn niet. Zelf vind ik dt je beetje jong bent maar ieder zijn eigen ervaring .

En als je hem leuk vind vraag hem ook of hij jou leuk vind, anders maak je je zelf gek. En ga je iets met iemand doen die helemaal niks voor jou voelt dat is toch niet eerlijk?

Nja ik hoop dat je iets hebt aan mijn tips

Succes
  • IP logged

m

marijn

Re: ik wou niet
#15: 08-03-2014, 00:02
Niet alle jongens zijn zo hoor
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: ik wou niet
#16: 08-03-2014, 09:44
Dat hij je vergelijkt met zn vorige bedpartner laat al zien dat hij een *** is.
Met zo iemand moet je niet veder gaan. Want hij gebruikt jou.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

M

Muisje

Re: ik wou niet
#17: 08-03-2014, 10:07
iedereen, er is net een bosje bloemen voor mij bij ons thuis bezorgd, en dat was van hem!!!!
Had ie op het kaartje geschreven: voor het allermooiste meisje!!!
is toch echt onwijs megalief? en als ie me niet leuk vind en het niet meent, dan doe je zoiets toch niet?? Ik heb hem meteen gebeld en ga vanmiddag naar hem toe!!!
aan @that girl: hij heeft al gezegd dat ie me heel leuk vind, naja, en ik hem ook en nu al helemaal!!!!!!!!!!!!!!! mn moeder vond het ook hartstikke cool, maar dacht dat jongens dit soort dingen  niet meer deden zei ze, naja, wel dus!!!!!! :-* :-* 
  • IP logged

r

robot112

Re: ik wou niet
#18: 08-03-2014, 13:54
Zorg er toch voor dat je telkens nadenkt wat je doet en dat je nergens spijt van krijgt later!
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: ik wou niet
#19: 19-03-2014, 02:37
gefeliciteerd Muisje,
Ik hoop dat jullie nog lang gelukkig samen zijn en misschien wel samen oud worden.
  • IP logged

a

annoyolo

Re: ik wou niet
#20: 27-03-2014, 19:18
Twaalf jaar en dan al seks??? Dat is wel heel jong ik kan me niet voor stellen dat mijn broertje van 12 seks zo hebben  gehad.
voor de rest heb ik eigelijk een vraagje: hoe oud is je vriendje?
  • IP logged

M

Muisje

Re: ik wou niet
#21: 30-03-2014, 12:01
Nou, hij is ook 12 hoor! (bijna 13)
  • IP logged

m

marijn

Re: ik wou niet
#22: 05-04-2014, 23:50
Twaalf jaar en dan al seks??? Dat is wel heel jong ik kan me niet voor stellen dat mijn broertje van 12 seks zo hebben  gehad.
voor de rest heb ik eigelijk een vraagje: hoe oud is je vriendje?

Heb je het je broertje wel eens gevraagd dan???
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: ik wou niet
#23: 02-05-2014, 18:41
Als je je er nu wel goed bij voelt moet je er vooral mee doorgaan en er geen spijt van krijgen!
Veel geluk samen hè!
xxx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal