Skip to main content

Auteur Topic: betrapt door mijn moeder

D

DruifJee7

Re: betrapt door mijn moeder
#15: 20-02-2008, 21:43
Tja als je 15 jong vind...
Ik ben nu 13 (bijna 14)
en heb wel eens seks met mijn vriend  ::)

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

t

totalwar

Re: betrapt door mijn moeder
#16: 21-02-2008, 17:17
Tja de een begint vroeger dan de ander, ikzelf vind het een beetje zonde op die leeftijd, want er kan zoveel mis gaan (en dan heb ik het niet over zwangerschap). en toch vind ik dat je het beste het kan doen met wie je je rest van je leven gaat spenderen :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

r

roosje

Re: betrapt door mijn moeder
#17: 21-02-2008, 17:24
maarje.
je weet meestal nie of diegene het is he
steffen ;)
maar toch vind ik de leeftijd ook een beetje jong
  • IP logged

t

totalwar

Re: betrapt door mijn moeder
#18: 21-02-2008, 18:00
Als je een beetje logisch nadenk, dan weet je hoe groot de kans is dat iemand bij je blijft of niet. Of welke problemen je allemaal tegen kom :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

miss-jyh

Re: betrapt door mijn moeder
#19: 28-02-2008, 18:28
voeg me maar toe op msn dan geef ik je raad  ;D
  • IP logged

D

DONTxBExAFRAID

Re: betrapt door mijn moeder
#20: 02-04-2008, 19:23
Je bent 15, je hebt een vriendin dus zo raar is het niet, al is het wat vroeg en ik snap dat je moeder zich dood schrok en jullie natuurlijk ook maar praat er gewoon met haar over dat is het beste en vertel haar dat jullie er beide klaar voor zijn. dan zal ze in het vervolg wel weg blijven bij je kamer als jullie er met zijn tweeen zijn ;)

groetjes,
  • IP logged

f

famas

Re: betrapt door mijn moeder
#21: 03-04-2008, 16:31
ik heb het met mijn ouders uitgepraat en ze vonden het goed alleen mogen ik en mijn vriending niet alleen thuis zijn maarja dat grijpen jullie hopelijk wel! maar ik heb met haar buitensex gehad!!! ergens in een weiland!
  • IP logged

r

roosje

Re: betrapt door mijn moeder
#22: 03-04-2008, 17:21
kbegrijp je moeder wel ...::)
maarja dat houdt jullie niet tegen he :P
  • IP logged

E

Elize

Re: betrapt door mijn moeder
#23: 03-04-2008, 17:28
Ik begrijp het van je moeder wel, maar ik ben bang dat jou moeder niet begrijpt dat je zoiets niet kunt verbieden. Bij het zeggen dat het niet meer mag, wil je het juist liever doen en gaat alles stiekem gebeuren... zo kan een relatie tussen kind en ouder best slecht worden als er van alles stiekem gebeurt...
  • IP logged

T

TienerJen

Re: betrapt door mijn moeder
#24: 04-06-2008, 14:20
Best heftig :o

Ik zou ergens doen waar de deur opslot kan en waar niemand je kunt horen bijv als je gaat kreunen
  • IP logged

l

lipglossje

Re: betrapt door mijn moeder
#25: 18-07-2008, 11:38
wat rot voor je
maar doe misschien je deur op slot
of zet er iets zwaar tegen
of KLOPPEN VOOR JE BINNENKOMT
of misschien dit
STUDEREN LAAT ME MET RUST!!!!!!!

;);););););););););););););););););););;);););););)
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: betrapt door mijn moeder
#26: 01-12-2008, 23:57
Betrapt worden is echt rot.
Je schaamt je dan toch wel...

Ik ben nog nooit echt betrapt, maar al wel een paar keer bijna.

Ik heb een zolderkamer, en tegenover mijn kamer is onze computerkamer. Mn moeder en 2 zusjes komen dus nogal vaak naar boven. En op mijn deur zit geen deurklink, dus die kan niet dicht....
Naja, daarbij zijn mn zusjes allebei ook nog eens van die types die op zulke momenten doodleuk je kamer binnenstappen (en dan vervolgens gerust een half uur blijven hangen om een zogenaamd superbelangrijke vraag te stellen) ...ja, leuk hè, zusjes/broertjes hebben? xD

Ik spreek meestal met mn vriend af als mn ouders en zusjes er niet zijn. Vrijdagmiddag zijn mn ouders er nooit en mn jongste zusje ook niet.
Gelukkig is mn oudste zusje (de middelste) wel zo slim om alleen te kloppen en niet binnen te stormen, want die heeft ondertussen echt wel door dat er meer gebeurt dan alleen zoenen  ::)
  • IP logged

t

totalwar

Re: betrapt door mijn moeder
#27: 02-12-2008, 14:35
Ik ken het effect.... mijn ex was een drieling, dus die zussen liepen ook wel eens op onverwachte momenten binnen... Vreselijk irritant. En ze bemoeien zich ook altijd met zaken die hun niks aangaat. Maarja je moet er mee leven. Ik zou het niet erg vinden als me vriendin zussen of zusjes zou hebben die bij haar wonen, lijkt me opzich wel leuk :P Ik kan aardig goed met meisjes omgaan, dus daar is gelukkig geen probleem :P

Groetjes,

Steffen

...ja, leuk hè, zusjes/broertjes hebben? xD
  • IP logged

m

mich

Re: betrapt door mijn moeder
#28: 02-12-2008, 18:18
dan ken je mij nogniet ik wilde ff wat vrage aan mn zus mr die zat mt der vriend op de kamer dus je snapt wel wat er gebeurde ;) :P
toen kwam ze naar mn kamer(om te vrage of ik t nie  zou vertelle)lagge we helemaal dubbel :P
zo lijk leuk zijn broertjes en zusjes dus :P
ben alleen zelf nog nooit betrapt nooit met een meisje verkering gehad  :-\ (bn nog 15)
  • IP logged

m

marloukoe

Re: betrapt door mijn moeder
#29: 14-01-2009, 09:10
Mijn vriend woont in een groot gezin van 9 mensen. Het is nu al 2 keer gebeurt dat we zijn betrapt. 1 keer door zijn pa en de 2e keer door zijn zusje.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal