Skip to main content

Auteur Topic: bi

n

nunca

bi
OP: 08-03-2007, 13:56
heya ..
ik ben de laatste tijd egt vreslijk verward ..k ben namelijk velieft op me beste vriendin en uiteindlijk heb ik dat ook tegen haar gezegt en ze zij dat ze ook verlieft is op mij maar k voel me er heel onzeker over.. hier waar ik woon kijken de mensen heel raar tegen een bisexuele relatie aan .. ik bedoel toen mijn klas er achter kwam dat onze sport leraar homo is flipte ze allemaal en de jongens wijgerde nog naar de gym lessen te gaan .. en een keer toen ik uit ging met me beste vriendin waren we ons dood aan het vervelen en toen zij ik zullen we zoenen? dat hebben we toen gedaan maar er waren in dat cafe ook nog andere vriende van me en die hebben daar na gezegt dat ze niets meer met me te maken willen hebben ..
ik snap het gewoon niet wrm mensen om me heen me niet kunnen acsepteeren zoals ik ben ..    
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 08-03-2007, 13:57 door nunca »

S

Something.else

Re:bi
#1: 08-03-2007, 16:05
Het is denk ik een kwestie van wennen..

Kyk ik ben hetero.. En als ik twee mensen van hetzelfde geslacht met elkaar zie zoenen, kijk ik daar ook n beetje raar van op..

Dat betekend niet dat ik ze niet accepteer. 'k moet er alleen ffe aan wennen omdat het niet zo is als ik het gewent ben..

Omdat biseksualiteit minder voor komt dan heteroseksualiteit vinden veel mensen het anders.. Denk ik..

Ieder mens is uniek, en of je nou hetero, bi, homo of lesbisch bent.. dat maakt niet uit. Je moet geaccepteerd worden om wie je bent.. en als die vrienden van jou niet meer met je om willen gaan omdat je jezelf bent..
Tsjaa dan zijn dat geen echte vrienden!  :)

Ren niet weg voor de waarheid.. Ga het niet  onlopen.. want daar schiet je niks mee op..!

Wees wie je bent.. En let niet op andere..

Sterkte & succes.. xxx  :)

  • IP logged

D

Danatjeuh

Re:bi
#2: 14-03-2007, 16:20
allo

oké ik ben hétro. Zelf kyk ik ook raar op als er 2 mensen van het zelfde geslacht me elkaar zoenen. Ik moet daar altijd op wennen en dat zal (denk ik) altijd zo blijven.
Moest ik een vriendin zij va jou dan zou ik je daarvoor ni laten vallen hoor!
kdenk gewoon da je vrienden (moatjes) er nog moeten aan wennen.

 :-*Danatjeuh :D
  • IP logged

d

do1991

Re:bi
#3: 16-03-2007, 19:14
ik weet nie of ik bi ben want ik heb nooit een meisje of zo gezoent maar soms heb ik het wel geedacht dat ik het ben kusjes do :)
  • IP logged

G

Gemma-Rocker

Bi
#4: 21-03-2007, 14:10
Maak je geen zorgen,, ik ben zelf ook Bi. in het begin wilde heel veel van mijn vriendinen niet meer met  mij om gaan. maar je moet maar onthouden,,

Niemand word toch gelijk verliefd op iemand anders die je ziet?

maar je moet gewoon er over heen zetten,,

Xx Gemma
  • IP logged

I

Ilse

Re:bi
#5: 21-03-2007, 17:14
Hoi,

Je kan er toch niets aan doen dat je bi bent. Als dat de reden is dat je vrienden je laten vallen, dan vind ik dat heel laag bij de grond en zijn het helemaal je vrienden niet. Je moet alleen jezelf zijn, anders word je doodongelukkig en dat is ook geen leven. Ik hoop dat jullie gelukkig worden en dat je andere vrienden leert kennen.

Grtz Ilse
  • IP logged

J

Jenny

Re:bi
#6: 22-03-2007, 15:27
Jij kan het niet helpen en je vriendin niet  niemand niet.
Ze moeten het maar leren accepteren, en als ze dat niet willen tja, dan is dat hun probleem. Niemand kan het helpen.

gr. jenny
  • IP logged

H

HC

Re:bi
#7: 23-03-2007, 21:42
eey maak je daar geen zorgen over!!eigenlijk si dit heel normaal,alleen beseffen de mensen dat niet!!:)
ik weet ook niet wat ik ben :(soms kijk ik naar meisjes die vanalles doen op het internet en ik vind dat datn erg prettig,maar langs de andere kant zie ik soms ook knappe jongens!!

dus maar jah schaam je er niet voor!!

greetz
  • IP logged

l

lydiaaaa

Re:bi
#8: 28-03-2007, 18:46
ik zoen regelmatig met meisjes.
toch val ik op jongens. ik vind meisjes wel degelijk aantrekkelijk, even aantrekkelijk als jongens (uitzonderingen daargelaten natuurlijk  ::)) maar ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje dus daar kan ik je weinig meer over vertellen.
ik denk dat het ook gewoon een beetje een kwestie van experimenteren is voor mij. maar voor jou kan dat natuurlijk heel anders liggen.
  • IP logged

k

kimii

Re:bi
#9: 29-03-2007, 15:53
hooii meisii (L)

ik wil ff zeggen dat het helemaal niet erg is als juh bi bent juh bent nog gewoon een mens en juh moet tog doen wat juhself wil sommige mensen vallen op oudere en somigge vallen jongeren en jij op meiden daar is tog niks mis mee

xx kim :-* :-* :-* :-* :-* :-*
  • IP logged

N

NemO_x3

Re:bi
#10: 20-04-2007, 19:41
Ik ben zelf ook bi ;;

Myn ex was een jongen.
Nu ben ik samen met een meisje.

Het is gewoon zo.
Ik trek me er niets van aan dat mensen rare dingen zeggen.
IK BEN WIE IK BEN .PUNT.;D

x
  • IP logged

S

Something.else

Re:bi
#11: 20-04-2007, 21:04
Precies. je moet zijn wie je wilt zijn!
Geen gevoelens ontlopen!

Ik ben dan wel geen bi. maar ik accepteer ze wel!  :)
  • IP logged

N

NemO_x3

Re:bi
#12: 21-04-2007, 00:37
Je bent dan ook veel veranderd tegen over u eerste Reactiej op dit onderwerp xP

  • IP logged

S

Something.else

Re:bi
#13: 21-04-2007, 10:09
Niet?
  • IP logged

N

NemO_x3

Re:bi
#14: 21-04-2007, 22:57
Kyk ik ben hetero.. En als ik twee mensen van hetzelfde geslacht met elkaar zie zoenen, kijk ik daar ook n beetje raar van op..

Dat betekend niet dat ik ze niet accepteer. 'k moet er alleen ffe aan wennen omdat het niet zo is als ik het gewent ben..


Heb jij gezegd ;; en nu zeg je dat je er geen problemen mee hebt ;; dus er klopt iets niet of ik kom achtr :D
  • IP logged

I

Ilse

Re:bi
#15: 23-04-2007, 16:45
Hoi,

Ja ik moest er ook ff aan wennen om mijn beste vriend te zien kussen met zijn vriend. maar nu ben ik dat gewoon. Er is zeker niets mis mee. Als je zo gelukkig bent, wrm niet dan?

Grtz Ilse
  • IP logged

m

magiclover

Re:bi
#16: 16-05-2007, 22:29
het is inderdaad even wennen lijkt me maar het is toch niet erg

groetjes charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re:bi
#17: 18-05-2007, 00:51
Eum nemo. Dat zegt ze in beide berichtjes ;) goed lezen :P

Tja ik ben er heel makkelijk over. ik heb het de vorige keer nog gezien en heb er geen problemen mee. Ik hoef er ook nooit aan te wennen, want ik weet dat het al gebeurd. (de vorige keer kwam ik van badminton vandaan en stonen 2 meiden te zoenen buiten, daar heb ik dus geen problemen mee).

ALs je bi ben word het door sommige moeilijk geaccepteerd of duurd het heel lang voordat mensen eraan wennen. Hoe jonger jij bent of je omgeving is, des te langzamer het gaat. Maar als jij je er fijn bij voelt, moet je je niet druk maken om hun.

Wat ik je wel aanraad is te doen wat je zelf fijner vind. Kijk ik vind zoenen geen probleem en kan het overal done waar ik maar wil (ookal ben ik dan wel hetro), ookal vinden mensen het niet altijd fijn om te zien, hun maken mij niks uit. Maar als je zelf een ongemakkelijk gevoel over heb, dat andere mensen je zien (wat mijn ex dus had), dan moet je jezelf niet dwingen en zomaar iets doen, vooral niet als je bang bent dat anderen het zien. Laat je eerst maar wennen aan het zoenen en daarna pas aan de omgeving.

Veel succes met je vriendinnetje.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Ik vind onder bi meer vallen als je merkt dat je je aangetrokken voel tot meiden en jongens. Dat betekend dus niet dat je pas bi wordt nadat je voor het eerst gezoend heb met een meisje en een jonge, dat vind ik meer iets anders. Moeilijk uit te leggen, maar zo zijn mijn gedachten :P het gaat meer om het gevoel van verliefdheid dan om de dingen die je doe.
  • IP logged

r

rotjonk

Re:bi
#18: 18-05-2007, 18:17
ik snap best dat je verward bent maar ik het is wel knap dat je het vertelde aan haar dat je verlieft op haar was en zei gaf het toen ook toe aan jou het is wel raar als ik bijvoorbeeld 2 vriendinnen van me met mekaar zien zoenen in een cafe dan geef ik eerlijk toe dat ik dan wel paf sta maar ik zou het dan wel uitijndelijk apcepteren het is tenslotte iemand anders zijn leven. kijk en dat er raar op word gereageerd ja dat verschilt per omgeving verder dat je vertelde toen je klas erachter kwam dat de gymleerkracht homo is dan zal ik ook niet meer naar gym gaan maar als jullie echt verkering met elkaar willen dan moet je het ook doen en vertel het uiteindelijk aan je ouders dat je bi bent het moet niet maar het is beter als dat je ouders er achter komen via via en dan heb je dus gezaag van je ouders op je dak. en als jullie verkering willen metmekaar laat je niet tegen houden door ouders of andere mensen uit de omgeving met apcepteert het uitijndelijk wel. en je andere vrienden zullen het gewoon moeten aannemen dat je bi bent.als jullie iets willen ga er dan voor .echte liefde is niet tebreken.zo ging dat ook in de geschiedenis (misschien leuk om te weten) de waren een man en een vrouw van twee geloven en die hadden iets met elkaar de een was katholiek en ander protestants en in die tijd mocht men van 2 geloven niet met mekaar trouwen maar wat deden de man en de vrouw toen ze stierven.de man wilde begraven worden bij de muur die het kerkhof splitsten in een katholiek en een protestanse kerkhof
de man was katholiek en wilde na zijn doodt begraven worden bij die muur en hij werd daar begraven aan de katholieke kant de vrouw stierf uitijndelijk ook en werd begraven bij de muur maar dan aan de protestantse kant.en de graven zijn aan elkaar gebonden door een 2 handen boven het muurtje .en de is een gezegde
2 geloven op een kussen daar slaapt het duiveltje tussen.als jullie 2 verkering willen metelkaar ga er dan voor echte liefde is niet testoppen of tebreken  8) ;D
  • IP logged

M

MiHa

Re:bi
#19: 19-05-2007, 13:58
Dat is gewoon gemeen van die mensen ...
er is egt niks mis met andere sexualtitijten ..

xx
Isjee
  • IP logged

r

rotjonk

Re:bi
#20: 26-05-2007, 10:56
hangt er van af als je niet in een christelijk dorp woont want dan ben je de lul
  • IP logged

C

Claudia

Re:bi
#21: 02-06-2007, 20:08
wat een gelul het doen met een meisje vind ik best leuk
  • IP logged

I

Ilse

Re:bi
#22: 03-06-2007, 09:07
Hoi,

Ik heb geen ervaring met andere meisjes, maar ik vind wel dat het moet kunnen.

Grtz Ilse
  • IP logged

r

rotjonk

Re:bi
#23: 03-06-2007, 16:47
wat een gelul het doen met een meisje vind ik best leuk
kijk dat is jouw mening claudia maar andere mensen die walgen ervan
  • IP logged

L

Lillith

Re:bi
#24: 22-07-2007, 17:59
Ik heb pas mijn eerste seksuele ervaring met een meisje achter de rug, en ik kan niets anders zeggen dan dat dit mijn hart gewonnen heeft!
Ik heb zelf Bi-seksueel, maar mijn voorkeur ligt dus toch bij meisjes.
en over dat in een christelijk dorp wonen: ik woon in een van de Christelijkse dorpjes van Nederland, en ze vinden het misschien niet prettig, en ze roddelen wat over me, maar ik ben gelukkig, en daar gaat het om!
Wat kunnen die bekrompen mensen je schelen!
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 22-07-2007, 18:00 door Lillith »

s

shyguy

Re:bi
#25: 22-07-2007, 18:46
ik vind het heel dom, als 2 meisjes zoenen is het niet erg bij ons, 2 jongens kunnen ze wel schieten!!!
ze denken teveel aan trios bij ons ::)
  • IP logged

L

Lillith

Re:bi
#26: 23-07-2007, 13:00
Als een jongen twee meiden ziet zoenen denkt hij meteen aan een Trio, als hij twee jongens ziet zoenen denkt hij: bah! mietjes!
Ik vind dit inderdaad niet kunnen, want, twee jongens zijn het zelfde als twee meisjes, en een jongen en een meisje.

twee zoenende jongens zijn niet viezer dan twee meisjes, die jongens kunnen er alleen niets mee.
Daar willen ze niet over nadenken.
en ik vind persoonlijk twee zoenende jongens heel lief!

groeten van Lillith.
  • IP logged

r

rotjonk

Re:bi
#27: 25-07-2007, 18:39
een trio met 2 dames klink niet verkeerd :P
  • IP logged

s

shyguy

Re:bi
#28: 29-07-2007, 20:14
hahaha rotjonk mot meteen weer verder denken he xD
  • IP logged

d

de colin

Re:bi
#29: 30-07-2007, 08:16
meid je moet doen waar jij je goed bij voelt, wat maakt het uit dat je vrienden je raar vinden of je niet meer willen zien.
zie dat als hun gebrek niet als de jouwe.

hoop dat het helpt;)
colin
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal