Skip to main content

Auteur Topic: Wanneer sex, vind je

s

shyguy2

Wanneer sex, vind je
OP: 24-02-2009, 22:36
Okee even een kort vraagje, uit nieuwsgierigheid, heb het hier ook eens voor de lol met mensen op school gehad.
Wanneer (na hoe lang) vind je dat je seks mag hebben met je partner? ik heb altijd van mensen een half jaar gehoord, maar moet je gewoon niet op je vertrouwen en gevoel afgaan?

Groetjes van Shyguy
  • IP logged

t

totalwar

Re: Wanneer sex, vind je
#1: 25-02-2009, 07:37
Beide. Je moet niet te snel zijn en je moet er geen spijt van hebben, al zou het de dag erna uitgaan. Dan pas vind ik dat je er klaar voor bent. Dat is meestal pas na een paar maanden relatie, als je elkaar goed kent en elkaar vertrouwd.

Maar tegenwoordig zijn sommige meiden en jongens veel te sexueel ingesteld en denken ze soms dat een relatie alleen op sex gebaseerd is. Tja daar ben ik niet echt een voorstander van.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re: Wanneer sex, vind je
#2: 25-02-2009, 09:58
ik vind dat je er inderdaad gewoon klaar voor moet zijn. en er klaar voor zijn is zo als steffen al zegt zolang jer nooit spijt van zult krijgen.

Citaat
Maar tegenwoordig zijn sommige meiden en jongens veel te sexueel ingesteld en denken ze soms dat een relatie alleen op sex gebaseerd is. Tja daar ben ik niet echt een voorstander van.

daar bne ik het helemaal mee eens.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: Wanneer sex, vind je
#3: 26-02-2009, 17:11
ik vind 2 maande of een one night stand wel goede tijden
  • IP logged

q

qwerty

Re: Wanneer sex, vind je
#4: 26-02-2009, 18:08
ik vind dat je neit echt een bepaalde tijd nodig hebt, als je echt van iemand houd en diegene van jou, weet je zelf wel wanneer de tijd aan is gekomen,
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Wanneer sex, vind je
#5: 28-02-2009, 21:32
Eej,,

Ik vind dat als je
echt smoor op elkaar bent,
en als je er zelf klaar voor bent dat je het gwn
moet doen! maar je moet er geen spijt vna krijgen ofso.

x
  • IP logged

t

totalwar

Re: Wanneer sex, vind je
#6: 01-03-2009, 09:00
Eej,,

Ik vind dat als je
echt smoor op elkaar bent,
en als je er zelf klaar voor bent dat je het gwn
moet doen! maar je moet er geen spijt vna krijgen ofso.

x


Moet??? ik zou meer zeggen dat je het dan mag doen in plaats van moet :P Sex is geen verplichting in een relatie, hoewel veel relaties tegenwoordig wel om sex draaien...

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: Wanneer sex, vind je
#7: 01-03-2009, 09:35
je moet pas aan sex gaan doen als je er allebei klaar voor ben
  • IP logged

d

dik-dik

Re: Wanneer sex, vind je
#8: 01-03-2009, 22:00
Jah idd,
het moet niee..

x
  • IP logged

h

hallodoei

Re: Wanneer sex, vind je
#9: 02-03-2009, 10:57
Ik denk aant begin van een relatie nog niet eens aan de seks. Ooit ontstaat dat gesprek wel en wees je eerlijk wat je ervan vindt. :)
  • IP logged

M

MB

Re: Wanneer sex, vind je
#10: 02-03-2009, 15:51
ik vind niet dat als je een paar weken een relatie hebt meteen al met elkaar het bed in moet duiken ik vind dat je ongeveer 3 maanden iets moet hebben dan weet je dat het serieus is en dat je het ook echt met hem wil gaan doen.:)
  • IP logged

A

Allardinflames

Re: Wanneer sex, vind je
#11: 03-03-2009, 08:58
toen we nog niet met elkaar hadden gebeurde al het nodige handwerk (A)
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: Wanneer sex, vind je
#12: 13-03-2009, 21:48
id je moet er allebij klaar voor zijn maar bij de meeste relaties is het volgends mij tussen de 2 en maaden en een half jaar maar als je het allebij al vaker gedaan hebt gebeurd het wel sneller
  • IP logged

s

s990pnnm0

Re: Wanneer sex, vind je
#13: 13-04-2009, 14:36
Ik vind dat er geen tijd aan vast hoeft te zitten.
Ikzelf heb iemand leren kennen via internet (triest, ik weet het) en ben met haar ook al naar bed geweest. Het is dat ik geen condooms had anders hadden we wel meer gedaan  :P.
Maar ik had haar toen nog NOOIT gezien in het echt en de eerste keer toen we samen waren hebben we gelijk ''behoorlijk wat'' gedaan.

Het hangt er gewoon van af hoe ver beide willen gaan.
  • IP logged

R

Roos-

Re: Wanneer sex, vind je
#14: 13-04-2009, 19:02
Als je er klaar vr bent & het beide wilt.
Maar niet na 1 maand !
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal