Skip to main content

Auteur Topic: niet klaarkomen :(

w

woman

niet klaarkomen :(
OP: 07-05-2009, 16:33
hoi allemaal,

pas geleden heb ik sex gehad met me vriendje, maar het was meer een vluggertje omdat hij daarna weg moest. maar nu had hij me van te voren al gevingerd en ik kwam niet klaar:( meestal lukt het wel maar nu niet met hem. toen kwam hij in me en begon te stoten, maar het was niet lekker ofzo, het was gewoon. soms voelde ik wel een "kriebeltje"maar dat was een enkele keer.
nu is mijn vraag: wat kan ik hieraan doen? want ik wil wel klaarkomen, alleeen het lukt niet, misschien omdat het een vluggertje was ???
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: niet klaarkomen :(
#1: 07-05-2009, 18:11
waarschijnlijk wel ja, want het is gewoon een feit dat jongens veel sneller klaarkomen dan meisjes.
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

w

woman

Re: niet klaarkomen :(
#2: 07-05-2009, 18:45
maar toen hij me vingerde toen kon ik ook niet klaarkomen ??? terwijl hij het toch vrij lang deed
  • IP logged

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#3: 07-05-2009, 18:48
Denk het ook, je zal er eens de tijd voor moeten nemen. Daarnaast kan het ook zijn dat je je wat minder druk moet maken over klaarkomen. Want als je dat juist gaat doen, werk je je gevoel tegen en kom je juist niet. Dan concentreer je je te veel, terwijl je meer moet genieten.

Ookal is het voorspel lang, dat betekend nog niet dat direct tijdens de sex je moet of kan komen. Meestal als er een onderbreking in zit (al duurd die maar een paar seconden) is het genoeg voor een meisjeslichaam om de opwinding kwijt te raken. vandaar dat je tijdens een vluggertje ook niet snel komt. Te veel onderbrekingen voor jou.

Wat je wel kan doen is je vriend je heel erg laten ophitsen door je te plagen en alles heel lang uit te stellen, waardoor je het alleen maar meer wilt. Als je het dan krijgt, kan het in 1 keer zo fijn zijn dat je sneller komt.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Hou et niet op te veel vluggertjes. Dan wordt et meer sex gebaseerd, je kan beter af en toe een keer sex hebben en dan de tijd nemen, dan heel vaak een vluggertje. Is ook meer bevredigend.
  • IP logged

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#4: 07-05-2009, 18:49
als hij tijdens het vingeren net niet de goede ritme heeft op plaatsen raak, dan kan het ook tegenwerken. Veranderd je vriend veel van snelheid met vingeren (dus probeerd hij veel snel en remt dan wat af omdat hij wat moeier is, of neemt hij juist de tijd)..

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

woman

Re: niet klaarkomen :(
#5: 08-05-2009, 13:45
hij houdt meestal hetzelfde ritme vast en als ik met me spieren ga knijpen zeg maar versneld hij wel is.
  • IP logged

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#6: 08-05-2009, 14:07
Voelt et ritme en hoe hij het doet dan wel fijn genoeg aan?

Misschien ben je te gewend geraakt en moet hij het eens anders proberen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

magiclover

Re: niet klaarkomen :(
#7: 09-05-2009, 21:44
als je van te voren weeet dat je sex gaat hebben dan hou je het misschien hou je het dan tegen ookal doe je dat onbedoeld.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

w

woman

Re: niet klaarkomen :(
#8: 12-05-2009, 14:18
ik zou het niet weten.
als hij me vingerd is het hetzelfde verhaal als hij in me komt dat er soms wel is een "kriebeltje" is
  • IP logged

w

woman

Re: niet klaarkomen :(
#9: 13-05-2009, 12:24
gisteren hadden we weer sex, het gebeurde gewoon spontaan, maar ik kwam weer niet klaar:(
kan dit misschien iest met mij te maken hebben ???
ik zou het niet meer weten, maar heti s wel vervelend
want nu voel ik me net een hoer:S
  • IP logged

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#10: 14-05-2009, 07:57
Als je niet klaarkomt ben je niet perse een hoer hoor...

Maar het kan zijn dat je lichaam iets minder gevoelig is tijdens sex als je het samen met hem doet. Het kan zijn dat je een beetje zenuwen heb die je toch tegen hou. Maar daar kan je niet achter komen (in ieder geval, niet zonder wat regels te verbreken en dat wil je je vriend niet aandoen denk ik).

Maar wanneer je jezelf verwen, kom je dan wel?

Want als je dan wel komt, dan doet je vriend toch iets iets anders dan dat jij wil, of jou lichaam lekker vind, waardoor je komt.

Daarnaast verwacht niet dat je altijd komt doordat hij met zijn deel in je beweegd. Er zijn weinig meisjes die vaginaal kunnen komen tijdens sex. (Doordat het niet stimulerend genoeg is of de fijnste plekken niet geraakt worden)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

De Paperaaste

Re: niet klaarkomen :(
#11: 15-05-2009, 08:50
hoeren komen wel klaar hoor
  • IP logged

w

woman

Re: niet klaarkomen :(
#12: 15-05-2009, 10:21
ja dat snap ik:P maar ik bedoelde er eigenlijk mee, dat ik niks voel zeg maar en dat ik hoop dat hij zo snel mogelijk klaarkomt.
als ik me eigen wel verwen kom ik klaar
  • IP logged

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#13: 16-05-2009, 17:25
Tja het lijkt erop dat je toch te gespannen bent tijdens sex en je daardoor een beetje schaamt. Heb je het met hem er wel eens over gesproken? Dat kan misschien helpen.

Tja veel advies kan er verder niet. Enigste dat ik kan verzinnen is dat je misschien in moet beelden dat iemand anders het doet, iemand waarvan je ook fantasieën hebt. Als je alleen fantasieën heb over je vriend en niet aan iemand anders wil denken. Dan weet ik het zo ook niet. Ik denk dat je toch eens gewoon de tijd moet nemen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

woman

Re: niet klaarkomen :(
#14: 17-05-2009, 12:55
maar als ik nu zeg dat ik nog niet ben klaargekomen in al die tijd, trap ik hem misschien op z'n ziel en dat zou ik niet willen. misschien als ik de volgende keer alles in de hand heb dat het dan misschien wel lukt.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal