Skip to main content

Auteur Topic: niet klaarkomen :(

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#15: 17-05-2009, 21:26
Als hij er echt om geeft jou te verwennen, dan trap je echt niet op zijn ziel.. Vraagt hij er nooit na dan? Ik doe dat namelijk soms. En als ik dan nog genoeg energie heb ga ik door tot ze komt, al is het niet meer met sex maar oraal..

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

woman

Re: niet klaarkomen :(
#16: 17-05-2009, 22:46
nee hij vraagt er nooit naar
  • IP logged

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#17: 17-05-2009, 22:51
Tja dan zal je er toch eens over moeten beginnen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

woman

Re: niet klaarkomen :(
#18: 20-05-2009, 12:08
dat ga ik zeker doen!
  • IP logged

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#19: 20-05-2009, 13:29
Mooi laat et eens weten hoe et gegaan is. En wees niet bang, jullie hebben een relatie en daarin is het fijn als je open tegen elkaar kan zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

DeLiefste.

Re: niet klaarkomen :(
#20: 23-05-2009, 11:19
Als je sex hebt hoef je niet altijd klaar te komen als je er maar van geniet..
Als je gespannen bent kom je ook niet klaar..
Ik heb daar ook wel eens last van gehad..
Succes ermee ontspan je gewoon en geniet er van..!
En idd jongens komen veel sneller klaar wij meisjes hebben daar veel meer moeite mee..

Dikke kus van mij!
  • IP logged

T

TienerJen

Re: niet klaarkomen :(
#21: 23-05-2009, 12:47
Hallo, ja dat komt waarschijnelijk door een vluggertje.


Groetjes,
Jennifer
  • IP logged

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#22: 24-05-2009, 23:41
En idd jongens komen veel sneller klaar wij meisjes hebben daar veel meer moeite mee..

Ligt ook aan de opwinding, jongens raken heel wat meer opgewonden door iets te doen en vooral tijdens sex. Zorg je ervoor dat het meisje ook heel erg opgewonden is, dan kan het er zelfs voor zorgen dat het meisje klaarkomt (of meerdere malen) voordat de jonge komt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

woman

Re: niet klaarkomen :(
#23: 27-05-2009, 15:15
heb het erover gehad, maar hij is zo koppig, dath ij gewoon niet luisteren.
gisteren hadden we weer sex en ik kwam net op gang, toen hij al was gekomen, toen had hij geen zin meer omdat hij moe was. dusja. ligt het aan mij of aan hem ???
  • IP logged

m

mich

Re: niet klaarkomen :(
#24: 27-05-2009, 15:33
als ik het zo lees zeker aan hem :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#25: 27-05-2009, 22:32
met running eens... Vraagje hoe vaak als jullie bij elkaar zijn hebben jullie sex?

Want zo klinkt het bijna een beetje een sex gebaseerde relatie.. Daarnaast als hij niet wilt luisteren, mag je best een keer boos worden en bijv zeggen. Mijn gevoelens maken ook een deel uit in onze relatie en tijdens sex, het is niet alleen voor jou hoor.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

w

woman

Re: niet klaarkomen :(
#26: 16-06-2009, 14:30
heb het pas geprobeerd te praten, maar hij begreep het niet zo. vorige week heb ik wel een kriebeltje gevoeld toen we bezig waren.
we hebben niet echt veel sex. 1 x in de 2 weken.
soms wel 1 x in de maand.
ik word er echt gek van:S
ik wil gewoon een keer klaarkomen door hem
  • IP logged

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#27: 16-06-2009, 21:57
Hoe kan je dat nou niet begrijpen? Tja dat zal dan wel aan mij liggen. Tja je wil het, maar ik kan er verder niks aan doen. Het kan zijn dat je gewoon tijdens sex niet genoeg gestimuleerd wordt, ookal voelt het fijn aan. Soms raak je bij sex niet de plakken die je bij vingeren wel raakt. Er is geen echte normale manier om dat te testen, of het zeg maar aan zijn manier van sex hebben ligt.

Maar probeer zo nu en dan het nog eens op te merken, het moet toch eens doordringen, want de sex gaat immers niet alleen om hem. Jij moet je ook goed voelen en ik ben het helemaal met je eens, een keer laten komen vind ik tenminste nog wel eerlijk. Dat doe ik tenminste ook.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: niet klaarkomen :(
#28: 17-06-2009, 16:00
misschien kun je hem jou eerst laten vingeren of beffen ofzo, dat je dan al gedeelte opgewonden bent en prikkelbaar bent zeg maar :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: niet klaarkomen :(
#29: 18-06-2009, 10:24
Eum als hij niet wilt luisteren naar praten, hoe wil je dat dan duidelijk maken dat hij dat moet doen lekkerding???

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal