Skip to main content

Auteur Topic: verdriet, gemis

l
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
verdriet, gemis
OP: 31-03-2015, 21:40
hallooo meiden
ik ben hier nieuw dus weet niet zo goed hoe het hier gaat maar ik heb dringend hulp nodig...
op 25 juni 2014 ben ik gedumpt geweest door mijn vriend we waren bijna 3jaar samen.. Ik ben nog maar 16 dus dat was mijn eerste echte breuk en mijn eerste gebroken hard nu zijn we al de 31ste Maart 2015, in die tijd is er enorm veel gebeurd. we zitten ook op dezelfde school dus dat maakt het ook al wat moeilijker maar dus... we zijn nu vrienden geworden en echt goeie vrienden maar op een dag gingen we eens gaan eten samen en ik vroeg eigenlijk om een laatste kus en dat heeft hij mij gegeven maar dan hebben we ook weer voorspel gehad... en dat ga nu al een tijdje zo! het is nog niet gedaan we zijn net terug van een reis met school naar Londen en het was zalig! hij zocht ook constant aandacht bij mij en dat is het leuke eraan daarna op de terugreis op de bus zaten we naast elkaar en hebben we gekust... en dan vroegen we ons af waarom we geen seks hebben... want wanneer we samen waren hebben we dat niet gehad enden jaa na de trip is hij stiekem blijven slapen en hebben we het voor de eerste keer gedaan... ik dacht er niet bij na en geef toe meisjes als je zin hebt dan doe je alles... maar nu dat ik nadenk mis ik hem enorm.. en heb ik ineens veel vaker een dipje... het leuke eraan is dat we nog steeds normaal doen tegen elkaar dat het niet awkward word maar toch zit ik hier met zo een slecht gevoel... hebben jullie advies? kom maar op!!!! love xxx
  • IP logged

a

anoniem2001

Re: verdriet, gemis
#1: 08-04-2015, 14:03
Hey hey

Wat een lastige situatie zeg. Zelf heb ik geen ervaring met seks maar.. wel heb ik op school toevallig lessen er over en mijn biologie boek ligt naast me nu hahaha. Maar om even op je verhaal in te haken.. Het lijkt mij een beetje vreemd als je 'officieel' uit elkaar bent. Dan nog wel te zoenen enz. Dit betekent dus dat jullie nog een relatie hebben neem ik aan? het is misschien een idee om te proberen er over te praten met hem. Vraag gewoon duidelijk hoe het zit tussen jullie.. en dan niet via whatsapp want dat is makkelijk te vermijden voor hem. Wees duidelijk over jouw gevoel. Misschien heb je wel een schuld gevoel over jullie seks, dat zou heel vervelend zijn.

Om lang verhaal kort te maken.. ga op onderzoek uit hoe het tussen jullie zit!!
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb geholpen!!

groetjes xx
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: verdriet, gemis
#2: 09-04-2015, 05:48
Ten eerste welkom op dit forum.
Ik vraag me af wat is de reden dat jullie verkering is uit gegaan ?
En als jullie alleen vrienden zijn waarom zoenen jullie elkaar nog steeds ? denken jullie of denk jij dat jullie weer verkering krijgen met elkaar ?
Ik vind het heel raar dat jij je laat ontmaagden door je ex vriend, Hij staat misschien van het weekend met een ander meisje te zoenen, En waarom ook niet hij is vrijgezel toch ?
Ga eerst eens praten met je ex vriend en vraag hem recht op de man af dat je wil weten waar je aan toe bent, En vraag dan, Wil je nog verkering met mij ?
En als hij nee zegt moet je ook stoppen met hem, uithuilen en verder gaan er zijn jongens genoeg en misschien is de volgende de ware voor jouw.
  • IP logged

l
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Re: verdriet, gemis
#3: 10-04-2015, 10:37
hey anoniem2001 en marcel

we zijn idd uit elkaar het en we zijn uit elkaar gegaan omdat ten eerste hij het heeft uitgemaakt en ja de laatste maand van onze relatie hadden we enorm veel boel en hij kon er niet meer tegen ook was ik die laatste maand erg jaloers maar hij heeft het uitgemaakt maar hij zei wel dat hij nog van mij hield maar dat het gwn niet meer ging en nu ook zegt hij soms dat het helemaal niet meer ging. Ik weet helemaal niet of we nog verkering zullen hebben maar als het aan mij lag zouden we weer samen zijn... Ik weet het ik vind het ook raar dat ik dat heb laten doen maar we waren wel bijna 3jaar samen dus we hebben bijna ons hele middelbare school doorbracht met elkaar en we kennen elkaar door en door, ook vrienden zeggen dat we een zeer speciale band hebben en ik wil dat helemaal niet stuk! Het is gwn zo ingewikkeld omdat we niet samen zijn waar we zijn nog altijd jaloers op de meisjes of jongens dat flirten met 1 vd 2 dus ik weet het helemaal niet! En ik ben ook gwn bang dat als ik ga vragen wrm we nog niet eens ga proberen dat hij zich zal distantiëren van me, dat hij zal denken dat ik iets wil( wat ik wel weer leuk zou vinden) snappen jullie het al wat beter? Ook wil ik hem helemaal niet uit mijn leven hij betekend nog zoveel voor mij! bedankt om naar mij te luisteren jullie helpen mij echt! Misschien iets dat jullie helpt een vriendin van mij zei gisteren dat hij zei tegen haar van waarom heb ik haar (ik) niet later leren kennen want ik zie echt dat wel een leven zouden kunnen bouwen samen! bedankt alvast!!!!!

  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: verdriet, gemis
#4: 11-04-2015, 02:00
Ga hem dan die serieuze vraag stellen,
Je wil toch wel zekerheid hebben over het hebben van een relatie of vriendschap ?
Praat dan met hem zeg dat je niet meer zo jaloers zal doen als hij met een ander meisje staat te praten, En dat je aan jezelf wil werken omdat je geen ruzie meer wil maken met hem  over allerlei kleine dingetjes.
Jij houd nog heel veel van hem en hij zegt nog veel van jou houden, Vraag hem dan als hij jullie relatie een tweede kans te geven.
   
  • IP logged

l
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Re: verdriet, gemis
#5: 12-04-2015, 21:55
hey Marcel

Het is moeilijker dan je denk hoor want als ik dat zou zeggen dan kan het zijn dat heel onze vriendschap verpest is... omdat ik denk dat hij denkt dat ik ja nog van hem hou maar niet meer zoveel maar dat is niet zo want soms mis ik hem wel enorm hard maar het is al een pak verminderd dus daar ben ik blij om maar toch.. ik wil/durf het gwn niet te zeggen omdat ik denk  dat onze vriendschap in het water zal vallen en dat wil ik helemaal niet!
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Re: verdriet, gemis
#6: 16-04-2015, 21:25
Hey,

Ik snap dat je bang bent dat je je vriendschap zo verpest, maar eerlijkheid is zeer belangrijk in vriendschap en/of een relatie. Je zou er toch over moeten praten. En trouwens ik denk ook niet dat het zou gaan mislukken aangezien jullie elkaar best wel een tijdje kennen, het kan nooit zo zijn dat jullie vriendschap dan opeens over is. En weetje wat ik altijd denk? Als je iemand echt leuk vindt of van iemand houdt moet je gewoon voor diegene gaan, want er is NIEMAND op deze hele wereld hetzelfde als die persoon. Het is zeer bijzonder als je iemand vind die echt bij je past want er is zoveel keus en dat maakt het lastig, maar het is echt speciaal als je toch iemand hebt gevonden die met jou matched. Dus ga er gewoon voor! c;
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 16-04-2015, 22:05 door smoofmick »
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 44
  • If those galaxies collide, we will survive.
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2015
Re: verdriet, gemis
#7: 16-04-2015, 21:57
En btw ik geloof dat hij ook wel behoefte heeft om goed te praten, aangezien jullie in een lastige/ingewikkelde situatie zitten. Ik vind gewoon dat jullie het weer moeten proberen, jullie gevoelens voor elkaar zijn ernog, dus waarom zou je die negeren? Gewoon je hart volgen en vooral niet je gevoelens onderdrukken.
  • IP logged
~"®ag€ ¡n th€ 90'$ b¥ natu®€ ₩¡th a D€ad Man$ Hand and b€ th€ ₩¡nn€® ₩h€n th€®€ ¡$ Nø ₩a¥ øut øf th€ A$¢€s¡øn but a$k G€n€$¡$ ¡ntø th€ Blu®®¥ N¡ght$"~

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal