Skip to main content

Auteur Topic: 14 jaar maar nog steeds klein!

B

Bobby Bobson

14 jaar maar nog steeds klein!
OP: 10-09-2007, 20:45
Ik ben al 14 jaar maar me pik is nog steeds klein maar ik heb een vriendin en ie wil het graag doen en ik maar me pik is klein en daarom kan ik het niet doen! Tips? :'(
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 10-09-2007, 23:41 door redactie »

t

totalwar

Re:14 jaar maar nog steeds klein!
#1: 11-09-2007, 13:41
Wat is klein en ben je wel opgewonden dan als je iets met je vriendin gaat doen?

Groeten,

Steffen
  • IP logged

B

Bobby Bobson

Re:14 jaar maar nog steeds klein!
#2: 11-09-2007, 19:12
als ie stijf is dan is ie 10 cm ongeveer en ja ik wil het graag zelf ook doen :'(
  • IP logged

t

totalwar

Re:14 jaar maar nog steeds klein!
#3: 11-09-2007, 19:47
met 10 cm moet het wel te doen zijn hoor, wat misschien wel kan is dat je vriendin niet opgewonden genoeg is en dat je er daarom niet makkelijk in kom, als je er wel in kom maar vind dat je niet diep genoeg erin gaat, dan moet je een andere positie nemen.

Dan raadt ik je op zijn hondjes aan of nog makkelijker is als zij bovenop gaat. Wil ze toch blijven liggen, til haar knieen naar haar borst toe (niet te hard of te hoog, want dats niet fijn). Dan zijn het goede posities waar je als goed is helemaal tot bijna helemaal erin kan (ongeacht wat je grootte is).

Groeten,

Steffen

P.S.
Zorg ervoor dat je een goed voorspel heb, als je vriendin niet ontspannen is en niet opgewonden is, zal het zo ie zo moeilijk gaan.
  • IP logged

B

Bobby Bobson

Re:14 jaar maar nog steeds klein!
#4: 11-09-2007, 21:45
zal die nog groeien? :-[
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 11-09-2007, 21:45 door Bobby Bobson »

t

totalwar

Re:14 jaar maar nog steeds klein!
#5: 11-09-2007, 23:06
Het kan zijn dat hij nog groeit, dat verschilt per jonge en dat merk je later pas. Maar verwacht niet dat hij in 1 jaartje gelijk 10 cm groeit ofzo, dat gebeurd nu eenmaal langzaam en je merk het vanzelf wel als hij wat groter is geworden.

Groeten,

Steffen

P.S.
Ben je bang om er een van 10 cm te hebben?
  • IP logged

r

rotjonk

Re:14 jaar maar nog steeds klein!
#6: 12-09-2007, 14:58
ik zal men bio boek wel is raadplege en daar staat het volgende in.

begin van de groei spurt bij de jongens is gemiddeld tussen de 12 en 13 jaar
gemiddeld tussen de 11 en 13 jaar bij jongens begint er schaamhaar tegroeien
tussen de 12 en de 14 gemiddeld begint de penis bij de jongen tegroeien
begin extra groei van de teel ballen is gemiddeld tussen de 11 en 13 jaar

dit alles heb ik uit een bio boek ik weet niet als het klopt maar hopelijk is dit genoeg info  
  • IP logged

t

totalwar

Re:14 jaar maar nog steeds klein!
#7: 12-09-2007, 16:19
Het is allemaal berekend op gemiddeldes, het verschilt nog steeds per persoon, je kan het beste het gewoon afwachten.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

D

DeePack

Re:14 jaar maar nog steeds klein!
#8: 06-10-2007, 16:13
het gaat eigenlijk niet om de lengte want bij meisjes zijn de schaamlippen gevoelig, dus het gaat meer om de omvang, hoe meer dat is, hoe lekkerder zij het zal vinden

succes van DeePack ;) :P
  • IP logged

t

totalwar

Re:14 jaar maar nog steeds klein!
#9: 06-10-2007, 19:02
ja en nee Deepack, elk meisje heeft haar limiet en de ene wilt daardoor liever smaller dan de andere. Dus je kan er neit vanuit gaan dat elk meisje een dikke wil of elk meisje een lange wilt. Dat verschilt gewoon te veel.

Je moet het gewoon doen met wat je hebn, al is ie klein of groot, dik of dun, maakt allemaal niet uit. Het gaat erom hoe je alles doet. Al zou je een hele dikke hebben en dat meisje zou dat geweldig vinden en toch heb je beroerde sex, dan ligt het altijd aan de techniek en niet aan de formaat. Techniek kan je gelukkig verbeteren, formaat kan je weinig aan doen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal