Skip to main content

Auteur Topic: zoenen?

d

davien13

zoenen?
OP: 07-11-2007, 16:16
het klinkt mischien raar maar ik wil heel graag zoenen maar ik weet niet hoe dat moet :'(alsjeblieft leg me uit hoe het moet
  • IP logged

m

magiclover

Re:zoenen?
#1: 07-11-2007, 17:07
het is eigenlijk een soort van rondjes draaien in iemand mond om de tong heen van de ander maar niet te senl je kunt ook eenb beetje de mond van de ander onderzoeken door er gewoon langs te gaan enz.

hopelijk is dit een beetje goede uitleg.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

B

Britt.

Re:zoenen?
#2: 07-11-2007, 19:44
Zorg dat jullie op een plek zijn waar je je thuis voelt en niet gestoord kan worden. Breng dan je lippen naar die van hem/haar en draai je gezicht een beetje naar rechts of naar links. Doe je ogen dicht en doe je mond een klein stukje open. Vervolgens steek je je tong een beetje in zijn mond en dan probeer je die van hem zachtjes te raken.

Het is spannender als je van Langzaam tongen (romantisch) naar Sneller zoenen gaat en zo heen en weer. Iedereen word hier wel een beetje opgewonden van  :P

xxx Britt
  • IP logged

t

totalwar

Re:zoenen?
#3: 07-11-2007, 22:43
Een beetje? tja bij sommige heeft het wat meer effect dan een beetje :P hahahaha

Daarnaast, de uitleg is goed, maar wil je met je vriendin zoenen of heb je nog niemand. Maar wat je vooral moet doen is jezelf laten gaan, laat je tong op verkenning gaan in haar mond en wees niet bang dat het te lang duurd, te lang is nooit erg. Verder niet te wild en dan gaat alles wel vanzelf ;)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

d

davien13

Re:zoenen?
#4: 08-11-2007, 16:39
oke dankjullie

  • IP logged

i

ikk?

Re:zoenen?
#5: 13-11-2007, 15:42
geloof me dat gaat echt vanzelf!
  • IP logged

l

lOnniejj

Re:zoenen?
#6: 20-11-2007, 19:51
zoenen gaat vanzelf ;)
iedereen kan zoenen. ookal heb je et nog niet gedaan.


xxxx
  • IP logged

t

totalwar

Re:zoenen?
#7: 21-11-2007, 00:12
Zoenen gaat vanzelf, maar je leert jezelf wel een manier aan, ga er dus niet vanuit dat de een hetzelfde zoent als de ander ;) Je merkt vanzelf wat fijner is en je past je automatisch aan, dus laat het gaan en laat het gebeuren ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

E

Esperanza

Re:zoenen?
#8: 16-12-2007, 23:06
je moet eerst hem strelen en dan gwn normaal zoenen dan doet hij zelf mee ;D :D
  • IP logged

V

VanceX93

Re:zoenen?
#9: 17-12-2007, 07:46
Zoenen is voor iedereen weer wat anders, en iedereen doet het op een andere manier.
Maar je kunt het als volgt doen:

Zoek een goed moment uit, niemand die jullie kan lastigvallen.
Hou mekaar goed vast.
Dan houd je je ogen open! anders zie je niet of je goed zit :P
Natuurlijk niet helemaal gaan kijken waar je zoent..
Mond open, klein stukkie, dan lippen op elkaar, en dan gaat het eigenlijk vanzelf.
Je stopt je tong in de ander's mond en je gaat een beetje draaien met je tong.
Wat je ook nog kan doen is een beetje "happen" metje lippen.. je mond een beetje open en dicht doen tijdens het zoenen.
Pas dan wel op dat je niet gaat kwijlen.. :P
En je kunt aan de anders lippen likken.. ( maar da's meer voor als je het al wat vaker gedaan hebt :P )

Experimenteer een beetje!
Oh ja nog heel belangrijk.
Let goed op dat jullie een "kant" vinden om te zoenen.
Want sommige doen hun hoofd naar rechts en andere naar links, dus pas op dat je niet tegen elkaar aan botst, en je moet ook kijken wat het lekkerste voelt.
Want soms kan het tegenvallen, maar dat komt dan meestal omdat je je hoofd niet goed houd. ( het voelt dan nogal "leeg" in de ander's mond ;) )

Goed genoeg tekst... :P breng het tot uitvoering! en ik wil een verslag.. xD
  • IP logged

m

magiclover

Re:zoenen?
#10: 17-12-2007, 14:37
ja vanceC93 ja dat was genoegt tekst :P wel een goeie uitleg ik kan het zelg neit goed uitleggen. en hoezo wil je een verslag :P (sorry ben nieuwschierig :-[ :P)

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

V

VanceX93

Re:zoenen?
#11: 17-12-2007, 18:21
xD
Natuurlijk hoef ik geen verslag.. :P
Maar vond het leuk om eronder te zetten :P
  • IP logged

t

totalwar

Re:zoenen?
#12: 18-12-2007, 19:29
Mmmm ik vind het altijd wat leuker als het met gewoon kussen begint en dan langzaam je mond elke keer open als je een kus geeft, vervolgens lippen op elkaar houden en langzaam je tong naar voren uitsteken, je merkt vanzelf of hij/zij terugdeinst of meedoet.

Dan kan je met je tong om zijn/haar tong gaan ronddraaien de ander doet mee of doet niks (moet hij/zij zelf weten :P). Verder kan je als je aan de bovenkant van zijn/haar tong bent met je hoofd iets verder naar voren duwen en wat meer naar achter als je eronder zit, dit heeft ook een best leuk effect.

Als laatst (als je gewend ben te zoenen) kan je af en toe je tong iets terugtrekken en met je lippen op dezelfde manier blijven bewegen, als hij/zij je tong achtervolgt, kan je er een spelletje van maken, dat is soms ook wel eens leuk.

Er zijn nog wel andere dingen die je kan doen om het soms romatisch te maken of grappig of leuk te maken, maar ik kan ze niet allemaal opnoemen :P en welke ik allemaal ken :P tja dan moet je bij me vriendin zijn.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal