Skip to main content

Auteur Topic: zusje verkracht

m

meidenproblemen

zusje verkracht
OP: 10-11-2007, 23:18
wij twee meisjes zagen laats een man in de straat lopen die wij nog nooit eerder gezien hadden hij liep daar iedere dag om 4 uur net al swij uit school kwAMEN
op een dag belde hij opeens aan en ik en men zusje(zitten in de zelfde klas) (we zijn tweeling ) schrokken ons dood opeens stond die man voor de deur die de hele tijd naar on zat te kijken we deede niet open en hij ging de hele tijd op de ramen kloppen we deden toch maar open en vroegen wat er aan de hand was hij kwam met een ruk naar binnen gestormd en pakt me zusje beet en dwong haar om haar kleren uit te doen me zus :'(je wit geen raad dus  deed ze het maar hij nam haar me naar  haar kamer en vekrachten haaar ik hoordde allemaal geluiden ik wist neit wat  ik moest doen  ik was zo in schok even later liep de man naar beneden en me zusje was nog boven de man liep snel de kamer uit en zij als je hier iemand wat over verteld kom ik weer terug om jou te verkrachten  ik ben ten einde raad help me plies ik kan het neit tegen men ouders vertellen of tegen de politie want anders komt hij wweer terug als me ouders weg zijn en hij houd ons de hel tijd in de gaten

plies help ons???
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 26-06-2008, 01:22 door Totalwar »

m

magiclover

Re:zusje verkracht
#1: 10-11-2007, 23:20
je zal het toch tegen je ouders moeten vertellen maar er dan wel bij zeggen dat hun er niks over moeten zeggen omdat hij anders jou verkracht.
  • IP logged

r

rotjonk

Re:zusje verkracht
#2: 11-11-2007, 09:49
Dit bericht is verwijderd ivm aansporen van criminele activiteiten.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 20-03-2008, 18:29 door eenwieler »

t

totalwar

Re:zusje verkracht
#3: 11-11-2007, 12:31
Tja soms moet je als zussen voor elkaar opkomen en als de ene niks zegt, dan moet je toch (ookal zou die het niet leuk vinden) actie ondernemen.

Daarnaast kan hij weinig doen als je het meld bij de politie, want hij wordt dan meestal in voorarrest genomen, waardoor hij geen dingen uit kan voeren. Verder zou je niet te lang moeten wachten op aangiften doen, want hoe langer je wacht, hoe kleiner de kans is dat hij echte straf ervoor krijgt.

Als laatste is het van belang dat je ouders het weten, die weten wel hoe ze moeten handelen en anders weten ze wel dat ze jullie moet beschermen of geven ze adviezen voor wat je de volgende keer moet doen.

Succes en sterkte.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

Dom blondje

Re:zusje verkracht
#4: 01-12-2007, 20:38
Als het goed is zegt de verkrachter dat die terug komt als je het vertelt..
zodat je bang wordt en het niet zegt
maar als je het zegt, dan kan die pas worden opgesloten in de gevangenis
dan ben je pas veilig!
  • IP logged

c

cynthia_debeste

Re: zusje verkracht
#5: 08-02-2008, 13:30
je moet het zegen! doe het desnoots met je zusje erbij. hij hoort het toch niet. als je niks zegt kan hij gewoon doorgaan en misschien verkracht hij jou dan zoiezo ook!
  • IP logged

D

DruifJee7

Re: zusje verkracht
#6: 20-02-2008, 21:45
Ik vind het een beetje een vaag verhaal...
Sorry

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

k

kat

Re: zusje verkracht
#7: 08-06-2008, 14:08
Kijk, ik ben nogal kritisch.
Niet tegenover jou, maar tegenover die man.
Of jij nu iets zegt tegen je ouders of de politie, of niet, je zegt zelf dat hij jullie constant in het oog houdt. Dat is het teken dat hij nog niet met jullie klaar is. Of je nu je mond houdt of niet, terugkomen zal hij. Bij deze waarschuw ik je om ONMIDDELIJK naar de politie te gaan, samen met je ouders, en hem aan je ouders ook aan te wijzen de volgende keer dat je hem ziet! Ik begrijp dat je bang bent voor die man, maar wie weet hoeveel andere meisjes zitten er in diezelfde situatie? Ga naar de politie! voor het zelfde geld verdwijnt hij achter de tralies, en zijn jullie en zoveel andere jonge meisjes gered, maar maak niet dezelfde fout als ik! ga hem aangeven!
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: zusje verkracht
#8: 02-12-2008, 00:04
Ik zou inderdaad in ieder geval naar de politie gaan. Dat kan ook anoniem, dan weet die man niet dat jullie/jij het verteld hebt.
Als je het echt niet aan je ouders durft te vertellen doe je het niet, maar het lijkt me wel veiliger voor jou en je zusje. Je ouders zouden er dan bijvoorbeeld voor kunnen zorgen dat er één van hun tweeën thuis is als jullie uit shcool komen.

Ook lijkt het me slim als je zusje naar de dokter gaat.
Ik weet niet of ze al ongesteld is geweest, en ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar ik zou zowiezo voor de zekerheid gaan.
Hoe eerder hoe beter, want als je zusje zwanger zou blijken te zijn, moet dat natuurlijk wel weggehaald worden lijkt mij.
(Trouwens, als je bijv. 14 of 13 bent (en jonger kan ook) en nog niet ongesteld bent geweest, wil dat nog niet zeggen dat je nog niet vruchtbaar bent. Je wordt namelijk pas ongesteld nadat je voor het eerst een eisprong hebt gehad.)
  • IP logged

T

TienerJen

Re: zusje verkracht
#9: 04-01-2009, 19:27
Hey.
Je moet het tgn je ouders zeggen dat is echt het beste.

Doei Grt TienerJen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal