Skip to main content

Auteur Topic: Anale Sex

t

twaal

Anale Sex
OP: 12-12-2007, 15:34
Hoi allen,

ik ben nieuw op dit forum en had gelijk een vraag. Ik ben redelijk dik meisje, bedoel niet mollig maar echt dik. Ik ben hier tevreden mee wil niets veranderen (mag opzich wel wat kilotjes vanaf) maar ik ben blij met mijzelf.

Onlangs heb ik een one-night-stand gehad, helemaal geweldig. De jongen was me op zijn hondjes aan het nemen. Heerlijk vindt ik dat. Opeens haalt hij zijn penis eruit en stopt hem bij mijn kontje naar binnen. Ik zei eerst nog nee dat wil ik niet, maar hij luisterde daar niet naar en zei dat alle vette wijfen dat lekker vonden. En inderdaad als snel vondt ik het HEEEERLIJK! Echt waar het was geweldig, niet te beschrijven.

Nu vroeg ik het aan een vriendin van me, die ook dik is, wat zij er van vondt. Ze vondt het niet leuk dat ik me zo liet overhalen maar ook zei vindt anaal lekker. Ook zij heeft het eerder gehoord dat de wat dikkere vrouwen dat sneller lekkerder vinden dan de wat dunnere.

nou is mijn vraag:

Welke dikke meisjes van jullie vinden anaal ook lekker?! En hebben jullie van dit voor oordeel vaker gehoord?!?

groetjes

Twaal
  • IP logged

m

magiclover

Re:Anale Sex
#1: 12-12-2007, 16:50
ik ben niet echt dik. maar ik heb het ook nog nooit eerder gehoort van meiden die dikker waren,.maar ik heb wel eens gehoort dat meiden het lekker vinden.

Groetjes,

Charelle  
  • IP logged

h

hymkelieverd

Re:Anale Sex
#2: 12-12-2007, 17:18
ten eerste ik bn nie tdik en ten tweede geen idee heb eht nog nooit gdn lijkt me egt eng :o
  • IP logged

t

triiesja

Re:Anale Sex
#3: 13-12-2007, 16:34
Lijkt me aUwww doen mangg,,,,, ::)
  • IP logged

t

totalwar

Re:Anale Sex
#4: 13-12-2007, 18:38
Ik denk dat hier niet veel ervaringen zullen zijn met dat gebied twaal.

Maar niet alleen dikke meisjes doen aan anaal en daarnaast kan het fijn zijn als je het goed doet.

En ik vind het inderdaad niet echt slim dat je je over heb laten halen, want daarmee moet je altijd uitkijken. Want strax doet hij echt dingen waarvan je spijt zal gaan hebben.

Daarnaast is anaal heel pijnlijk als je het niet gewend ben of al je heel erg moeite heb met ontspannen tijdens de sex of als je gewoon moeite heb dat gaatje te onspannen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re:Anale Sex
#5: 21-12-2007, 13:34
wordt bij anale sex alles niet een beetje bruin... ;)??
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 21-12-2007, 16:48 door Lekkerding »
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

m

magiclover

Re:Anale Sex
#6: 21-12-2007, 16:35
ik zou het niet weten.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re:Anale Sex
#7: 21-12-2007, 16:48
ik ook niet, maar z'on vermoeden had ik :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

N

Nickozzz

Re:Anale Sex
#8: 21-12-2007, 18:47
ten eerste t lijkt me focking smerig.
ik vind dat er niks in hoort te gaan daar. maar alleen uit.
en ten tweede wrom zouden gezettere dames het lekkerder vinden dan dunne/slanke.
  • IP logged

t

totalwar

Re:Anale Sex
#9: 21-12-2007, 19:32
Nee dat wordt het niet :p op je moet toevallig aan de diaree zijn, dan is het lullig :P. En anders, gewoon altijd een condoom dragen, zorgt ervoor dat je geen soa kan krijgen en daarnaast, als het vuil zou zijn hoef je niet echt iets schoon te maken :P

Groeten,

Steffen
  • IP logged

m

miss-rosie

Re:Anale Sex
#10: 22-12-2007, 22:38
het lijkt me echt smerig en pijnlijk....
een keer onder de sex ging hij er wel perongeluk bijna in en dat deed al pijn! ik moet er niet aan denken!
en als je het zonder condoom doet kan je nog een ontsteking of zo krijgen aan je lul...
bij je kont horen alleen dingen uit te gaan niet in!
dat is mijn mening :P
  • IP logged

t

totalwar

Re:Anale Sex
#11: 22-12-2007, 23:03
Tja het is maar waarnaar je voorkeur uitgaat ;)

Maar een ontsteking valt best mee, je moet zo ie zo zorgen dat je alle delen van je lichaam goed schoon houd :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

m

miss-rosie

Re:Anale Sex
#12: 22-12-2007, 23:08
ja ok.. maar als je een one nightstand hebt weet je niet of zoon persoon zich goed schoonhoud :P
  • IP logged

t

totalwar

Re:Anale Sex
#13: 22-12-2007, 23:35
Tja ik ben ook niet echt into one night stands :P Ik ben et type jonge die alleen met een meisje naar bed gaat als hij erop verliefd is :P Daarom reken ik geen one night stands :P

Groetjes,

Steffen
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 22-12-2007, 23:36 door Totalwar »

m

miss-rosie

Re:Anale Sex
#14: 23-12-2007, 22:19
jij niet maar zij wel :P
want zij had het over een one night stand :P
  • IP logged

N

Nickozzz

Re:Anale Sex
#15: 24-12-2007, 08:52
ik hou van one-night-stands.
dan hoeven ze me niet te kennen. want als ze dat wel doen willen ze namelijk niet meer
  • IP logged

t

totalwar

Re:Anale Sex
#16: 25-12-2007, 12:15
Jeps, zij had et er wel over :P maar ik ben ook niet een type voor een one night stand. Als ik iets wil doen, dan doe ik het liefst met liefde en terderheid :P en niet alleen omdat ik zo graag naar bed wil met een meisje.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal