Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: ....???

k

kimii

....???
OP: 05-02-2008, 12:05
Stemmen maar!
  • IP logged

m

magiclover

Re: ....???
#1: 05-02-2008, 13:26
waarom wil je het graag weten of ben je gewoon nieusschierig

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

t

totalwar

Re: ....???
#2: 05-02-2008, 15:16
Iedereen doet dat wel eens kimmi, dat komt door je hormonen :P sommige hebben het meer dan anderen, maar er zijn weinig mensen die et niet willen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

D

DruifJee7

Re: ....???
#3: 20-02-2008, 21:45
Ik heb men eerste keer pas geleden gehad  ::)

Kusjes Ilonaa
  • IP logged

M

MissA-x

Re: ....???
#4: 26-04-2009, 18:10
ik kijk er eenderzijds niet echt naaruit. stel dat ik iets fout doe ofzo :s
langs de andere kant is het wel fijn als je u eerste keer achter de rug hebt, dan weet je ook wat het is :)
  • IP logged

t

totalwar

Re: ....???
#5: 26-04-2009, 21:29
ik kijk er eenderzijds niet echt naaruit. stel dat ik iets fout doe ofzo :s
langs de andere kant is het wel fijn als je u eerste keer achter de rug hebt, dan weet je ook wat het is :)

De eerste keer gaat niet altijd geweldig. Dat is gewoon een feit, hoeveel ervaring de ander ook heeft, soms helpt het iets, maar toch door zenuwen, angst enzovoorts zal het nooit vloeiend gaan.

Dat is gelukkig niet erg, want na de eerste keer kan je je ervaringen en je fouten gebruiken om de keer of keren daarna te verbeteren. Ik ben nu ook beter dan de eerste keer en wat het betreft, eerlijk vond ik de eerste keer nog niet zo slecht gaan. Het was meer iets dat met angst te maken had dan met presteren.

Maar je heb gelijk ben aan de ene kant ook blij dat de eerste keer al is geweest, nu kan ik die ervaring ook gebruiken om andere te helpen of eventueel dingen te leren.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

t

te weinig tijd

Re: ....???
#6: 01-05-2009, 19:00
ooo^^
;D
  • IP logged

m

mich

Re: ....???
#7: 01-05-2009, 20:44
zkr ook wel grappig als het fout gaat of is het egt irri ? :P
  • IP logged

s

s990pnnm0

Re: ....???
#8: 01-05-2009, 21:09
zkr ook wel grappig als het fout gaat of is het egt irri ? :P

Wat noem je fout :P?
Zoveel kan er niet mis gaan. Bij mijn eerste keer was er waarschijnlijk ook wel wat mis gegaan :P, maar veel ook niet, anders hadk het wel onthoude.
  • IP logged

t

triiesja

Re: ....???
#9: 02-05-2009, 01:02
hoeveel kan er fout gaan
het past niet bijvoorbeeld
je vergeet de dag erna de pil
condoom scheurt

bekend allemaal xd
gelukkig wel ongesteld gewoorden
uhm tja  alles kan fout gaan xd
van je fouten ken je leren
  • IP logged

t

totalwar

Re: ....???
#10: 03-05-2009, 22:30
zkr ook wel grappig als het fout gaat of is het egt irri ? :P

Ik heb et meer over fouten tijdens sex.. Dat hij eruit gaat en hard geplet wordt doordat je op dat moment hard naar voren gaat. Vreselijk pijnlijk. Of dat er lucht bijkomt waardoor het lijkt alsof het meisje een scheet laat terwijl je erin gaat. Of dat je bezig bent en denk dat die erin zit en niet erin zit... erg lullig. of dat je een positie probeerd, waardoor je alleen maar gewond raak en dan vooral op de plekken waar andere het zien en dus gaan vragen hoe het komt...

Tja die heb ik zo'n beetje wel meegemaakt. Maar ik kijk ernaar terug en op dat moment lachte ik en nu lach ik er nog om, omdat het grappig is, niet omdat het de sex verpest heeft.

Groetjes,

Steffen

P.S.
Soms gebeuren die dingen nog steeds, maar tis niet iets waar je je druk om moet maken. Fouten gebeuren of ze nu herhalen of niet. Zolang je erna maar kan lachen en je niet in de stress raak en gewoon doorgaat (of kort een pauze neem en daarna verder gaat). Tis net als paardrijden, val je eraf dan moet je er gewoon weer opklimmen en verder gaan.
  • IP logged

T

TienerJen

Re: ....???
#11: 09-05-2009, 09:12
Hmm of ik uit kijk naar de eerste keer  :D

Tja ik heb het eigenlijk al gehad maar dan wil ik het dit keer echt geleven  ::)

Groetjes,

Jennifer
  • IP logged

t

totalwar

Re: ....???
#12: 09-05-2009, 12:10
Het is pas echt de eerste keer, als je het doet met degene die je wilt en als het daardoor ook fijn is.

Dat vind ik onder de echte eerste keer vallen ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: ....???
#13: 09-05-2009, 18:27
Hmm..
Mij lijkt het best wel eng als je dan zeg maar naakt bent met een jongen enzo ;o

x Michelle
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal