Skip to main content

Auteur Topic: "doktertje spelen"

A

AtroX

"doktertje spelen"
OP: 21-09-2008, 20:25
hoi,
hier ben ik weer met een nieuw probleem...

m'n lief en ik zijn nu 5 maanden samen, we hebben nog geen echte sex, maar willen wel eens een beetje meer doen dan alleen hij mij vingeren, en ik hem aftrekken...

we dachten aan misschien doktertej spelen ofzo (hij de dokter, ik de patient) maar we weten beiden niet wat hij bij mij zou kunnen doen...

hebben jullie misschien tips???
alvast bedankt
groetjes xxx
  • IP logged

A

Allardinflames

Re: "doktertje spelen"
#1: 22-09-2008, 22:18
beffen, vingeren, je lichaam strelen,

je kan elkaar ook opgeilen zonder aan je kut te komen ;)
  • IP logged

V

Vancex

Re: "doktertje spelen"
#2: 24-09-2008, 07:06
zoals meneer hierboven zegt, beffen, of laat hem over je hele lichaam kusjes geven, en dat stopt ie bijvoorbeeld vlakbij je vagina, en dan doet ie dat een paar keer, en dan laat je hem jou beffen...
Of je gebruikt andere voorwerpen om in je vagina te doen. (Moet je wel zeker van zijn dat je t wilt)

Gewoon een beetje frummelen ;)
  • IP logged

t

totalwar

Re: "doktertje spelen"
#3: 28-09-2008, 00:49
Er zijn zat dingen om te doen, zoals je al doe verzin spelletjes, voeg massages toe of verzin andere technieken met bijv pijpen en beffen erbij.

Bij doktertje spelen kan jij bijvoorbeeld last hebben van je buik. Hij als dokter gaat je eerst onderzoeken (jij moet je kleding uittrekken, hij gaat overal voelen en meer (bijv kussen op je tepels of likken om ze hard te maken of vochtig te maken anders gaat het onderzoek bijvoorbeeld niet goed), vervolgens weet hij het probleem en moet hij je eerst je borsten masseren en vervolgens onderin verwennen.) enzovoorts. Dat kan je ook een keer omdraaien of andere spelletjes verzinnen.

Wat ik bijvoorbeeld eens een keer gedaan heb is een spelletje met een gewone dobbelsteen.

- 1 nummer is vrij
- 5 nummers zet je op een blaadtje met erachter wat hij moet doen en hij goed hetzelfde voor jou.
- je kan de dingen verborgen houden of niet ( ik vind zelf verborgen leuker)
- vervolgens rol je met de dobbelsteen en ga je het lijstje af
- opdrachten die uitgevoerd zijn, zijn daarna weg dus zijn vrij als je dat nummer nog eens rol (of niet als je dat zelf wil)
- wie zijn lijstje als eerste klaar heeft (dus hij heeft bijvoorbeeld al jou opdrachten uitgevoerd, dan heb jij dus je lijstje klaar) is de winnaar.
- De winnaar (als je dat wil) mag een extra opdracht verzinnen als prijs.

Hou er wel rekening mee dat er dingen zijn die de ander eventueel niet wil, dus heb reserve opdrachten en weet wat te ver is en wat niet.

Groeten en succes,

Steffen
  • IP logged

A

AtroX

Re: "doktertje spelen"
#4: 28-09-2008, 06:24
heel erg bedankt voor jullie reacties !!!  :-*
  • IP logged

h

hallodoei

Re: "doktertje spelen"
#5: 06-10-2008, 16:04
Wachten tot jullie er beiden zeker van zijn dat jullie het kunnen? :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal