Skip to main content

Auteur Topic: 'spuiten'?

V

Vaagheid

'spuiten'?
OP: 01-06-2009, 20:12
hi all,

nou, komtie hoor. iedereen heeft het overal over 'spuiten' als je klaarkomt.
maar bij mij is het niet echt 'spuiten', maar meer... rustig een kwakje boven op m'n lul vormen :)

is 'ie kapot :D of komt dat nog of is dat bij iedereen anders of wa is 't?

grt
Vaagheid
  • IP logged

m

mich

Re: 'spuiten'?
#1: 01-06-2009, 21:53
volgens mij is dat gewoon normaal en word het later wel meer
  • IP logged

t

totalwar

Re: 'spuiten'?
#2: 02-06-2009, 08:48
Eum dat ligt aan bepaalde factoren.

Het kan aan de leeftijd liggen. Zoals running al zegt, het kan later meer worden

Het kan aan de opgewondenheid liggen. Zoals je zegt een kwakje, daar versta ik onder dat het niet echt veel is, hoe opgewonder je bent hoe meer het is, dus hoe meer er in één keer uit komt, des te meer het spuit.

Het kan ook liggen aan hoeveel je je inhou. Als je voordat je komt gewoon alles laat gaan (dus zodra het gevoel komt het maar laat gaan) dan gebeurd er weinig en komt er niet veel uit. Als je jezelf dan inhou dat je niet komt en toch door blijft gaan met verwennen, wordt de opwinding erger totdat je het echt niet meer kan houden. Hierdoor heb je dus een beetje van situatie 2 en heb je meer kans dat je spuitend klaarkomt.

Daarnaast verschilt het ook per lichaam hoe die persoon komt. De ene komt echt spuitend klaar en de ander komt niet spuitend klaar. Het is een combi van alles hierboven en hoe je lichaam in elkaar zit.

Daarnaast is het niet erg als je niet dpuitend klaar komt hoor, het vergroot of verkleint niet de kans om later zijn werk te kunnen doen.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

a

angels-fire

Re: 'spuiten'?
#3: 06-07-2009, 01:47
steffen wiki er bij gepakt:P  ???
  • IP logged

t

totalwar

Re: 'spuiten'?
#4: 06-07-2009, 08:15
Nops is allemaal kennis die ik in de loop van de jaren heb ondekt en heb onthouden. Ben geweldig in het onthouden van onnuttige dingen :P

Zo komt het tenminste soms nog van pas.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

florian

Re: 'spuiten'?
#5: 23-07-2009, 13:13
Ik heb ook eens gelezen dat het afhangt van een of andere spier :P
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal