Skip to main content

Auteur Topic: zonder dildo of vibrator masturberen

i

ikhouvanjou

zonder dildo of vibrator masturberen
OP: 06-06-2009, 21:14
aangezien je als minderjarige nog geen dildo's kan kopen... hoe kan je het dan leuker maken dn met alleen je vinger? dingen als pennen enzo zijn niet goed voor je. er zijn meisjes hier die er wel een hebben, maar hoe komen jullie er dan aan? Maar weten jullie anders nog een manier op te varieren?

X
  • IP logged

t

totalwar

Ik denk dat de meeste er via vrienden/vriendinnen aan komen die er wel aan kunnen komen. Daarnaast zullen vast nog wel wat shops zijn die het aan minderjarige verkopen (net als alcohol en sigaretten), maar die zijn waarschijnlijk wel moeilijk te vinden.

Daarnaast ik snap best dat je wil expirimenteren, maar waarom al direct objecten gebruiken? Dat snap ik niet echt geweldig. Kijk ik ben een beetje ouderwets en traditioneel (vooral met omgang met meisjes), maar waarom nu al direct meer genot proberen te vinden, dan is die zoektocht later toch niet meer leuk.

ik heb nu al een lange tijd met me vriendin en we hebben ook sex, maar ik gebruik eigenlijk helemaal geen hulpmiddelen bij haar. De enigste reden dat ik dat niet doe (want ik kan er wel aan komen) is dat ik haar eerst goed wil laten ontdekken wat fijn is en tenminste nog iets voor later wil bewaren om het dan weer interessanter te maken. Zo denk ik erover.

Daarnaast sommige gebruikten stukken fruit om zichzelf te bevredigen. Ook een bol aan een touw kan fijn zijn zolang je die met je vinger diep genoeg kan duwen en het neit scherp is ofzo. Als je niks kan verzinnen, zal je volgens mij toch eerst je fantasie wat moeten verbeteren :P anders zal je zo ie zo nooit 100% kunnen genieten.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal