Skip to main content

Auteur Topic: :Zwanger?:

d

dik-dik

:Zwanger?:
OP: 26-07-2009, 20:25
Hee,

Gisteren heb ik met mijn vriend onveilig seks gehad,
Ik weet niet of hij in mij klaar is gekomen ofso..
hij denkt zelf van niet. Maar ik ben bang dat ik zwanger ben..Want we hebben meer dan 5x achterelkaar geneu*kt zonder condoom..maargoed, de volgende ochtend werd ik wakker met pijn in mijn maag..en misselijkheid..Achja? zal ik zwanger zijn??

x
  • IP logged

t

triiesja

Re: :Zwanger?:
#1: 26-07-2009, 21:00
w8 tot je menstruatie periode ik d8 het ook en sprong een gat in de lucht toen ik gewoon ongesteld werdt
  • IP logged

d

dik-dik

Re: :Zwanger?:
#2: 26-07-2009, 21:13
Eigenlijk moest ik al ongesteld worden..
toen khet had gedaan
x
  • IP logged

m

mich

Re: :Zwanger?:
#3: 26-07-2009, 23:03
k zou dn tog voor de zeker heid een test halen.. :-\
  • IP logged

t

totalwar

Re: :Zwanger?:
#4: 26-07-2009, 23:14
Je heb weinig kans dat je zwanger wordt, als je die dag al ongesteld moest worden. Wacht het even een paar daagjes af, dan weet je zeker dat je niet ongesteld bent geworden. Als je na 2 a 3 dagen nog niet ongesteld ben zou ik inderdaad voor de zekerheid een test doen.

Daarnaast een jonge hoeft niet in je te komen om zwanger te worden. dat is volgens mij hier al vaak uitgelegd, maar toch nog maar even een herhaling dan. Als een jonge sex bedrijft produceert hij voorvocht, dit zijn in prinicpe kleine hoeveelheden sperma dat tegelijk als glijmiddel dient, Hier kan je dus zwanger van worden en hoeft hij niet voor klaar te komen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

dik-dik

Re: :Zwanger?:
#5: 28-07-2009, 15:53
Hmm..nog steeds niet ongesteld!....  :-X
Maar ik ga sowieso test halen..je weet maar nooit,
maargoed over dat voorvocht wist ik al hoOr!

x


  • IP logged

t

totalwar

Re: :Zwanger?:
#6: 28-07-2009, 17:31
Lol als je het al wist, waarom heb je het dan toch niet veilig gedaan? Of was je te .... op dat moment en hij ook. Ken zulke momenten, dan is het klote als je nog eventjes een condoom om moet doen.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

dik-dik

Re: :Zwanger?:
#7: 30-07-2009, 21:45
hahahahah..
Beetje wel ja, Maar ik ben gewoon een dom kind..
Maar straks ben ik wél zwanger..& dan?wat moet ik dan doen ..??
Ik vind het zo zielig als je het weg laat halen..

x
  • IP logged

t

totalwar

Re: :Zwanger?:
#8: 31-07-2009, 13:39
Tja tis grotendeels je eigen keuze wat je ermee doet. Je kan het houden, maar dan moet je wel eerst weten of je ouders erachter staan en je voldoende steun van iemand of meerdere personen kan krijgen, zodat je het niet te moeilijk krijgt. Je wilt denk ik ook wel dat hij/zij dan wel een beetje een goede toekomst heeft. Maar de keus is aan jezelf, soms is iets zielig maar wel de beste oplossing. Soms hoef je het niet op te lossen.

Heb je nog geen test gedaan? En heb je het nooit eens met je vriend erover gehad wat hij zou willen of hoe hij erover denkt als het een keer fout gaat?

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

dik-dik

Re: :Zwanger?:
#9: 31-07-2009, 22:59
Ik heb mijn ouders verteld dat ik het onveilig heb gedaan en dat ik denk dat ik zwanger ben,
Ze vonden het wel dom, maarjaa..mijn ma is tegen abortus dus ze vond het beter als ik het hield, maar ze vond ut ook een héle grote verantwoordelijkheid !!
En dat is het ook..  :) áls ik het zou zijn zou mijn familie
me wel steunen..met geld ect.
Ik heb er ook met mijn vriend over gehad..
en hij wilt het ook houden..& ik stiekem ookwel hoor!!
maar this zo eng..:$
Maargoed..morgen ga ik test halen

..

x
  • IP logged

t

totalwar

Re: :Zwanger?:
#10: 31-07-2009, 23:37
Ik snap dat het eng is, maar trek geen conclusies voordat je de test heb gedaan ;) succes met de test en ik hoop dat eruit komt wat je het liefst wilt.

Oja en als het negatief is, de volgende keer beter toch maar een condoom gebruiken ;)

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

d

dik-dik

Re: :Zwanger?:
#11: 31-07-2009, 23:39
haha ckr!

x
  • IP logged

m

magiclover

Re: :Zwanger?:
#12: 06-08-2009, 21:13
en wat is er uit de test gekomen.

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

d

dik-dik

Re: :Zwanger?:
#13: 06-08-2009, 23:18
Ik heb geen test gehaald.
Mijn moedr leek het beter al ik naar de huisarts
ging, het leek haar vertrouwder..
Dus waarschijnlijk weet ik volgende week of ik zwanger ben! &&              ik was maar 1 dag ong geworden
maar een paar vlekjes :P

Als ik de uitslag heb drop ik hier wel een bericht!

x

  • IP logged

L

Liesje

Re: :Zwanger?:
#14: 07-08-2009, 20:05
Wat de uitslag ook is, het is fijn dat je familie er voor je is  ;)!

Groetjes!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal