Skip to main content

Auteur Topic: aftrekken

h

hoidoei

aftrekken
OP: 12-12-2009, 08:25
=
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 18-01-2010, 19:25 door hoidoei »

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: aftrekken
#1: 12-12-2009, 10:05
Dat zijn lul slap werd KAN aan jou gelegen hebben maar hoeft zeker niet zo te zijn. Wanneer je zijn lul aanraakt op een manier die voor hem absoluut niet prettig is kan zijn erectie verdwijnen.

De enige manier om hier achter te komen is door er over te praten. Je geeft het zelf al aan, jullie zijn aan het experimenteren, dan is het belangrijk dat je elkaar aan geeft wat je wel en wat je niet prettig vindt. Dit is een leertraject en het kan per persoon verschillen wat iemand wel en niet prettig vind.

Wat aftrekken betreft, doe dit wanneer hij een erectie heeft, een slappe lul aftrekken is lastig en vaak ook niet echt prettig.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

t

totalwar

Re: aftrekken
#2: 12-12-2009, 15:01
Laatste ben ik het met bitje alleen niet helemaal eens, Als zijn lul nog slap is of slap is geworden zonder dat hij gekomen is, dan kan je langzaam en rustig aftrekken, zodat zijn deel weer gestimuleerd wordt om hard te worden. Zolang je dit langzaam doe is het niet onprettig.

En de vraag is denk ik ook meer of je vriend klaar was gekomen, als een jonge klaar komt heeft hij namelijk een rusttijd nodig, meestal wordt dan ook het deel slap. In het begin kan hij opgewonder zijn dan laterop, dan kan zijn deel ook slapper worden, als dat gebeurd zonder dat hij klaarkomt, probeer wat te varieren in snelheid met je hand of hoe hard je zijn deel vast hebt, soms is wat harder vastpakken (niet echt knijpen) fijner, dan losjes.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: aftrekken
#3: 12-12-2009, 15:55
Wanneer een jongen klaar komt, dan komt er wat sperma uit zijn lul. Denk nu niet meteen aan emmers, het is echt geen vingerhoedje vol.

Verwar dit niet met het voorvocht dat vrij kan komen. Voorvocht zal de lul enigszins vochtig maken, sperma zal er tijdens het klaarkomen met kracht uit spuiten.

Sperma is wit, en een beetje kleverig.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal