Skip to main content

Auteur Topic: -

M

Mariekiee

-
OP: 15-03-2010, 12:54
hallo iedereen!
ik heb vriendin, die verkering heeft met een jongen uit de klas.
met die jongen ben ik ook wel bevriend.
ze zijn allebei net 15, hebben net 3 maand met elkaar en die vriendin wil met die jongen naar bed.
en die jongen wil dat volgens mij ook wel. maar mijn probleem is,
dat die vriendin midden in een hele zware periode zit, en ik ben bang dat ze het niet wil omdat ze verliefd is op die jongen.
maar gewoon om de seks of om te vluchten voor haar problemen.
want zelf denk ik niet dat ze er klaar voor is, ze is nog heel kinderlijk en ik zou eerder zeggen dat ze 13 is.
nou moet ze het natuurlijk zelf weten, maar ik heb toch wel wat verantwoordelijkheid voor wat zij doet. helemaal omdat ik ook bevriend ben met die jongen.
en ze vroeg aan mij wat ik daar van zou vinden. wat moet ik zeggen? want ik denk echt dat het geen goed idee is. maar mijn vriendin doet vaak juist dingen omdat ze het eigenlijk niet mag doen.
liefs!
  • IP logged

J

Janneman

Re: -
#1: 15-03-2010, 15:10
Ik zou het precies zo tegen haar zeggen als jij het hier verteld. Dan komt het niet over als of het niet mag, maar wel wat jij er van vindt.

Ik snap dat je je verantwoordelijk voelt, dat is lief van jou. Maar het is wel haar leven. Ik denk niet dat je iets kan doen om haar tegen te houden, alleen maar advies geven en hopen dat ze je serieus neemt. Dus ik zou zeggen praat er gewoon met haar over en desnoods met hem.

Groetjes

Ernst
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal