Skip to main content

Auteur Topic: "Het"

I

Iriizz15

"Het"
OP: 29-11-2011, 18:37
Heey ,
ik heb een vraagje ..
Beetje genant eigenlijk..
Ik ken een leuke jongen nu ja kennen is veel gezegt op school praat hij niet tegen me
maar via Facebook wel.. dan stuurt die hartjes enzovoort..
Op fuiven/feestjes praat hij wel tegen me , vaak gaan onze gespreken over seks..
Over hoeveel jongens ik al gepijp heb en hij met hoeveel meisjes hij seks heeft gehad.
Ik wil niet afgaan dus maakte ik er een grote leugen van dat ik al best veel seks heb gehad wat niet zo is (ik ben wel geen maagd meer) ik heb het maar met 2 verschillende jongens gedaan (zonder voorspel ) vaak op feestjes gaan we naar buiten en zoenen we elkaar.. maar hij wil meer en ik ook , ik wil alleen niet afgaan.. ' Ik heb nog nooit een jongen gepijp en hoe weet ik nu dat ik het juist doe.? Ik wil hem laten zien/voelen dat ik best wel ervaring heb met dat zo'n dingen?

xxx
  • IP logged

J

Janneman

Re: "Het"
#1: 30-11-2011, 00:30
Over hoeveel jongens ik al gepijp heb en hij met hoeveel meisjes hij seks heeft gehad.
Ik wil niet afgaan dus maakte ik er een grote leugen van dat ik al best veel seks heb gehad wat niet zo is
Waar zou je afgaan als je 'slechts' met twee jongens naar bed bent geweest. Voor iemand van 17 vind ik dat al heel wat.
Ik snap de gedachte van hoe meer hoe beter niet helemaal. Het kan aan mij liggen maar ik zelf redeneer eerder andersom.

Heb je er al bij stil gestaan dat hij misschien wel net zo goed 'doet alsof' hij er al tig gehad heeft, net als jij?
Dat zou me namelijk niks verbazen.

Wat betreft je vraag kun je denk ik twee dingen doen.
Je lult er om heen en vertelt hem deels de waarheid. Namelijk dat je dit onderdeel voor het eerst doet en vraagt hem aanwijzingen.
Of je houdt de leugen in stand, zoekt op een of andere site een voorbeeld van hoe je denkt dat het moet, en fake je ervaring.

Succes

Groetjes

Ernst
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: "Het"
#2: 30-11-2011, 07:55
Ik begrijp al helemaal niet dat je dit soort dingen wilt met iemand die je amper kent, die je op school niet ziet staan, en die het op fuiven en feestjes alleen over seks kan hebben met je.

Ik bedoel, hoe serieus zijn we hier nu bezig ?

En straks heb je hem zijn pleziertje gegeven en ziet hij je helemaal niet meer staan. Dikke kans dat dan wel je naam overal rond gaat van het meisje dat iedereen wel wil pijpen. Is dat wat je wilt ?
Meis, wees wijs.


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

K

Karian

Re: "Het"
#3: 30-11-2011, 09:01
Ik denk dat de heren gelijk hebben (mooi dat het ook heren zijn die dit zeggen).

Je moet het goed tot je door laten dringen waar je mee bezig bent.
Je bent waarschijnlijk nieuwsgierig naar seks en alles eromheen, je bent zeventien, dat vind ik niet raar.
Maar je moet je realiseren dat seks iets is wat bijzonder is, wat je niet zomaar met een vreemde zou moeten doen (naar mijn idee).
Er zitten bovendien veel risico's aan, je moet de pil slikken en altijd met condoom vrijen, omdat je anders binnen de kortste keren een soa hebt.
Waar ben je naar op zoek? Naar spanning? Naar een serieuze relatie? Want in beiden gevallen moet je anders te werk gaan en ook veel voorzichtiger.
De meeste jongens vinden het een luxe als een meisje zo gemakkelijk met ze naar bed zou willen of zou willen zoenen, of wat dan ook.
Meestal is het namelijk zo dat ze vervolgens ook verliefd op ze worden, terwijl veel jongens het alleen maar bij seks willen laten.

Wees voorzichtig en denk na.
En wees ook niet bang om eerlijk te zijn tegenover jezelf.
Die jongens hebben niks te eisen van je, en jij bent er geen leukere meid om als je zoent met veel jongens of seks met ze hebt.
  • IP logged

k

kimlove

Re: "Het"
#4: 03-12-2011, 12:48
ik denk dat je echt goed moet uitkijken, net zoals happyman zegt.
ik heb ook ooit tegen een jongen uit mijn klas gezegd dat ik een vriend had, alleen omdat die jongen maar bleef claimen want hij vind me leuk.
die jongen ging verder vragen, wat ik allemaal met mn vriend deed en of ik seks had enzo.
ik vond het best wel spannend om het daar over te hebben, dus heb ik ook dingen lopen verzinnen, ook dat ik hem pijp en we sowieso elke week seks hebben enzo.
(btw, ik heb geen eens een vriend ;) )
maar nu heeft die jongen het dus ook door lopen lullen.
nu vraagt de halve school constant hoe het met mn vriend gaat en word ik best wel gezien als hoer.
en, dat is echt niet leuk, dat verzeker ik je!
ik zou als ik jou was nog maar eens goed nadenken of je wel zo bekend wilt staan.

en, als je hem toch wilt pijpen met "ervaring", zou ik even zoeken, meestal zijn er ook wel van dat soort filmpjes te vinden.

succes ermee!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal