Skip to main content

Auteur Topic: 14 ben te vroeg voor seks

c

code 026

14 ben te vroeg voor seks
OP: 04-08-2007, 17:04
ik hoor soms van vrienden dat ze al seks hebben  zelf ben ik ook 14 maar ik heb het nog niet gedaan ik dacht dat pubers het pas doen op hun 17-18 ???  ??? ??? ??? ???  
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 04-08-2007, 22:42 door redactie »

s

shyguy

de meeste doen het wanneer ze zichzelf ervoor klaarvinden en egt van dat meije houden

mja wel veilig doen, want in je ppuberteit kun je wel zwanger raken...
  • IP logged

V

VanceX93

Zelf vind ik 14 wel vroeg.. maar je hoort het wel vaker ja.
Er is inderdaad een test geweest die uitwees dat de meeste er op hun 17e mee beginnen, dus als je verstandig bent doe je het niet vóór 17e tenzij je zeker weet dat je er klaar voor bent, en je vriendin natuurlijk ook.
  • IP logged

t

totalwar

Re:14 ben te vroeg voor seks
#3: 06-08-2007, 01:28
tja de leeftijd dat mensen aan sex doen ligt tussen de 13 en 18 (voor het eerst mee beginnen). Dat ligt er natuurlijk ook weer aan hoeveel waarde je eraan toevoegt, vind je sex alleen iets leuks, dan kan je er vroeg mee beginnen. Vind je dat het iets intiems is dat je met je liefde moet delen, dan begin je er meestal later aan. Het is trouwens niet stoer om ontmaagd te zijn, het is meer hopeloos en dom als je het doe en het verkeerd uitloop of met een meisje waar je niks voor voelt. Dat maakt je meer een lozer dan een toffe gozer, vooral later bij andere meisjes ;) (want die letten er wel op :P)

Groeten,

Steffen
  • IP logged

e

eenwieler

Re:14 ben te vroeg voor seks
#4: 31-08-2007, 00:02
Geloof dat hier in Nederland het gemiddelde op 17 zit. In Spanje zat het een paar jaar geleden op 15.

Verschilt een beetje per cultuur. Ook stad of dorp kan invloed hebben.

Er zijn er bij van 12 jaar die al ontmaagd zijn.

Dat vind ik persoonlijk te jong.

Ferko
  • IP logged

t

totalwar

Re:14 ben te vroeg voor seks
#5: 31-08-2007, 11:30
Mmm tja iedereen kiest zijn eigen leeftijd, de ene laat zich echt door liefde veroveren de ander door nieuwschierigheid. Maar toch, iedereen doet het wel eens, of het nu vroeg of laat is (of je moet het echt niet willen).

Ik had trouwens gehoord dat in nederland het tussen de 16 en 17 hangt, daarnaast is spantje inderdaad 15 (een tijd geweest) en engeland is volgens mij 16.

Het zijn allemaal jonge leeftijden, maar waarom denk je dat het ook zo vaak fout gaat. Er zijn niets voor niets te veel tienermoeders of de morning after pil is niet voor niets uitgevonden, want meeste denken pas na het handelen, dat is fout.

Ben blij dat ik pas heeeeel wat later ontmaagd ben, zodat ik wel rekening hou met alles en dat ik wel in kan staan voor alle risico's. Want ookal zou me vriendin een tiener zijn, al zou ze besluiten het kind te houden, dan kan ik het nu tenminste aan, 4 a 5 jaar geleden was ik niet in zo'n positie.

Groeten,

Steffen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal